Zwanger en verliefd op een ander...

04-06-2019 17:31 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben benieuwd of er anderen zijn die ook deze situatie (her)kennen..
Ik ben momenteel zwanger van ons 2e kindje, maar ik merk dat ik gevoelens heb voor een andere man...
Ik voel me er echt door in de war.

Het is iemand die ik al heel lang ken, langer dan mijn man zelfs.
Voordat we allebei in onze huidige relatie zaten, hadden we veel contact, alleen maar via app, maar hebben beiden nooit de stap durven zetten naar elkaar toe.
Poosje minder tot geen contact gehad, toen we beiden een relatie kregen (los van elkaar dus), maar nu alweer een tijdje geregeld gezellig contact.
We hebben nog steeds alleen app-contact. Zien en spreken elkaar 'in real-life' niet.
Maar mijn behoefte daaraan wordt steeds groter merk ik.
En van zijn kant is dat er ook.

Toch wil ik zeker geen vrouw zijn die vreemd gaat en haar man bedriegt, zeker niet nu ik zwanger ben.
En ook hij wil zijn relatie niet op het spel zetten.
Het blijven dus alleen appjes, die wel steeds meer seksueel getint worden..
En die voelen zo goed!

Naar mijn man en kinderen voel ik me schuldig, want het heeft niks met hen te maken.
En dit leven wil ik ook echt niet kwijt.
Maar HOE krijg ik (de gevoelens voor) deze man uit mijn hoofd?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon mee ophouden werkt het best
Contact verbreken.
Alle reacties Link kopieren
Idd stoppen met appen. Je kan zelf wel bedenken dat het alleen maar “groter” wordt.
Stoppen met appen? Hoe simpel kan het zijn?
Alle reacties Link kopieren
Huh? Je zou bezig moeten zijn met jouw zwangerschap en komst van de kleine!
Verbreek het contact met die vent, doe je best voor je man en verheug je op de komst van de baby!
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met appen lijkt me een slim plan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje plat gezegd maar ben je niet gewoon “bloedgeil”. Dat was ik namelijk ook in m’n zwangerschap. Mijn man had dus mazzel in die periode ;-)
Pff gewoon niet meer appen bijvoorbeeld?
Misschien helpt dit: hoe zou jij het vinden als jouw man, je weet wel, de vader van je kind(eren) zulk contact heeft met een andere vrouw? Tijdens de zwangerschap terwijl je moet genieten van je gezin enzo?
Ongelooflijk dit
Alle reacties Link kopieren
Je houdt dit zelf in stand hoor, dus zo'n wanhopige vraag op het einde hoeft echt niet.

Of je moet je twee kinderen in de toekomst in deeltijd willen zien?
Ik snap ook niks van dat warm houden van contact met je what-if-je en ondertussen doodleuk een gezin opbouwen met je man.
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je in godsnaam mee bezig, zeg dat dit niet waar is.
Alle reacties Link kopieren
Er heel gauw mee stoppen voordat je meer kapot maakt dan je lief is.
Alle reacties Link kopieren
Alleen al uit fatsoen nummer blokkeren en verwijderen uit je telefoon.

Zeer, zeer onkies dit. Voor je partner, je kind en je toekomstig kind. Plus zijn gezin. En dat alleen voor een paar geile appjes?
Alle reacties Link kopieren
Waarom blijf je er in investeren en het groter maken door te blijven appen?

Jij voedt het zelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zijn nummer blokkeren en verwijderen uit je telefoon.
Alle reacties Link kopieren
het gras lijkt altijd groener aan de andere kant.

gras wordt vooral groen door alle aandacht .............
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
04-06-2019 19:08
Alleen al uit fatsoen nummer blokkeren en verwijderen uit je telefoon.

Zeer, zeer onkies dit. Voor je partner, je kind en je toekomstig kind. Plus zijn gezin. En dat alleen voor een paar geile appjes?
Onkies?! Niet kies is het.
Alle reacties Link kopieren
Omdat herhaling soms helpt:
Stoppen met appen en nummer blokkeren. Als dat gevoelsmatig niet lukt doe je dat maar met je verstand.

Het kan zijn dat alles nu heftiger aanvoelt door je hormonen. Ik denk dat je eeuwig spijt krijgt als je niet voor je gezin kiest. Mocht je er ooit niet uitkomen met je man kan je, na het scheiden, rustig rondkijken. Maar emotioneel vreemdgaan, wat je nu doet, is echt niet oké. En super makkelijk tot een halt te roepen. Gewoon blokkeren dus.
Alle reacties Link kopieren
Die gevoelens verdwijnen vanzelf als jij het contact verbreekt. Wat je aandacht geeft groeit en wat je geen aandacht geeft stopt.
Maak een bewuste keuze voor je gezin en kies elke dag opnieuw. Dit is niet iets dat je zomaar overkomt.
Alle reacties Link kopieren
Richt al die aandacht eens gewoon op je eigen man.

Of wees eerlijk tegen je man, en dan kan hij óók zijn eigen plan trekken.
Ksenija schreef:
04-06-2019 19:21
Onkies?! Niet kies is het.
Alsjeblieft: https://www.vandale.nl/gratis-woordenbo ... nis/onkies

On topic, hoe meer je het voedt en je daarmee loskomt van je man, hoe minder kans van slagen je huidige relatie heeft. En daarmee zet je dus niet alleen je relatie op het spel, maar je gehele gezin en daarmee hoe je kind opgroeit.
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
04-06-2019 19:20
het gras lijkt altijd groener aan de andere kant.

gras wordt vooral groen door alle aandacht .............
Precies! En omdat je het niet dagelijks hoeft te onderhouden en het onkruid voor je weggeplukt wordt door een ander.
.
Nou ja zwanger kan je in ieder geval niet van hem worden dus ik zie wel mogelijkheden. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
04-06-2019 20:16
Nou ja zwanger kan je in ieder geval niet van hem worden dus ik zie wel mogelijkheden. :lol:
😂
Idd 1 zekerheid. Het lijkt me behoorlijk lastig maar als je bedenkt dat je man dit deed zonder je eigen weten. Zou je dat oké vinden?
Alle 'liefdesverdriet' slijt dus het zal over een tijdje geen big deal te hoeven zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven