Innestelingsbloed of toch wat anders?

18-07-2018 19:10 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik hoop dat iemand mij kan helpen en/of haar eigen ervaringen delen.

Ongeveer een half jaar geleden stopte ik met de pil. De eerste 2 maanden was ik regelmatig ongesteld. De maanden erna sloeg ik 2 keer een maand over. 3 juli werd ik weer ongesteld, echter was dit veeeel minder dan normaal en verloor ik amper slijm. Was dit dan wel echt een menstruatie.

Vorige week dinsdag hebben mijn vriend en ik onbeschermde gemeenschap gehad. Gisteren verloor ik een aantal druppels licht bruine afscheiding, zonder slijm oid. Sinds vandaag is het donkerbruin en ook wat slijm, maar ontzettend weinig. Een inlegkruisje is voldoende hiervoor.

Omdat ik de laatste dagen heel moe ben, duizelig bij het opstaan en wat zeurende pijn heb in mijn onderbuik icm de afscheiding heb ik een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief.
Ik kan geen pijl trekken op mijn cyclus.


Wanneer ik google op deze afscheiding kan het heel veel zijn. Innestelingsbloed zou kunnen omdat het 7 dagen na de gemeenschap was. Maargoed, de test was negatief, echter was dit misschien nog veel te vroeg om te testen.

Weet iemand wat het kan zijn? Hoe zijn jullie ervaringen met innestelingsbloed of deze klachten al eens eerder gehad?

Alvast bedankt!
anoniem_373106 wijzigde dit bericht op 18-07-2018 19:11
Reden: Toevoeging
3.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Testen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden wil nog wel eens helpen. Seksen wanneer je je ovulatie hebt ook.

Dus, 1) had je seks tijdens je ovulatie en 2) heb je op de juiste dag (of daarna) getest?

Verder hebben we hier geen glazen bol. Raad je aan om iets van “zwanger worden voor dummy’s” eens na te slaan voor t een en t ander.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
18-07-2018 19:31
Testen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden wil nog wel eens helpen. Seksen wanneer je je ovulatie hebt ook.

Dus, 1) had je seks tijdens je ovulatie en 2) heb je op de juiste dag (of daarna) getest?

Verder hebben we hier geen glazen bol. Raad je aan om iets van “zwanger worden voor dummy’s” eens na te slaan voor t een en t ander.
Omdat ik echt geen pijl kan trekken op mijn cyclus weet ik niet wanneer ik ongesteld moet worden. Ik ben onregelmatig vaak. Vandaar dat ik niet weet wanneer ik het beste kan testen.

Bedankt voor je reactie
Alle reacties Link kopieren
Goed, ik ben in een goeie bui.

TO, je zit vandaag op cyclusdag 15. Nu testen is werkelijk zonde van je geld, want uitgaande van een cyclus 28-30 dagen zit je nu in de buurt van je ovulatie. (Of he je m net gemist)
Alle reacties Link kopieren
Semmybrouwer schreef:
18-07-2018 19:33
Omdat ik echt geen pijl kan trekken op mijn cyclus weet ik niet wanneer ik ongesteld moet worden. Ik ben onregelmatig vaak. Vandaar dat ik niet weet wanneer ik het beste kan testen.

Bedankt voor je reactie
:facepalm:

Werkelijk. Als je zwanger wil worden lees je dan even in hoe het werkt enzo. Je zit nu op CD 15!! :facepalm: in plaats van zwangerschapstesten zou je nu om de dag moeten seksen en ovulatietesten moeten doen
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
18-07-2018 19:34
:facepalm:

Werkelijk. Als je zwanger wil worden lees je dan even in hoe het werkt enzo. Je zit nu op CD 15!! :facepalm: in plaats van zwangerschapstesten zou je nu om de dag moeten seksen en ovulatietesten moeten doen
Ik weet hoe het werkt. Maar zolang ik mijn eigen cyclus niet ken weet ik ook niet hoe en wat.
Vanwaar dan die bruine afscheiding? Nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
Kan duiden op menstruatie. Heb ik de eerste twee dagen ook altijd, voor het doorbreekt.
Alle reacties Link kopieren
Semmybrouwer schreef:
18-07-2018 20:00
Ik weet hoe het werkt. Maar zolang ik mijn eigen cyclus niet ken weet ik ook niet hoe en wat.
Vanwaar dan die bruine afscheiding? Nooit gehad.
Ik heb ook een zeer onregelmatige cyclus. Je weet dan een paar dingen:

1) voor of tijdens je ovulatie testen voor een zwangerschao is zonde van je geld en tijd
2) bij een onregelmatige cyclus kan je ovulatietesten gebruiken. Dan weet je (ongeveer) wanneer je ovulatie is
3) dan doe je grofweg +14 en dan is dat de dag dat je kan testen. Bij een extreem lange cyclus doe je er voor de zekerheid een paar dagen bij.

Dat herhaal je elke cyclus tot je zwanger bent, en voila, je kan dan (meestal) redelijj uitvogen waar je ongeveer in je cyclus zit. Als je test op CD15 dan heb je het volgens mijn toch niet helemaal begrepen eerlijk gezegd.

Edit: Je hebt onbeschermde seks gehad op CD7, daarna ook nog? Als je deze keer een korte cyclus hebt dan heb je wellicht mazzel, maar anders maak je weinig kans ben ik bang.
Alle reacties Link kopieren
Of je zwanger bent, kan niemand hier zeggen, maar het klinkt onwaarschijnlijk. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is dat je geen regelmatige cyclus hebt, en er dus geen peil op kint trekken. Wellicht een idee om eens ovulatietesten te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven