Uitgerekend tweede helft januari 2019

16-05-2018 10:44 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend getest en nu staat het er: eind januari ga je *DV* bevallen.

Wil jij ook graag meeschrijven?
Sluit je aan!
Alle reacties Link kopieren
Er is al een januari topic ;-) kom daar gezellig heen :-)
Alle reacties Link kopieren
Even voorstellen:
Ik ben Zwanger010. Ik heb al een kindje van bijna vier en nu ben ik voor de derde keer zwanger. Afgelopen najaar ben ik ook zwanger geweest, maar dat eindigde in een heel heftige miskraam. Dat maakt het wel een beetje minder onbezorgd, maar dat mag de pret niet drukken!
Vanochtend heb ik getest, vervolgens mijn man en een paar heel goede vriendinnen verteld. Toch wel leuk, maar ook spannend!
Hoe is het voor jullie?

Ik wil ook wel een tabel maken als we met meer dames zijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Ik schrijf graag mee :mrgreen: . Ik teste op Moederdag positief, vandaag 4w1d zwanger.
Ik heb 4 miskramen gehad waarvan 3 in 2017. Hopelijk gaat deze wel goed!
Wij hebben 2 kindjes, een zoon van 4 en een dochter van 19 maanden.

Gefeliciteerd zwanger010
anoniem_265143 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 10:54
0.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zandkasteel- schreef:
16-05-2018 10:49
Wat leuk! Ik schrijf graag mee :mrgreen: . Ik teste op Moederdag positief, vandaag 4w1d zwanger.
Ik heb 4 miskramen gehad waarvan in 2017 3. Hopelijk gaat deze wel goed!
Wij hebben 2 kindjes, een zoon van 4 en een dochter van 19 maanden.

Gefeliciteerd zwanger010
Wat bijzonder op Moederdag :heart:
Jij ook van harte gefeliciteerd!!!
Ook spannend dus voor jou. Ik duim voor een goede uitkomst dit keer!!! *babysparks* en *babylijm*
Alle reacties Link kopieren
Voor jou ook zwanger010! Het is nu toch allemaal wat spannender he, ik duim hard voor jou mee!
Blijf maar lekker plakken baby :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hoi zwanger010 en zandkasteel, ik had dit topic over het hoofd gezien! Komen jullie meeschrijven in ‘Uitgerekend 2e helft januari-1e helft februari 2019’ of misschien kunnen we ze samen laten voegen?
Alle reacties Link kopieren
Hi Maloe! Ik kom even bij jullie kijken.
Alle reacties Link kopieren
De andere januarigroep vind ik toch wat vol ik hou het allemaal niet bij.

Wellicht kunnen we hier een leuk klein clubje krijgen?!

Nog een 1,5 week tot de eerste echo en dit weer vind ik vreselijk ik ben zoooo moe! Ik wil slapen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk zwanger010! Zandkasteel, inmiddels hebben we een aantal dames, kom je bij ons? Spannend die echo! Ik over kleine 3 weken.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Ik ben nieuw hier en vind de andere topic zo vol zitten hou het al niet meer bij! Ik ben 26 jan. Uitgerekend en krijg morgen de eerste echo! Ben zooo benieuwd!! Groetjes en gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
Hi A31!

Dat heb ik ook bij het topic waar ik ben gaan meeschrijven. Ik hou het helemaal niet bij, zo groot. Als je het leuk vindt, dan wil ik deze wel nieuw leven inblazen :D

Ik heb overmorgen mijn eerste echo. Ik vind het best spannend, maar ik heb ook niet het gevoel dat het door een goede echo beter wordt. Dat wordt het voor mij pas echt als ik voorbij de 20 weken ben, denk ik.
Hoe is het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor nieuw leven hier!
Welkom A31! Hoe was de echo?! Ik heb vanmiddag de eerste echo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven