Nog niet ongesteld?

23-03-2019 14:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Dinsdag wou ik mijn nuvaring na drie weken gebruik vervangen en dit heb ik toen gedaan. Echter besloot ik enkele uren daarna toch maar een stopweek in te lassen. Echter ben ik nu nog steeds niet ongesteld geworden. Kan het zijn dat ik zwanger ben of heb ik niks om me zorgen om te maken aangezien ik de nuvaring wel juist heb gebruikt?

Alvast bedankt!
Waarom zou je zwanger raken van een paar uur langer je nuvaring dragen (want dat is het in feite)?
Alle reacties Link kopieren
Ja geen idee inderdaad, maar omdat ik nog steeds niet ongesteld ben begin je toch wel te twijfelen
Doe een test, dan weet je het zeker.
Alle reacties Link kopieren
Met de nuva ring heb je grotere kans op zwangerschap begreep ik van mijn gynaecoloog.
Even testen dus.
Alle reacties Link kopieren
Maar in principe zou ik dan ondanks goed gebruik zwanger geraakt moeten zijn, die kans is toch echt minuscuul?
Alle reacties Link kopieren
Gozl-192 schreef:
23-03-2019 15:12
Maar in principe zou ik dan ondanks goed gebruik zwanger geraakt moeten zijn, die kans is toch echt minuscuul?
Ja, maar wat heb je daar aan? Wij kunnen niet in je baarmoeder kijken hoe het ervoor staat, dus voor duidelijkheid heb je meer aan een zwangerschapstest dan dit topic. 100% geruststelling kunnen we je toch niet geven, als je seks hebt is er nu eenmaal altijd een bepaalde kans op zwangerschap. Doe gewoon een testje, dan weet je het.
Alle reacties Link kopieren
Gozl-192 schreef:
23-03-2019 15:12
Maar in principe zou ik dan ondanks goed gebruik zwanger geraakt moeten zijn, die kans is toch echt minuscuul?

Zaad is ook minuscuul.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gozl-192 schreef:
23-03-2019 15:12
Maar in principe zou ik dan ondanks goed gebruik zwanger geraakt moeten zijn, die kans is toch echt minuscuul?
Tja, minuscuul maar wel bestaande.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga inderdaad maar even een test doen
Achja het was bij mij destijds ook raak. netjes de nuvaring gebruikt en uitgedaan in de stopweek. Niet ongesteld geworden. Na anderhalve week afwachten om ongesteld te worden maar een testje gedaan, en ja hoor hardstikke zwanger. Na berekening was het gebeurd in de stopweek.

Maak je trouwens geen zorgen want die kans is inderdaad heel minuscuul, maarja alles is mogelijk :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven