Zwangerschapsbroek te groot?

15-08-2019 09:16 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben zwanger en mijn normale broeken zitten niet meer lekker dus.. tijd voor zwangerschapsbroeken. Nu heb ik een broek die eigenlijk heel mooi zit maar net bij de knoop zit de broek vrij ruim.

Nu vraag ik mij af.... is de broek gewoon te groot of groei ik daar nog wel in? Er is nu namelijk nog niet heel veel buik om er in te stoppen...Maar ik heb er niks geen ervaring mee en zijn best dure broeken dus vind het jammer om ze straks te klein te hebben of dat ze te groot blijven.

Linkje naar foto: https://myalbum.com/album/ZKuFYvRiWymf

(dit is niet mijn echte naam)
Alle reacties Link kopieren
Je groeit er vanzelf in. :)
I told you walking was idiotic.
geen zorgen. met een paar weken zit hij perfect...
Als het alleen bij de buik nog te ruim is, dan is het goed. Daar moet nog wat groeien, he? Ik zou hem houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar zwangerschapspijkerbroeken waar zo’n elastiekje in de tailleband zit waarmee je hem wat kan aantrekken. Dan flubbert het in het begin niet zo los om je buik en later kan dat steeds losser naarmate je gaat groeien. Zit er niet toevallig zoiets in deze broek?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik draag zelf sinds 12 weken deze broeken, ben nu 16 weken en het zit al strakker. Je groeit er snel genoeg in! lekker zit dat he, die buikband? :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Vaak zit er aan de binnenkant ergens een stukje elastiek met een knoop. Die kun je aantrekken en zo de taille nog even wat strakker maken.
Iedereen die zo’n broek nodig heeft, heeft namelijk last van veranderende maten :-).
.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie reacties! Er zit inderdaad van die elastieken in en die heb ik al strakker gezet :) Ik ga ze houden!
Alle reacties Link kopieren
Hij is alleen te groot bij de knoop? Dat valt dan dus onder je buik.

Het ligt er maar aan hoe jou lichaam gaat groeien. De een krijgt alleen een buik, de ander groeit over haar gehele lichaam.. in het eerste geval blijft de broek dus te groot terwijl voor in het tweede geval de broek op een gegeven moment wel goed gaat zitten.

Ik heb zelf een broek op de groei gekocht, welgeteld 1 maatje groter, want ik zou toch nog wel dikker worden. Ik ben nu 39 weken zwanger en hij is nogsteeds te groot..
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik veiligheidspelden voor de broeken die eigenlijk (nog) te groot zijn
Lorem Ipsum
LUV91 schreef:
15-08-2019 09:32

Ik heb zelf een broek op de groei gekocht, welgeteld 1 maatje groter, want ik zou toch nog wel dikker worden. Ik ben nu 39 weken zwanger en hij is nogsteeds te groot..
Waarom koop je een maat groter? Zwangerschapsbroeken zijn ervoor gemaakt dat ze in je eigen maat meegroeien. Een maat te groot zal dus altijd een maat te groot blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond zwangerschapskleding altijd aan de ruime kant; waar ik normaal een maat 40 nodig heb, had ik bij zwangerschapskleding maat 38 nodig.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Bij mij bleef het te groot, ik zou een kleinere maat nemen als die nu beter past
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
15-08-2019 10:05
Ik vond zwangerschapskleding altijd aan de ruime kant; waar ik normaal een maat 40 nodig heb, had ik bij zwangerschapskleding maat 38 nodig.
Ja hier precies hetzelfde!
Alle reacties Link kopieren
*Judy* schreef:
15-08-2019 10:01
Waarom koop je een maat groter? Zwangerschapsbroeken zijn ervoor gemaakt dat ze in je eigen maat meegroeien. Een maat te groot zal dus altijd een maat te groot blijven.
Omdat een maatje kleiner precies goed zat en ik onwijs aanleg heb om dik te worden. Ik ben alleen amper aangekomen, iets wat ik never verwacht had.
Alle reacties Link kopieren
Je naam is te zien in je link. nevermind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven