parkeren pathe arena

28-05-2017 17:34 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ga morgen lekker een dagje voor mezelf hebben.
Moet alleen parkeren ergens dichtbij, lees zo dicht mogelijk bij de pathe bioscoop arena in Amsterdam.

Iemand het adres voor mij, ik rijd op navi namelijk heb een belabberd oriëntatie vermogen :-)

Dank alvast
Im a free bitch- I was born this way
Alle reacties Link kopieren
En dat adres kan je via Google en maps niet vinden?
http://qooqle.nl/?q=parkeren+onder+pathe+arena
Alle reacties Link kopieren
Op de site van Pathé Arena staan parkeerinstructies. Er liggen vier of vijf parkeergarages op loopafstand. Moet goedkomen.
Alle reacties Link kopieren
P4 of P5 is het dichtst bij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
28-05-2017 17:51
P4 of P5 is het dichtst bij.
Dat is niet helemaal waar. Die zitten onder villa Arena.

TO heeft het over de pathe, dan kan ze beter navigeren op p6. Dan parkeert ze onder pathe arena.
Alle reacties Link kopieren
Je kan daar naar boven (parkeerdek) met de lift naar beneden en dan kom je naast de mediamarkt (voor de bios) uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
28-05-2017 17:56
Je kan daar naar boven (parkeerdek) met de lift naar beneden en dan kom je naast de mediamarkt (voor de bios) uit.
Dat is P1.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
P1 it is.... :-D
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar nu heeft ze nog geen adres :P
Alle reacties Link kopieren
Huh p 1 p6 wat is het nou een adres voor de navi, ik kom uit het boerenachterland hoor :-)
Im a free bitch- I was born this way
Alle reacties Link kopieren
Kinderspruit11 schreef:
28-05-2017 18:35
Huh p 1 p6 wat is het nou een adres voor de navi, ik kom uit het boerenachterland hoor :-)
Echt serieus, dat kan je toch gewoon via Google vinden???
Alle reacties Link kopieren
https://www.amsterdam.nl/parkeren-verke ... garage-p1/
Echt, hoe dom kun je zijn. Google adres P1Amsterdam Arena. :facepalm:
Wat moet je überhaupt bij pathe arena? Er is werkelijk geen ongezelliger stuk stad te vinden.
Ga dan lekker in de binnenstad naar de film.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
28-05-2017 18:43
Echt, hoe dom kun je zijn. Google adres P1Amsterdam Arena. :facepalm:
Of kijk in de link die hier al 2x is gepost 😉.
Als je niet eens in staat bent om een simpel adres te vinden via Google, ga dan maar niet richting Amsterdam. Dat overleef je nóóit.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
28-05-2017 19:25
Als je niet eens in staat bent om een simpel adres te vinden via Google, ga dan maar niet richting Amsterdam. Dat overleef je nóóit.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
P5 of P6. Als je vlakbij de Arena bent staat alles heel goed aangegeven. Kan niet missen. Maar...het wordt 30 graden, ik zou wat anders zoeken dan de stad ingaan.
wolkie schreef:
28-05-2017 20:22
P5 of P6. Als je vlakbij de Arena bent staat alles heel goed aangegeven. Kan niet missen. Maar...het wordt 30 graden, ik zou wat anders zoeken dan de stad ingaan. de dag door te brengen op een industrieterrein
Alle reacties Link kopieren
Kinderspruit11 schreef:
28-05-2017 18:35
Huh p 1 p6 wat is het nou een adres voor de navi, ik kom uit het boerenachterland hoor :-)
P6
De Corridor 15, 1101 BC Amsterdam-Zuidoost
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
P1
Damrak 62
Amsterdam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven