Bloedverlies 4-5 weken zwanger

01-06-2019 10:12 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeyy allemaal!

Ik ben benieuwd of er meiden/vrouwen zijn die net als mij ook dagelijks echt minimaal bloedverlies hebben af en toe i.c.m steken (verschilt , ene keer links ene keer rechts).
Ik zal kort uitleggen.
In de week van 9 mei had ik waarschijnlijk mijn eisprong. 20 mei licht bloedverlies dacht toen dat ik moest menstrueren, dat is gestopt. 24e dacht ik ga maar in de ochtend testen tijdens het urineren spotting maar de test was knal positief.
In de middag nog een test gedaan ook positief. Dag daarna met cluerblue+indicatie dat gaf aan 2-3 weken maar vanaf 25 met uitzondering van 2 dagen , dagelijks weinig bloed verlies.
Ik ben naar de huisarts geweest en ik heb de GYN gebeld. Enige wat ze mij konden vertellen is dat het vaker voorkomt en dat ik echt moet wachten tot mijn echo 19 juni.
Alleen is dat zo moeilijk, ik ga dagelijks met angst naar de toilet..
heeft iemand hier ervaring mee en vooral dat het uiteindelijk is goedgekomen?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik had dat ook en dat heeft tot ongeveer week 6 aangehouden. Het is goed gekomen en het resultaat is nu 10 dagen oud.

Mijn verloskundige gaf destijds aan dat zolang het maar een beetje bloed is, er geen reden tot zorgen is. Pas als er echt grote stolsels bij zitten of een flinke hoeveelheid helder rood bloed, wordt het een ander verhaal.

Helaas is dit gewoon een onzekere periode. Niemand kan je garanderen dat het goed komt. Probeer je niet gek te laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier ook tot week 10 ongeveer bloedverlies gehad. Soms bruin, soms helderrood. Ben inmiddels 21 weken zwanger en alles lijkt goed te gaan. Ik weet dus hoe onzeker je je voelt, het is idd echt vervelend! Helaas is het inderdaad een kwestie van afwachten.
Alle reacties Link kopieren
2 zwangerschappen dat gehad de een werd uiteindelijk een spoedcurretage en de andere kruipt vrolijk rond pas met een week of 12 was het toen weg. Ook idd steeds niet veel maar dat had ik die keer ervoor ook niet. Maar die onzekerheid en spanning is vreselijk dat vond ik persoonlijk erger dan toen het daadwerkelijk mis was. Ook 2 zwangerschappen zonder bloedverlies trouwens dus dat was mijn “normaal”.
Alle reacties Link kopieren
pimpelmeesje123 schreef:
01-06-2019 10:45
2 zwangerschappen dat gehad de een werd uiteindelijk een spoedcurretage en de andere kruipt vrolijk rond pas met een week of 12 was het toen weg. Ook idd steeds niet veel maar dat had ik die keer ervoor ook niet. Maar die onzekerheid en spanning is vreselijk dat vond ik persoonlijk erger dan toen het daadwerkelijk mis was. Ook 2 zwangerschappen zonder bloedverlies trouwens dus dat was mijn “normaal”.
Wat fijn dat je ook toch nog een kind hebt gekregen mag ik vragen hoezo een spoedcurretage? Werd het heftiger?? Het bloeden
Aan het begin van de zwangerschap van onze tweede heb ik dat een paar weken gehad. Hier was het gelukkig niets (ik werd sowieso goed in de gaten gehouden) en hij is inmiddels 3,5.

Ik hoop dat bij jou ook alles goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 2x zwanger geweest en 2x dit gehad. Eerste zwangerschap stopte het rond 8 weken en het resultaat wordt deze zomer alweer 3 jaar. Bij de tweede zwangerschap werd het bloeden opeens erger en werd een miskraam.
Oftewel, het kan alle kanten op. Super rot voor je TO. Wachten duurt lang op dit soort momenten, snap ik. Succes komende weken en ik hoop op een goeie echo voor je de 19e!
Alle reacties Link kopieren
1kaadje schreef:
01-06-2019 11:24
Wat fijn dat je ook toch nog een kind hebt gekregen mag ik vragen hoezo een spoedcurretage? Werd het heftiger?? Het bloeden
Ik zou gecurreteerd worden omdat het bleef plakken (nadat met echo’s duidelijk was dat het dus niet goed was) en nadat ik de eerste medicatie had genomen dacht ik oh dit is het.... gebeld als bloeden heftig werd moest ik bellen en anders volgende dag op controle komen voor echo. Toen ik sneller bloed verloor dan na mijn bevalling gebeld en toen vrij snel geholpen. (5 weken later een nieuwe positieve test en probleemloze zwangerschap)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gehad, in mijn geval zelfs met stolsels en best heftig. Ik heb flink in de penarie gezeten, maar vandaag is onze zoon alweer 4 maanden.
Het vermoeden is dat ik een tweede vruchtje ben verloren.

Het kan dus goed gaan, maar ook vaak gaat het niet goed. Ik heb gehoord 50/50 kans. Het is inderdaad afwachten tot de echo en dan vaak nog tot een week of 12. Die eerste weken ging zo tergend traag voorbij, sterkte! En ik hoop dat je ook goed nieuws krijgt over een paar weekjes.

Enneh: van harte met je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
yogayup schreef:
01-06-2019 19:07
Ik heb het ook gehad, in mijn geval zelfs met stolsels en best heftig. Ik heb flink in de penarie gezeten, maar vandaag is onze zoon alweer 4 maanden.
Het vermoeden is dat ik een tweede vruchtje ben verloren.

Het kan dus goed gaan, maar ook vaak gaat het niet goed. Ik heb gehoord 50/50 kans. Het is inderdaad afwachten tot de echo en dan vaak nog tot een week of 12. Die eerste weken ging zo tergend traag voorbij, sterkte! En ik hoop dat je ook goed nieuws krijgt over een paar weekjes.

Enneh: van harte met je zwangerschap!

Wow , maar super om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen.
Het bloeden lijkt vandaag te zijn gestopt dus ik hoop dat het een goed teken us bij mij
Ik heb dit bij alle 3 mijn zwangerschappen gehad en is alle keren goed afgelopen. Hopelijk bij jou ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven