Gek worden van pijnscheuten

23-03-2019 15:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,
Hopelijk kan ik het beetje uitleggen. Nu ruim 34 weken zwanger. Sinds 1-2 weken heb ik al last van mijn liezen alsof ik enorm gesport heb (spierpijn). Ik zit met rust thuis dus dit zal het niet zijn.
Dit is opzich niet heel erg. Maar daarnaast heb ik als ik loop dat ik soms enorme pijnscheuten in mijn heup/bil krijg alsof ik door mijn bekken of heup schiet. Ik loop er dan ook niet heel soepeltjes bij.

Ik word er nogal gek van. Weet iemand wat dit is en hadden jullie dit ook?
Alle reacties Link kopieren
Wat rot dat je zo'n pijn hebt! Ik heb 't ook, bij mij is het zwangerschapsischias en bekkeninstabiliteit. Kijk of 't nog lukt om bij een bekkenfysio langs te gaan op korte termijn, die kan wellicht iets verlichten.. Succes!
Klinkt als bekkeninstabiliteit, tenminste, ik heb (zonder zwanger te zijn) dezelfde klachten en dat is bekkeninstabiliteit.
Google er maar eens op. Ik geloof dat men adviseert om dan vooral niet te zitten, liggen, lopen of staan. Ik vraag me af welke opties er dan nog over zijn....
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad als bekkenpijn (hoeft nog niet meteen bekkeninstabiliteit te betekenen heb ik me laten vertellen). Even afspraak maken met een bekkenfysiotherapeut, die kan vaak wel wat betekenen!

Sterkte met de laatste loodjes!
Alle reacties Link kopieren
Oké. Zal volgende week eens bellen. Kan het niet gewoon van het indalen zijn misschien?
Alle reacties Link kopieren
Bekkenfysio idd.

En slik je magnesium? Dat kan ook helpen tegen de ergste krampen en pijnscheuten.
Been there, done that, got the T-shirt.
Anoniem0894 schreef:
23-03-2019 15:18
Oké. Zal volgende week eens bellen. Kan het niet gewoon van het indalen zijn misschien?
Kan ook, maar waarom zou je er voor zekerheid neit gewoon naar laten kijken? Zonde om pijn te hebben als het ook op te lossen/te verminderen is.
Alle reacties Link kopieren
Bekkenpijn en scheuten had ik ook rond die tijd. Fysio hielp en gek genoeg was het rond 38 weken weer weg. En toen kwam de baby. Idd lopen, zitten, liggen en staan vermijden. Ik vond dobberen wel lekker (maar niet haalbaar op dagen dat ik met dreumes thuis was) en verder wisselde ik zo veel mogelijk af. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als bandenpijn en de pijnscheuten in je bil/heup als een bekkenprobleempje. Alle gewrichten en botten daar worden weker voor de bevalling. Ik had aan het einde van mijn zwangerschap zo’n steunband voor mijn buik zodat het iets minder zwaar voor mijn bekken en rug was als ik op pad ging, dat hielp bij mij wel wat. Zou het bij je verloskundige voorleggen als het je echt heel erg in de weg staat met je dagelijkse bezigheden. Verder proberen rustig aan te doen en nog lekker te genieten van De laatste loodjes. Hopelijk gaat het over!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven