tijdelijk gemeubileerde huurwoning gezocht

13-07-2014 12:52 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zet ik het bij reizen of bij thuis? Toch maar thuis.



Wij wonen in het buitenland en willen eind van het jaar begin volgend jaar graag wat langer naar Nederland komen. Het liefst van 20 december tot 20 januari maar we zijn nog flexibel maar sowieso de kerst hier.

Wij is een gezin met 2 jonge kinderen. We willen niet bij vrienden of familie verblijven want dat werkt niet is onze ervaring en zeker niet zo lang.



Dus we zoeken onderdak. Niet super veel eisen maar graag midden Nederland (familie in omgeving Den Bosch en Utrecht) en 2 slaapkamers.

Uiteraard tegen betaling. Airbnb heb ik gecheckt maar velen willen geen maand verhuren of zijn echt duur. Heb nu een aanbod voor een mooi chalet voor 1000 euro maar liever zou ik iets minder uit willen geven.



Wie weet waar te zoeken??
Al aan marktplaats gedacht? Ik vind trouwens 1000 euro een heel redelijk bedrag, helemaal als dat inclusief gas en licht is.
Alle reacties Link kopieren
Al vakantieparken in de omgeving bekeken? Of bungalows van particulieren? Kerst en oud-en-nieuw zit er in, dat zijn nou eenmaal dure periodes.

Ik denk dat 1000 voor een chalet met 2 slaapkamers en wat geschikt is voor 2 kleine kinderen helemaal niet zo gek is voor een maand.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook wel redelijk eigenlijk. Wij hebben jaren geleden toen wij aan het bouwen waren een half jaar in een chalet gewoond voor 600¤ per maand dus misschien even goed rond vragen bij campings in de buurt waar je heen wilt.
veel goedkoper dan 1000 euro ga je niet vinden
Heb je via-via niet iemand die een huis te koop heeft staan? Verder denk ik niet dat je veel goedkoper uit gaat zijn voor die relatief korte huurperiode.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje, 38 seconden geleden

Ik vind dat ook wel redelijk eigenlijk. Wij hebben jaren geleden toen wij aan het bouwen waren een half jaar in een chalet gewoond voor 600¤ per maand Maar dan zit je er een half jaar, dan zijn het vaak andere prijzen dan voor 1 maand.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ter illustratie,



wij zochten voor een jaar, ook minstens 2 slaapkamers en betalen nu hetgeen 1000 euro ongemeubileerd

en in goedkopere regio
Alle reacties Link kopieren
Al aan huizenruil gedacht? Of wonen jullie zelf op een niet-interessante plek?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je minder dan 1000 euro wilt uitgeven en twee slaapkamers verwacht, zijn er weinig tot geen opties.

Denk meer aan 1500 euro.

Weten je vrienden en familie niet iemand in de buurt die hun huis willen verhuren? Meestal werkt het via via binnen de vriendenkring.
Alle reacties Link kopieren
Appartement a 500 p m plus 180 gas en licht plus water, riool en reinigings heffingen etc Nee, 1000 is niet echt gek duur. En dan is 500 nog niet eens een hele hoge huur.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Himalaya daarom zei ik ook dat ik 1000¤ wel redelijk vond,en het is wel al 12 jaar geleden dus de prijzen zullen ook wel wat gestegen zijn.



En het is een dure periode natuurlijk met de feestdagen.
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad,

Woningruil als je zelf ergens leuk woont.

Is het gratis en hoeven alleen de reizen betaald te worden.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind het zeker niet duur hoor :-) heel redelijk idd en het is een mooi en nieuw chalet (wel klein 30m2 geloof ik) ik ben alleen natuurlijk aan het kijken of het evt goedkoper kan.



Huizenruil zou zeker kunnen ik woon vlakbij Stockholm dus zeker interessant maar meestal zijn dat kortere periodes volgens mij en ik weet niet zo goed waar te zoeken
Alle reacties Link kopieren
Klopt dat kerst duurder is maar de rest vd periode juist niet.



Ken helaas niemand die een huis oid te koop heeft staan.



We zijn niet afhankelijk van ov want komen met de auto.
kijk eens op pararius daar kun je zoals zoekcriterium gemeubileerd aangeven
Alle reacties Link kopieren
Teuntje dank je daar ga ik zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Hi Floortje,

Ik weet niet of je ondertussen al een oplossing hebt, maar wij willen wel ruilen met de kerstvakantie 2017. Wij wonen in Utrecht en voldoen aan je zoekcriteria. Wij willen graag in of rond Stockholm.

Hartelijke groet,
Xanne
Alle reacties Link kopieren
Je reageert op een topic uit 2014...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oeps, ik zie het, dankjewel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven