Conceive plus

15-01-2019 15:23 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
p
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-01-2019 16:12
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
als het zou werken, zou je arts het je voorschrijven
Alle reacties Link kopieren
Lilalinda wat een opmerking, als je er niks voor voelt reageer dan lekker niet ..
Alle reacties Link kopieren
Nelly22 schreef:
15-01-2019 15:28
Lilalinda wat een opmerking, als je er niks voor voelt reageer dan lekker niet ..
Ja, maar dat is toch zo?
als dit echt zou werken, bewezen na wetenschappelijk onderzoek. Zouden artsen het juichend voorschrijven
Alle reacties Link kopieren
Nelly22 schreef:
15-01-2019 15:28
Lilalinda wat een opmerking, als je er niks voor voelt reageer dan lekker niet ..


Nee, jij trekt volle zalen met je reactie... :-?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
In plaats van dom middeltjes via internet te gaan kopen kan je beter een bezoekje aan de huisarts brengen.
Ik snap dat je na een jaar daar heel anders in staat. Ik heb geen ervaring er mee maar kan mij zeker voorstellen dat je iets wilt proberen. Mag je na een jaar trouwens niet langs een huisarts? Anders hem/haar om advies vragen?
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je je tekst weghaalt. Op dit forum komen overal rottige opmerkingen, moet je echt over heen lezen wil je hier iets postten.

Dat gezegd...

Ik zou eerder zeggen;
Ga een maandje of 3 aan de gang met ovulatie testen. Even goed bijhouden. Ik gebruikte sensitest, niet duur en prima in gebruik.
Daarnaast zou je kunnen temperaturen, maar dit met secuur gebeuren, anders kan je t beter niet doen. En ovulatie testen nam onze gynaecoloog ook genoegen mee.

Je kunt langs de huisarts gaan. Maar die gaat waarschijnlijk boven staande opdracht eerst geven. Enige extra zou je zaad kunnen laten testen alvast, maar dat moet je vriend wel al willen doen. Zijn erbij die die stap lastig vinden.

Trek je ook niks aan van t advies; laat t los. Deze steken ze echt maar ergens waar ze hem niet meer kunnen vinden. Na dik 3 jaar bezig zijn, vind ik dat echt de meest stomme opmerking ooit.

Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Nelly is boos

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ga gewoon naar je huisarts en laat je doorsturen naar de gyn ipv allerlei meuk in te brengen...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu wel benieuwd wat 'conceive plus' is

(TO; het is super klote als het niet gaat zoals je wil, maar richt je op gangbare en bewezen methodes en niet op onbewezen 'geldmachines'. Geldmachines voor de fabrikant wel te verstaan dan. Daarbij: in dit geval moet je geen risico willen nemen met 'baat het niet dan schaadt het niet. Je weet niet wat er in zit. Als je gyn je medicatie wil voorschrijven die reageert met iets anders wat je hebt genomen ben je veel verder van huis.)
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
15-01-2019 16:09
Ik ben nu wel benieuwd wat 'conceive plus' is

(TO; het is super klote als het niet gaat zoals je wil, maar richt je op gangbare en bewezen methodes en niet op onbewezen 'geldmachines'. Geldmachines voor de fabrikant wel te verstaan dan. Daarbij: in dit geval moet je geen risico willen nemen met 'baat het niet dan schaadt het niet. Je weet niet wat er in zit. Als je gyn je medicatie wil voorschrijven die reageert met iets anders wat je hebt genomen ben je veel verder van huis.)
Is glijmiddel verrijkt met calcium geloof ik.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, naar de huisarts gaan en een verwijzing vragen naar de Gyn als je al een jaar bezig bent.

Hier overigens wel conceive plus gebruikt, maar dat komt omdat we altijd glijmiddel nodig hadden, op advies van de bekkenbodemfysio ivm klachten.
Dit was een van de weinige glijmiddelen zonder zaaddodende middelen. Enige reden waarom wij dit hebben gebruikt.
chantilly21_2 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 16:15
6.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
15-01-2019 16:11
Is glijmiddel verrijkt met calcium geloof ik.
Oh god het is nog erger dan ik dacht :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ha ha ha..sorry..
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
15-01-2019 16:12
Oh god het is nog erger dan ik dacht :facepalm:
:there:

Even gegoogled, er zit naast de calcium ook magnesium in.
kia・ora wijzigde dit bericht op 15-01-2019 16:21
18.38% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
tja, duur glijmiddel
en ik bedoelde mijn opmerking niet 'lullig' (pun intended), maar echt serieus: zonde van het geld, als het werkt, krijg je het via je huisarts
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
15-01-2019 16:15
:there:

Even gegoogled, er zit naast de calcium ook magnesium in.
Als je er elke dag een slokje van drinkt heb je in ieder geval geen mineralenpreparaat meer nodig... :mrgreen:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
eckano schreef:
15-01-2019 16:27
Als je er elke dag een slokje van drinkt heb je in ieder geval geen mineralenpreparaat meer nodig... :mrgreen:
:rofl:

Wel fijn dat je opties hebt met welke mond je deze mineralen tot je gaat nemen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Chantilly21_2 schreef:
15-01-2019 16:12

Dit was een van de weinige glijmiddelen zonder zaaddodende middelen. Enige reden waarom wij dit hebben gebruikt.
Het zal toch niet he dat to het hele afgelopen jaar seks heeft gehad met een glijmiddel dat wel een zaaddodend ingrediënt bevat.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-01-2019 19:36
Het zal toch niet he dat to het hele afgelopen jaar seks heeft gehad met een glijmiddel dat wel een zaaddodend ingrediënt bevat.
Dat zou wat zijn ;-) Liever natuurlijk gewoon geen glijmiddel!
Alle reacties Link kopieren
-
eckano wijzigde dit bericht op 13-02-2019 21:29
Reden: Verkeerde topic
0.00% gewijzigd
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven