Uitgerekend 2e helft oktober 2019

22-04-2019 09:50 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Omdat ik in mijn omgeving de enige ben die zwanger is, of überhaupt iets met kinderen heeft, mis ik het een beetje om over de zwangerschap te kunnen kletsen.

Wellicht dat hier mensen zijn die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend die er ook over willen kletsen.

Ps: ik zag september, november 1e helft oktober, maar deze zag ik nog nergens.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil wel meekletsen. Ik ben 26-10 uitgerekend dus nu ruim 13 weken zwanger.
Wanneer ben je uitgerekend? Hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren
Hi Nushi,

Sorry, gisteren liep het niet storm, dus een beetje uit het oog verloren. De uitgerekende datum is 20 oktober, inmiddels voel ik me wel prima eigenlijk, de hormonen weer onder controle.

Hoe gaat het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem, nog steeds rustig zie ik.
Met mij gaat het ook prima, ergste vermoeidheid is voorbij, nog wel af en toe wat misselijk in de avonden maar een stuk minder dan eerst.
Ben je al bezig met voorbereidingen qua spullen en de babykamer? Ik twijfel wanneer ik het beste kan beginnen, nu lijkt wat vroeg maar in de hitte is ook niet optimaal...
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niet begonnen, maar ook omdat we op het geslacht wachten. Morgen hebben we geslachtsecho.

Weet jij al wat het wordt of wil je dat niet weten?

Ik denk dat wij na deze week rustig aan gaan beginnen. Qua spullen hebben we alleen de autostoeltjes en kinderwagen. Ik probeer alle aankopen een beetje te verspreiden. Ook lees ik zo veel dingen waar ouders wel of juist totaal niet bij zweren, dat we veel pas eventueel willen kopen als de kleine er is.
Alle reacties Link kopieren
En, hoe was de geslachtsecho?
Ik weet nog niet wat het wordt, wacht de 20 weken echo af. Man wil het niet weten.
We willen na de 20 weken echo beginnen met de inrichting en spullen kopen, mezelf kennende is dan voor de 25 weken alles klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven