Opnieuw zwanger? ( na een keizersnede)

15-12-2017 14:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op 9 december sex gehad en op 29 november was de eerste dag van mijn menstruatie. Gister 14 december heb ik 2 x gebraakt en vanochtend ook. Het is te vroeg om een zwangerschapstest te halen. Maar omdat dit me 2e zwangerschap zou zijn vraag ik me af of je zoiets eerder kan voelen? Afscheiding is roomwittig/dikkig en voel in me onderbuik lichte menstruatie pijn en gisteravond ook in me rug wat “gezeur”. Af en toe een licht duwtje diep in me buik, nu net ook. Veel gerommel in me buik. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Of is het buikgriep? Het is gewenst dus wil mezelf niet gek maken. Maar het “gevoel” is er.
Alle reacties Link kopieren
:fortune: ja! 6 dagen zwanger


Nee serieus... wacht even en doe de zw.test op het moment dat je weer ongesteld zou moeten worden. In de tussentijd voor jezelf zorgen alsof het een buikgriepje is.
En wat heeft de vorige keizersnede nu met je vraag te maken?

Gewoon wachten tot je kan testen. Alles kan.
Alle reacties Link kopieren
Of je sneller wat voelt dan normaal ivm litteken in je baarmoeder... door zeurderig gevoel in me onderbuik. Dat eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me meer af of zwangerschapssymptomen zo vroeg al gevoeld kunnen worden?
Volgens mij wel. Maar zeker weten kan je het niet tot aan de positieve test.
Alle reacties Link kopieren
Yazmin schreef:
15-12-2017 14:49
Of je sneller wat voelt dan normaal ivm litteken in je baarmoeder... door zeurderig gevoel in me onderbuik. Dat eigenlijk.


Want je baarmoeder wordt nu opgerekt door dat enorme ei?
Ik heb op 9 december sex gehad en op 29 november was de eerste dag van mijn menstruatie. :cheer:

Maar omdat dit me 2e zwangerschap zou zijn vraag ik me af of je zoiets eerder kan voelen? :cry:
Afscheiding is roomwittig/dikkig en voel in me onderbuik lichte menstruatie pijn en gisteravond ook in me rug wat “gezeur”. :cry:
Af en toe een licht duwtje diep in me buik, nu net ook. :cry:
Veel gerommel in me buik. :cry:


MIJN MIJN MIJN MIJN
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je zelf dat een "licht duwtje" is dan. Een armpje of beentje? Dat kan nog lang niet he.
Je darmen, dat zou kunnen, maar die voel ik ook wel eens, en ik ben echt heul niet zwanger.
Het enige wat je kunt doen is afwachten, verder niks.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
15-12-2017 15:09
Want je baarmoeder wordt nu opgerekt door dat enorme ei?
Bedoel je dit sarcastisch? Als je goed leest is dit niet mogelijk he. Als je niet serieus en behulpzaam kan reageren, reageer dan gwn niet. Ben je nu grappig? Of een misgunner misschien?
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
15-12-2017 15:16
Ik heb op 9 december sex gehad en op 29 november was de eerste dag van mijn menstruatie. :cheer:

Maar omdat dit me 2e zwangerschap zou zijn vraag ik me af of je zoiets eerder kan voelen? :cry:
Afscheiding is roomwittig/dikkig en voel in me onderbuik lichte menstruatie pijn en gisteravond ook in me rug wat “gezeur”. :cry:
Af en toe een licht duwtje diep in me buik, nu net ook. :cry:
Veel gerommel in me buik. :cry:


MIJN MIJN MIJN MIJN

Als het je zo irriteert waarom reageer je dan? Bedankt voor het geven van negatieve aandacht. Ik heb er geen behoefte aan, maar ik denk jij wel. Je neemt wel de moeite voor me he ;-)

Het is puur een vraag om te kijken of anderen dit ook herkennen en of zoiets mogelijk is. Daarby heb ik een voor mij zo volledig mogelijke situatie uitgelegd.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt aan diegenen die daadwerkelijk nuttig advies hebben gegeven. Ik ga binnenkort een zwangerschapstest doen.
Ik laat het weten of mijn onderbuik gevoelens kloppen of niet.
Fijne dag allemaal :-]
Alle reacties Link kopieren
Als je correct Nederlands gebruikt dan kunnen de lezers zich concentreren op de inhoud zonder afgeleid worden door de fouten.
Ik beviel dmv een keizersnede van de eerste, maar voelde niet iets eerder of anders bij mijn tweede zwangerschap. Tijdens mijn hele zwangerschap trouwens niet.
Alle reacties Link kopieren
Yazmin schreef:
15-12-2017 15:49
Bedoel je dit sarcastisch? Als je goed leest is dit niet mogelijk he.

Waar staat dat dan?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
16-12-2017 01:47
Waar staat dat dan?
Als het gebeurd moet zijn op 9 dec.. met een beetje logisch nadenken.. zou zo groot als een ei niet mogelijk zijn.

Ik ben mogelijk zwanger na mijn keizersnede voor de eerste x.. dus vroeg mij gwn af of je dan wat "anders" voelt. Ik vraag wat ik wil en waar ik wil. Tuurlijk zijn er altijd van die mensen die per se wat moeten zeggen off topic of er grappig over willen doen. Ik denk dat jij daar 1 van bent. Succes daarmee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven