Huwelijksreis mei/juni 2017

17-05-2016 11:42 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



We gaan volgend jaar trouwen en willen dan eind mei/begin juni op huwelijksreis (max 20 dagen en minimaal 14 dagen). We zijn op zoek naar een mooie bestemming waar het zonzeker is en waar we een stukje kunnen ontspannen maar ook zeker genoeg dingen kunnen ondernemen (cultuur/natuur).



Stukje comfort vinden we redelijk belangrijk voor de huwelijksreis (hoeft zeker niet super deluxe te zijn maar gewoon netjes en schoon). Een land als India is voor ons absoluut uitgesloten, trekt ons niet.



We willen wel graag naar een bestemming waar het in mei/juni goed toeven is (geen regenseizoen bijvoorbeeld), ik lees dat Zuid Amerika grotendeels al afvalt omdat het in deze periode niet de beste reistijd is aldaar, klopt dat?



3 weken op een klein eiland is voor ons geen optie. Doorreizen naar een volgende bestemming vinden we leuk.



Wie heeft er betaalbare tips? We zaten ook te kijken naar Hawaii voor 20 dagen maar dat is wel een erg prijzige optie lijkt ons. Weet niet of we dat met ons budget van 6k (2 personen, alles incl.) gaan redden.



Dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
Bali? Volgens mij prima te bereizen en ook comfortabel.



Kaapverdische eilanden.



Zanzibar.



Thailand en dan de eilanden.
Alle reacties Link kopieren
De verenigde staten? Bijvoorbeeld het westen of Florida :D
Alle reacties Link kopieren
Seychellen!

of Mexico
quote:groenebroek schreef op 17 mei 2016 @ 11:51:

Seychellen!

of Mexico



Seychellen is toch geen klap te beleven?



Ik zou een auto huren en de amerikaanse westkust afrijden.
Alle reacties Link kopieren
Amerika hebben we (grotendeels) al gezien: zuidwesten, florida, oosten, chicago, tennessee tm louisiana
Yucatan gebied in Mexico, zou dan voor mei gaan.

Cycladen (Griekse eilanden waaronder Santorini, je kan per veerboot eilandhoppen, prachtig weer in juni)

Zuidoost Azië of Indonesië kan natuurlijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Een combinatie van Sri Lanka met de Malediven? Zie ik erg vaak voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 17 mei 2016 @ 11:55:

[...]





Seychellen is toch geen klap te beleven?

Meer dan genoeg. Prachtige flora en fauna, zowel op het land, in de lucht als in het water.

En per eiland is er wel iets bijzonders.

Kan dus eilandhoppen Seychellen zeer aanraden.
Cruise door de Caribbean?
Aruba
Alle reacties Link kopieren
Een cruise inderdaad, en dan met één van de meer high-end rederijen, Celebrity Cruises bijvoorbeeld.
quote:nephthys schreef op 17 mei 2016 @ 13:51:

Een cruise inderdaad, en dan met één van de meer high-end rederijen, Celebrity Cruises bijvoorbeeld.Of Royal Caribbean
Alle reacties Link kopieren
Rondreis Zuid - Engeland: van Canterburry tot en met Cornwall en dan via Bath en Bristol weer terug naar Dover.



Dat was onze huwelijksreis vorig jaar eind mei/begin juni. Was veel te zien en te doen. En wij hebben 2 weken mooi weer gehad.

Mensen zijn er erg vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje12 schreef op 17 mei 2016 @ 13:51:

[...]



Of Royal CaribbeanMaar die is ook weer heel family-friendly, aka veel kinderen. Daar zit je misschien niet echt op te wachten bij je huwelijksreis.
quote:nephthys schreef op 17 mei 2016 @ 14:19:

[...]





Maar die is ook weer heel family-friendly, aka veel kinderen. Daar zit je misschien niet echt op te wachten bij je huwelijksreis.

Dat valt reuze mee moet ik zeggen. Ik ben daarmee zelf op huwelijksreis geweest en heb ook geen kinderen. Kies dan geen schip met glijbanen, maar een ander. Die zijn er nog genoeg.



Ga niet met Carnival. Daar zitten wel veel kinderen en de schepen zijn niet echt leuk.
Alle reacties Link kopieren
Hawaii de reis (vluchten en hotels) zal wel lukken voor onder de 6k. Kijk maar eens bij exit reizen. Maar daar vliegt het geld wel de beurs uit
quote:Lapjespoes27 schreef op 17 mei 2016 @ 14:17:

Rondreis Zuid - Engeland: van Canterburry tot en met Cornwall en dan via Bath en Bristol weer terug naar Dover.



Dat was onze huwelijksreis vorig jaar eind mei/begin juni. Was veel te zien en te doen. En wij hebben 2 weken mooi weer gehad.

Mensen zijn er erg vriendelijk.Leuk! Romantisch ook
Alle reacties Link kopieren
Een cruise. Heb geen idee waarom het een oubollig imago heeft want cruises zijn dat absoluut NIET! Zelf zou ik kiezen voor Norwegian Cruise line of Royal Caribbean of Celebrity Cruises. Het is relaxt, all inclusive, maar je krijgt toch (bijna) iedere dag een nieuw eiland/land te zien. En er zijn genoeg cruises van 14 dagen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-11-2017 16:48
Reden: spam
99.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beste reistijd voor mei https://bestereistijd.nl/beste-vakantie ... ingen-mei/ en voor juni op https://bestereistijd.nl/beste-vakantie ... ngen-juni/

Daar krijg je alle landen te zien waar je naartoe kunt gaan in mei en juni.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven