Stokke Trailz vs Joolz Geo

22-08-2017 11:45 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Graag zou ik de voor-/nadelen en ervaringen willen horen van deze twee kinderwagens in de hoop dat wij dan beter een keus kunnen maken.

Wij twijfelen namelijk enorm tussen deze twee wagens (wel een lichte voorkeur voor de Stokke).

Wat wij fijn vinden is als de wagen een (grote) mand heeft onderin. Dit hebben ze beide (Stokke en Joolz).
Ook een wat hogere wagen heeft de voorkeur omdat wij beide lang zijn (1.80). Stokke is voor ons gevoel iets hoger dan de Joolz, maar dat maakt voor ons niet zo heel veel uit.
Luchtbanden hebben voor ons ook de voorkeur aangezien wij van veel wandelen houden.

Ik hoor graag jullie mening/ervaringen!!

Alvast bedankt.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Joolz. Klapt handiger in en rijdt na 2,5 jaar intensief gebruik echt nog pèr-fect.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Stokke heeft absoluut mijn voorkeur, kind zit veel hoger, prettiger voor het kind, maar ook voor jou zelf, om contact te maken.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Wij hebben net de Geo besteld. Maar we vonden de Stokke helemaal niet mooi, dus dat was voor ons geen keuze ofzo. :)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben nu 2,5 jaar de joolz geo en ben er echt superblij mee. Rijdt nog perfect, makkelijk in en uit te klappen, lekker grote boodschappenmand en hoog genoeg (door uitschuifbare stang) voor vriend (langer dan 1.80). Stokke vonden wij ook niet mooi, dus niet over getwijfeld..
Hier Stokke gehad. Wel de xplory, maar de kwaliteit is hetzelfde natuurlijk en wij zijn heel blij met de Stokke. Die hoogte idd, zijn beide 1.81m en wij vonden het ideaal. Inklappen is net zo simpel als bij elke andere wagen. Dat heb je zo in de vingers. Hij reed heerlijk, met 2 vingers te sturen. Ik zou dus Stokke zeggen :)
Alle reacties Link kopieren
kipkerrie schreef:
22-08-2017 12:14
Wij hebben nu 2,5 jaar de joolz geo en ben er echt superblij mee. Rijdt nog perfect, makkelijk in en uit te klappen, lekker grote boodschappenmand en hoog genoeg (door uitschuifbare stang) voor vriend (langer dan 1.80). Stokke vonden wij ook niet mooi, dus niet over getwijfeld..
Dit!
Alle reacties Link kopieren
Als het je echt voornamelijk om de hoogte gaat kun je misschien nog eens naar de cybex kijken? Mijn man is 2 meter en loopt fijn achter de cybex!
Alle reacties Link kopieren
Hier Joolz. Rijdt na 2,5 jaar nog super. Nadeel van stokke vind ik dat ze altijd beentjes iets gespreid moeten hebben omdat er een stang tussen zit.
Alle reacties Link kopieren
zonnestraal88 schreef:
22-08-2017 14:06
Hier Joolz. Rijdt na 2,5 jaar nog super. Nadeel van stokke vind ik dat ze altijd beentjes iets gespreid moeten hebben omdat er een stang tussen zit.

stokke trailz is ZONDER stang. Even voor de duidelijkheid ;-) Met stand vinden wij ook niet praktisch.
Alle reacties Link kopieren
O! Sorry ;-)
Die stang heeft bij ons nooit problemen gegeven. En daar heb je alleen "last" van als het zitje naar je toe zit. In de reiswieg en het zitje van je af, zit de stang niet tussen de beentjes.
Maar dat is dus bij de xplory alleen. Niet bij de trailz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven