Modern hotel met uitgebreid ontbijt (voorkeur aan de kust)

08-07-2021 19:04 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil weer eens een nachtje weg met mijn man samen. Dit is al heel lang geleden dus het mag wel weer es! Hopelijk eind augustus/begin september ofzo.

Welk hotel kun je aanraden dat een uitgebreid ontbijtbuffet heeft? Dat maakt zo’n weekendje wel tot een feestje.
We zijn al een keer in Van der Valk Middelburg geweest, en dat was heerlijk! Ook prachtige ruime kamer en badkamer. Maar die kennen we dus al.
Of zijn dergelijke uitgebreide ontbijten alleen bij Van der Valk te vinden?

We zouden graag bij een gezellige plaats met een leuk centrum aan de kust zitten, dat heeft de voorkeur. Noordwijk lijkt me leuk, maar mag ook ergens anders zijn.

Weet jij een modern hotel met uitgebreid ontbijt, hoor het graag!

(vooropgesteld dat corona geen roet in het eten gooit, want als de horeca weer gesloten is tzt dan boek ik niet).
Hier staan mooie hotels

https://luxuryhotelcompany.com/hotels-m ... fmEALw_wcB
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Blooming in Schoorl vond ik erg fijn!
Wat eten we vanavond?
Noordwijk

https://www.hogerhuys.nl/
nouschi wijzigde dit bericht op 08-07-2021 19:11
64.84% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
makreel schreef:
08-07-2021 19:08
Deze inderdaad.

En alhoewel ik echt niks tegen van der Valk heb, is dat echt niet de kers op de taart voor wat betreft hotels en ontbijten 🙂
Hotel Zuiderduin, Egmond aan Zee.
makreel schreef:
Blooming in Schoorl Bergen vond ik erg fijn!
Beachhouse hotel Zandvoort! Ontbijt was niet extreem uitgebreid, maar boven verwachting, veel keuze en lekker.
En het hotel staat op het strand. Ik zou dan wel echt een kamer nemen met zicht op zee. Echt een super hotel, zeker een aanrader!
Qua ontbijt heb ik het nog nooit zo uitgebreid en luxe meegemaakt als bij van der Valk in Breukelen. Helaas niet aan de kust, maar naast een treinstation zodat je zo ergens bent. Het ontbijt dus. Honing zo van de graat, pannenkoekjes gebakken waar je bij staat en tot nu toe geen betere gehad. Werkelijk alles was af.
Blooming in Bergen. Echt fantastisch!
Cookielover schreef:
08-07-2021 19:19
Hotel Zuiderduin, Egmond aan Zee.
Hier heb ik het ook erg naar mijn zin gehad. Fijne kamer, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Bovendien is het vijf minuten lopen naar het strand en het centrum van Egmond.
https://www.strandhotelhaamstede.nl/nl/

Deze is mij prima bevallen!
Here am I in my little bubble
Inntel hotel Eindhoven.
Ze hebben meerder locaties. Dus misschien ook wat aan zee
Het allerbeste -en duurste- ontbijt ooit was in grand hotel Huis ter Duin in Noordwijk en aan zee.
Bildenberg hotel in Scheveningen. Dat is nog het beste hotel waar ik heb geslapen. Het ontbijt is in buffetvorm en er is volop keus.

Leuke strandtentjes, uitwaaien op het strand en er is ook genoeg leuks te doen (glow golf, bowlen, bioscoop) en je kan er ook vlakbij lekker tapas eten bij ‘t Zusje. Wat echt een aanrader is!
makreel schreef:
Ik zag de titel en dacht deze moet ik even posten. Maar jij was me voor :)

Edit: ok bergen dan ;)
Een zebra is geen paard met strepen
En TO, is het wat?
Onze favoriet; De Zeeuwse Stromen in Renesse. Heerlijk ontbijt, honden welkom (mits fatsoenlijk opgevoed), binnen en buiten zwembad, aan de kust en natuurgebied. En betaalbaar! Love love love it.
Sjiraf schreef:
08-07-2021 23:30
Bildenberg hotel in Scheveningen. Dat is nog het beste hotel waar ik heb geslapen. Het ontbijt is in buffetvorm en er is volop keus.

Leuke strandtentjes, uitwaaien op het strand en er is ook genoeg leuks te doen (glow golf, bowlen, bioscoop) en je kan er ook vlakbij lekker tapas eten bij ‘t Zusje. Wat echt een aanrader is!

T zusje…… als dat je standaard is van goed eten zou ik deze recensie even laten gaan, to.
1e Weekend van September is de formule 1 op Zandvoort. Dit is wel even iets om mee rekening te houden. De prijzen in Zandvoort en de omliggende gemeentes zijn dan flink hoger dan normaal. ( Dus ook in Noordwijk, IJmuiden, Bloemendaal vermoed ik)
Tevens is Zandvoort van 2 tm 6 September alleen bereikbaar voor inwoners met de auto, die krijgen aan de hand van hun woonadres een doorrij vergunning, de rest zal met het OV moeten., of op de fiets.
ernurse wijzigde dit bericht op 09-07-2021 00:24
Reden: klein foutje
2.70% gewijzigd
girasole3 schreef:
08-07-2021 21:45
Het allerbeste -en duurste- ontbijt ooit was in grand hotel Huis ter Duin in Noordwijk en aan zee.
Haha! Klopt!
Kan je ook het Amstel Hotel aanraden :-).

Maar goed, tot nu toe is in ieder 5-sterren hotel in zowel binnen als buitenland het ontbijt het beste ooit. Maar daar betaal je dan ook voor. (Wat we zo nu en dan ook echt graag doen).
Ik zou voor Zeeland gaan. B.v. Cadzand-Bad.
MarvelousMrsMaisel schreef:
08-07-2021 23:52
T zusje…… als dat je standaard is van goed eten zou ik deze recensie even laten gaan, to.
Want? Ik heb daar al een paar keer heerlijk gegeten ja. Mij maak je niet blij met een high class a la carte menu. Smaken verschillen.
Sjiraf schreef:
08-07-2021 23:30

Buffet mag sowieso nog niet.

Maar als je toch in een hotel aan het strand zit, kun je ook kijken naar leuke strandtenten die een uitgebreid ontbijt aanbieden!
Nouschi schreef:
08-07-2021 19:07
Hier staan mooie hotels

https://luxuryhotelcompany.com/hotels-m ... fmEALw_wcB
Wat een leuke tip, met dit soort arrangementen !
Heb em opgeslagen, voordat het forum verdwijnt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven