Bloedverlies 4-5 weken zwanger

01-06-2019 10:12 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeyy allemaal!

Ik ben benieuwd of er meiden/vrouwen zijn die net als mij ook dagelijks echt minimaal bloedverlies hebben af en toe i.c.m steken (verschilt , ene keer links ene keer rechts).
Ik zal kort uitleggen.
In de week van 9 mei had ik waarschijnlijk mijn eisprong. 20 mei licht bloedverlies dacht toen dat ik moest menstrueren, dat is gestopt. 24e dacht ik ga maar in de ochtend testen tijdens het urineren spotting maar de test was knal positief.
In de middag nog een test gedaan ook positief. Dag daarna met cluerblue+indicatie dat gaf aan 2-3 weken maar vanaf 25 met uitzondering van 2 dagen , dagelijks weinig bloed verlies.
Ik ben naar de huisarts geweest en ik heb de GYN gebeld. Enige wat ze mij konden vertellen is dat het vaker voorkomt en dat ik echt moet wachten tot mijn echo 19 juni.
Alleen is dat zo moeilijk, ik ga dagelijks met angst naar de toilet..
heeft iemand hier ervaring mee en vooral dat het uiteindelijk is goedgekomen?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik had dat ook en dat heeft tot ongeveer week 6 aangehouden. Het is goed gekomen en het resultaat is nu 10 dagen oud.

Mijn verloskundige gaf destijds aan dat zolang het maar een beetje bloed is, er geen reden tot zorgen is. Pas als er echt grote stolsels bij zitten of een flinke hoeveelheid helder rood bloed, wordt het een ander verhaal.

Helaas is dit gewoon een onzekere periode. Niemand kan je garanderen dat het goed komt. Probeer je niet gek te laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier ook tot week 10 ongeveer bloedverlies gehad. Soms bruin, soms helderrood. Ben inmiddels 21 weken zwanger en alles lijkt goed te gaan. Ik weet dus hoe onzeker je je voelt, het is idd echt vervelend! Helaas is het inderdaad een kwestie van afwachten.
Alle reacties Link kopieren