Modern hotel met uitgebreid ontbijt (voorkeur aan de kust)
donderdag 8 juli 2021 om 19:04
Ik wil weer eens een nachtje weg met mijn man samen. Dit is al heel lang geleden dus het mag wel weer es! Hopelijk eind augustus/begin september ofzo.
Welk hotel kun je aanraden dat een uitgebreid ontbijtbuffet heeft? Dat maakt zo’n weekendje wel tot een feestje.
We zijn al een keer in Van der Valk Middelburg geweest, en dat was heerlijk! Ook prachtige ruime kamer en badkamer. Maar die kennen we dus al.
Of zijn dergelijke uitgebreide ontbijten alleen bij Van der Valk te vinden?
We zouden graag bij een gezellige plaats met een leuk centrum aan de kust zitten, dat heeft de voorkeur. Noordwijk lijkt me leuk, maar mag ook ergens anders zijn.
Weet jij een modern hotel met uitgebreid ontbijt, hoor het graag!
(vooropgesteld dat corona geen roet in het eten gooit, want als de horeca weer gesloten is tzt dan boek ik niet).
Welk hotel kun je aanraden dat een uitgebreid ontbijtbuffet heeft? Dat maakt zo’n weekendje wel tot een feestje.
We zijn al een keer in Van der Valk Middelburg geweest, en dat was heerlijk! Ook prachtige ruime kamer en badkamer. Maar die kennen we dus al.
Of zijn dergelijke uitgebreide ontbijten alleen bij Van der Valk te vinden?
We zouden graag bij een gezellige plaats met een leuk centrum aan de kust zitten, dat heeft de voorkeur. Noordwijk lijkt me leuk, maar mag ook ergens anders zijn.
Weet jij een modern hotel met uitgebreid ontbijt, hoor het graag!
(vooropgesteld dat corona geen roet in het eten gooit, want als de horeca weer gesloten is tzt dan boek ik niet).
donderdag 8 juli 2021 om 19:07
Hier staan mooie hotels
https://luxuryhotelcompany.com/hotels-m ... fmEALw_wcB
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 8 juli 2021 om 19:08
Noordwijk
https://www.hogerhuys.nl/
https://www.hogerhuys.nl/
nouschi wijzigde dit bericht op 08-07-2021 19:11
64.84% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 8 juli 2021 om 20:15
Qua ontbijt heb ik het nog nooit zo uitgebreid en luxe meegemaakt als bij van der Valk in Breukelen. Helaas niet aan de kust, maar naast een treinstation zodat je zo ergens bent. Het ontbijt dus. Honing zo van de graat, pannenkoekjes gebakken waar je bij staat en tot nu toe geen betere gehad. Werkelijk alles was af.
donderdag 8 juli 2021 om 20:19
Hier heb ik het ook erg naar mijn zin gehad. Fijne kamer, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Bovendien is het vijf minuten lopen naar het strand en het centrum van Egmond.
donderdag 8 juli 2021 om 20:26
donderdag 8 juli 2021 om 23:30
Bildenberg hotel in Scheveningen. Dat is nog het beste hotel waar ik heb geslapen. Het ontbijt is in buffetvorm en er is volop keus.
Leuke strandtentjes, uitwaaien op het strand en er is ook genoeg leuks te doen (glow golf, bowlen, bioscoop) en je kan er ook vlakbij lekker tapas eten bij ‘t Zusje. Wat echt een aanrader is!
Leuke strandtentjes, uitwaaien op het strand en er is ook genoeg leuks te doen (glow golf, bowlen, bioscoop) en je kan er ook vlakbij lekker tapas eten bij ‘t Zusje. Wat echt een aanrader is!
donderdag 8 juli 2021 om 23:52
Sjiraf schreef: ↑08-07-2021 23:30Bildenberg hotel in Scheveningen. Dat is nog het beste hotel waar ik heb geslapen. Het ontbijt is in buffetvorm en er is volop keus.
T zusje…… als dat je standaard is van goed eten zou ik deze recensie even laten gaan, to.
vrijdag 9 juli 2021 om 00:22
1e Weekend van September is de formule 1 op Zandvoort. Dit is wel even iets om mee rekening te houden. De prijzen in Zandvoort en de omliggende gemeentes zijn dan flink hoger dan normaal. ( Dus ook in Noordwijk, IJmuiden, Bloemendaal vermoed ik)
Tevens is Zandvoort van 2 tm 6 September alleen bereikbaar voor inwoners met de auto, die krijgen aan de hand van hun woonadres een doorrij vergunning, de rest zal met het OV moeten., of op de fiets.
Tevens is Zandvoort van 2 tm 6 September alleen bereikbaar voor inwoners met de auto, die krijgen aan de hand van hun woonadres een doorrij vergunning, de rest zal met het OV moeten., of op de fiets.
ernurse wijzigde dit bericht op 09-07-2021 00:24
Reden: klein foutje
Reden: klein foutje
2.70% gewijzigd
vrijdag 9 juli 2021 om 05:36
Haha! Klopt!
Kan je ook het Amstel Hotel aanraden
Maar goed, tot nu toe is in ieder 5-sterren hotel in zowel binnen als buitenland het ontbijt het beste ooit. Maar daar betaal je dan ook voor. (Wat we zo nu en dan ook echt graag doen).
vrijdag 9 juli 2021 om 08:15
Want? Ik heb daar al een paar keer heerlijk gegeten ja. Mij maak je niet blij met een high class a la carte menu. Smaken verschillen.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑08-07-2021 23:52T zusje…… als dat je standaard is van goed eten zou ik deze recensie even laten gaan, to.
vrijdag 9 juli 2021 om 08:25
Sjiraf schreef: ↑08-07-2021 23:30Bildenberg hotel in Scheveningen. Dat is nog het beste hotel waar ik heb geslapen. Het ontbijt is in buffetvorm en er is volop keus.
Buffet mag sowieso nog niet.
Maar als je toch in een hotel aan het strand zit, kun je ook kijken naar leuke strandtenten die een uitgebreid ontbijt aanbieden!
vrijdag 9 juli 2021 om 08:45
Wat een leuke tip, met dit soort arrangementen !Nouschi schreef: ↑08-07-2021 19:07Hier staan mooie hotels
Heb em opgeslagen, voordat het forum verdwijnt....