Meest bizarre opmerkingen tijdens je zwangerschap

05-10-2016 18:59 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Ik weet niet of hier al een topic voor is maar ik kon hem in ieder geval niet vinden.

Maar soms krijg ik toch van die opmerkingen nu tijdens mijn zwangerschap hebben jullie ook wat hilarische of misschien op het randje van kwetsende opmerkingen puur door onwetendheid van de andere persoon? Met idee van we kunnen er beter samen om lachen :P
Alle reacties Link kopieren
To Begint.



Mijn beste vriendin keek naar de echo en zei nou het word vast een meisje want het ligt al op der rug dus het lijkt op der moeder..... :racepalm:



Ik had echt zoiets van wat zeg jij nou het is ook echt niet zo dat ik in mijn verleden de 1 naar de ander heb gehad en als was het wel zo dan nog zeg je zoiets niet toch???
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me overduidelijk gewoon een grapje, Door.
Alle reacties Link kopieren
"Jij krijgt vast een keizersnede , je bent zi kort (1.50-1.55) dat past er vast niet natuurlijk door"



Niet echt heel leuk om te horen als je nog moet bevallen haha,

Trouwens gewoon natuurlijk bevallen ;)
De bevreemdendste opmerking kwam van iemand die een goed doel kwam verkopen aan de deur en mij, met mijn zes maanden buik, vroeg of mijn moeder thuis was. Maar dat was ergens ook wel weer een compliment. Ergens. Heel ver weg
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 05 oktober 2016 @ 19:01:

Lijkt me overduidelijk gewoon een grapje, Door.Haha ja voor haar was het een grapje dat snap ik maar echt leuk is zoiets niet toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 05 oktober 2016 @ 19:02:

De bevreemdendste opmerking kwam van iemand die een goed doel kwam verkopen aan de deur en mij, met mijn zes maanden buik, vroeg of mijn moeder thuis was. Maar dat was ergens ook wel weer een compliment. Ergens. Heel ver weg hahahahahaha idd ergens heel ver weg is dat dan wel een compliment
Alle reacties Link kopieren
Iemand die de deur voor mijn neus dicht liet vallen en zei: je buik steekt zó ver uit, je kunt zelf de deur wel open duwen...
Alle reacties Link kopieren
Een wildvreemde in de supermarkt die zegt "ik weet wat jij gedaan hebt".
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonmoeder vroeg aan het kassameisje bij het afrekenen van de kinderwagen, die we van haar kregen, of ze het ding nog terug mocht brengen als het niet goed zou aflopen.
Alle reacties Link kopieren
Een collega die ik verder nog nooit gesproken had die nadat ze eens goed naar mijn 30-wekenbuik gekeken had, vroeg of ik inderdaad zwanger was en vervolgens vroeg: "maar ben je nog wel samen met de vader dan?". Ik kan er anderhalve maand later nog steeds boos over worden, haha.
Alle reacties Link kopieren
Hilarische/schandalige opmerkingen tijdens de zwangerschap
quote:Bluegreen schreef op 05 oktober 2016 @ 19:08:

Mijn schoonmoeder vroeg aan het kassameisje bij het afrekenen van de kinderwagen, die we van haar kregen, of ze het ding nog terug mocht brengen als het niet goed zou aflopen. Dat meen je niet !
1e zwangerschap. Beste vriendin pissed of omdat ik direct zwanger was en zij al jaren bezig niet. Ik verdiende het niet want ik wilde niet zo graag als zij. Ze wilde mij een poosje niet meer spreken.



Docent. Je moet je kind weg laten halen. Ik heb niks tegen jou maar wel tegen dat kind.



Andere vriendin jammer dat je ie leven verpest. Het word niks meer met je.



Tweede kind.

Ik hield vocht vast.

Vriendin... wat heb jij varkens poten.



Vriendin.

Hoop dat je vriend straks wel van de eerste blijft houden

(Niet biologisch zijn kind)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 05 oktober 2016 @ 19:11:

1e zwangerschap. Beste vriendin pissed of omdat ik direct zwanger was en zij al jaren bezig niet. Ik verdiende het niet want ik wilde niet zo graag als zij. Ze wilde mij een poosje niet meer spreken.



Docent. Je moet je kind weg laten halen. Ik heb niks tegen jou maar wel tegen dat kind.



Andere vriendin jammer dat je ie leven verpest. Het word niks meer met je.



Tweede kind.

Ik hield vocht vast.

Vriendin... wat heb jij varkens poten.



Vriendin.

Hoop dat je vriend straks wel van de eerste blijft houden

(Niet biologisch zijn kind)Nog steeds je beste vriendin?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gus schreef op 05 oktober 2016 @ 19:08:

Een wildvreemde in de supermarkt die zegt "ik weet wat jij gedaan hebt".
quote:Door87 schreef op 05 oktober 2016 @ 19:04:

[...]





Haha ja voor haar was het een grapje dat snap ik maar echt leuk is zoiets niet toch?Ik had er smakelijk om gelachen, maar ik ben dan ook gezegend met een grote dosis humor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 05 oktober 2016 @ 19:11:

1e zwangerschap. Beste vriendin pissed of omdat ik direct zwanger was en zij al jaren bezig niet. Ik verdiende het niet want ik wilde niet zo graag als zij. Ze wilde mij een poosje niet meer spreken.



Docent. Je moet je kind weg laten halen. Ik heb niks tegen jou maar wel tegen dat kind.



Andere vriendin jammer dat je ie leven verpest. Het word niks meer met je.



Tweede kind.

Ik hield vocht vast.

Vriendin... wat heb jij varkens poten.



Vriendin.

Hoop dat je vriend straks wel van de eerste blijft houden

(Niet biologisch zijn kind)Ik denk dat jij wat selectiever moet worden bij het uitzoeken van 'vrienden'
Hakuna matata!
Alle reacties Link kopieren
quote:Door87 schreef op 05 oktober 2016 @ 19:04:

[...]





Haha ja voor haar was het een grapje dat snap ik maar echt leuk is zoiets niet toch?Ach, ik zou er wel om kunnen lachen
Alle reacties Link kopieren
quote:RegalPrinces schreef op 05 oktober 2016 @ 19:13:

[...]





Ik had er smakelijk om gelachen, maar ik ben dan ook gezegend met een grote dosis humor.
Alle reacties Link kopieren
Ik word een beetje moe van al dat ge- 'hoe lang moet je nou nog' vanaf een week of 20...



Of voor de 15e x op een dag dik genoemd worden terwijl ik maatje 36 heb en echt een duidelijk zwanger buikje
quote:minnimouse schreef op 05 oktober 2016 @ 19:13:

[...]





Nog steeds je beste vriendin?

No way! !! Allebei niet meer. Mijn vriendschappen van deze tijden waren snel voorbij. Toen ik vrijgezel was nadat ik mijn eerste dochter kreeg waren de vriendschappen van toen over.

Bang dat ik achter hun mannen aan zou gaan.



Wat ik nooit zou doen.



Op dit moment heb ik 1 vriendin echt. Die zie ik bijna nooit. Maar ze is er altijd voor mij en ik voor haar. Omdat wel elkaar accepteren en niet veroordelen.
Alle reacties Link kopieren
Een collega vroeg of het gepland was. Ik vond dat best een rare vraag. Ik zou dat nooit zomaar aan iemand vragen. Daarnaast ook best raar om daar vanuit te gaan. Als ik nou 16 was geweest ja dan ligt het misschien voor de hand dat het geen bewuste keuze was. Maar ik heb een lange vaste relatie, koophuis, vaste baan.. en dan nog trouwens...
quote:Mufasa schreef op 05 oktober 2016 @ 19:14:

[...]





Ik denk dat jij wat selectiever moet worden bij het uitzoeken van 'vrienden'Ja. Dat ben ik nu ook. Ik heb in korte tijd afstand van iedereen gedaan en heb nog 1 vriendin die nooit zo iets zou zeggen. Liever 1 goede vriendin dan 100 slechte vrienden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 05 oktober 2016 @ 19:20:

Een collega vroeg of het gepland was. Ik vond dat best een rare vraag. Ik zou dat nooit zomaar aan iemand vragen. Daarnaast ook best raar om daar vanuit te gaan. Als ik nou 16 was geweest ja dan ligt het misschien voor de hand dat het geen bewuste keuze was. Maar ik heb een lange vaste relatie, koophuis, vaste baan.. en dan nog trouwens...



Ik heb soms het gevoel dat mensen dat romantisch vinden, gek genoeg. Een onverwachte maar o zo gewenste liefdesbaby. Zoiets.



En huisje, boompje, baby is maar saai ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven