2 juli voor +/- 250 euro op vakantie; hoe (on)mogelijk is dat?

25-06-2007 18:09 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,



Ik heb op het laatste moment besloten dat ik toch wel erg graag op vakantie wil. Ik heb dus nog niks geboekt en heb weinig te besteden. Het liefst wil ik een goedkoop hotelletje of appartementje voor rond de 250 euro, zodat ik wat geld overhoud voor excursies en het huren van een auto e.d. Mijn plan is om tot een paar dagen voor vertrek te wachten, zodat ik een goedkope lastminute uit kan kiezen. Ik wil 1 of 2 juli weg en wil dan donderdag 28 juni ongeveer gaan boeken.



Wat denken jullie; gaat dat lukken voor 250 euro (liefst naar een Grieks eiland) of is het een onmogelijke opgave?



En hebben jullie nog tips wat betreft goedkope reisbureaus (online)?



Gr. Sisa
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg benieuwd of het je gaat lukken. Wil je ook het vliegticket erbij hebben voor die 250 euro. Hoe lang wil je gaan?

Succes ermee!!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wil een volledige vakantie (1 week, vlucht, appartement/hotel) voor dat geld :D Ben zelf ook erg benieuwd of het gaat lukken!
Alle reacties Link kopieren
ga eens op kelkoo vergelijken,

als t alleen om strand gaat is turkije misschien ook een optie?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat haast wel moet lukken,bij de site van de vakantiediscounter staan zat last minutes onder de 200 euro,zeker als je snel weg wilt denk alleen niet dat je al te kritisch kan zijn over het hotel of de ligging ervan...
Alle reacties Link kopieren
zo te zien ga je alleen, hou er even rekening mee dat op bijna alle sites de prijzen gebasseerd zijn op 2 personen, dus dan zul je wel wat hoger uitkomen helaas
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
In je eentje zal het heel moeilijk zijn om voor die prijs iets te kunnen krijgen ben ik bang.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg net een nieuwsbrief binnen van Gomundo die verschillende aanbiedingen hebben naar Griekenland voor 199 incl. toeslagen. Helaas moet je voor 1 juli reizen maar misschien zit er volgende week nog een vergelijkbare aanbieding tussen voor de 1e week van juli? Bij deze in ieder geval de tip om die site even in de gaten te houden!
Alle reacties Link kopieren
Hey jaaaa, dat is mijn hobby!!  Zo goedkoop mogelijk proberen weg te komen!! Ben net terug van een weekje Gran Canaria en dat kostte ons €200,-p.p incl. mooi hotel aan strand + ontbijt en alle toeslagen uiteraard! Echt een Koopje en dan te beseffen dat de mensen die al veel eerder geboekt hadden zo rond de 400,- a 450 p.p kwijt waren! Vorig jaar zijn we op 4 juli vertrokken voor een weekje naar Cyprus incl. hotel obv half pension voor € 230,-p.p dat was ook een super aanbieding (wel een dag voor vertrek geboekt hoor)! Ik heb beide reizen geboekt bij skytours, zijn lid van SGR en ANVR, dus goed geregeld!! kijk ook eens op Jiba of Sunweb, hou deze sites goed in de gaten. En natuurlijk ook de kranten....Ze hebben ook vaak dagaanbiedingen enzo.

SUCCES!!
Alle reacties Link kopieren
fly4less.nl



dti-travel.nl



sunways.nl



turkije is vergelijkbaar met griekenland qua weer en hoe het eruit ziet, en meestal goedkoper, misschien een idee?

de goedkope reizen gaan wel naar hele toeristische bestemmingen meestal (griekenland; kreta chersonnisos / turkije; alanya) daar moet je wel van houden...



Succes!
Alle reacties Link kopieren
HOI!



Omdat ik in de reiswereld werk, vind ik dit soort dingen altijd leuk om te doen, en ik ben best een tijd voor je op het net geweest. Het enige wat ik heb kunnen vinden, is op de site van DTI travel (www.dtitravel.nl) , 1 juli, 1 persoon, 1 week, naar Alanya (Turkije), appartement Bebek, voor een totale reissom van 283 euro (dus op de cent af). En het is nog beschikbaar zo te zien!

Dat is echt het enige!

Ik zal nog wat meer proberen, als ik wat vind hoor je het.

Groetjes!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets meer voor je kunnen vinden. 280 Euro is echt niet duur, voor hoogseizoen, en ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen. Mocht het toch te duur voor je zijn (30 euro boven budget, echter het eten in Turkije is niet duur), dan kun je inderdaad eens kijken naar busreizen, al zijn die meestal voor tien dagen, niet voor acht.

Succes he, en laat je t nog even weten als je zin en tijd hebt?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Mijn ouders zijn afgelopen zaterdag teruggekomen van een weekje Kreta.. Super mooi weer, super last minute.

Vrijdagochtend zat mijn moeder op internet (JIBA) en die nacht vlogen ze. Maar... ze waren dan ook maar 214 euro met z'n tweeen kwijt. :D Zo'n beetje iedereen die daar zat was hetzelfde geld kwijt. Een man had een dag daarvoor geboekt en die was het dubbele kwijt, de reisleidster had gezegd dat als er mensen waren die was 2 uur voor inchecktijd hadden geboekt, waarschijnlijk nog goedkoper uit waren geweest.

Mijn ouders vonden het wel stressen met regelen van betalingen en tickets enzo. Maar tjeeh... voor 107 euri pp in een 2 kamerappartement!
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,



Bedankt voor het meedenken en alle tips! Met name: very cherry; bedankt voor je inspanningen om me te helpen! Het blijkt inderdaad mogelijk te zijn om voor weinig geld op vakantie te gaan! We (2 pers.) hebben een week naar Kos geboekt voor 200 euro p.p.! 3* appartement o.b.v. logies!



Gr. Sisa
Alle reacties Link kopieren
Mooi man!! Ben wel benieuwd waar je nu geboekt hebt??
Alle reacties Link kopieren
Ok, voor 2 personen dus. Dat was vanuit je intro post mij niet duidelijk geworden, ik ging ervan uit dat het voor 1 persoon was.



Met 2 personen heb je qua prijs inderdaad veel meer mogelijkheden om lager uit te komen....
Alle reacties Link kopieren
O haha, ja dat verandert de zaak

Maar ja, ben weer paar uurtjes van de straat geweest.

Fijne vakantie!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren


O haha, ja dat verandert de zaak

Maar ja, ben weer paar uurtjes van de straat geweest.

Fijne vakantie!

 





Dank zij jouw tip heb ik een hele mooie aanbieding gevonden in een 5 sterren hotel!!!!! 

Thanks!

*;
Alle reacties Link kopieren
Echt  joh? Mijn neus gaat ervan krullen . Waar, wat, hoe?? Tell me more, tell me more......!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
het kan echt!! ik ben net met 4 vriendinneneen last minute naar fuerteventura geweest. heel goed bevallen, via skytours, via hun hebben wij een bingoarrangement geboekt: houdt in dat je wel weet welke plek je terecht komt maar niet welk hotel, en het koste maar 150 pp :). het hotel was super n de vlucht ook, 150 euro en zo'n leuke vakantie!
Alle reacties Link kopieren


HOI!



Omdat ik in de reiswereld werk, vind ik dit soort dingen altijd leuk om te doen, en ik ben best een tijd voor je op het net geweest. Het enige wat ik heb kunnen vinden, is op de site van DTI travel (www.dtitravel.nl) , 1 juli, 1 persoon, 1 week, naar Alanya (Turkije), appartement Bebek, voor een totale reissom van 283 euro (dus op de cent af). En het is nog beschikbaar zo te zien!

Dat is echt het enige!

Ik zal nog wat meer proberen, als ik wat vind hoor je het.

Groetjes!
Hoi Very Cherry, bedankt voor deze site. Die kende ik nog niet. En laat ik nou juist op zoek zijn geweest naar een leuke aanbieding en ik die op deze site gevonden heb. Een prachtig ***** hotel in Turkije voor nog geen 1000 euro AI voor 2 personen. THANKS*;
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
up
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
nogmaals up
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven