Npo en Netflix in Frankrijk kijken?

15-07-2017 21:14 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan dat misschien toch? Ik hoop het!!
Wil graag nl subtitels en npo app kijken maar dat lukt dus niet :-(
Npo niet. Werkt niet buiten Nederland.

Netflix wel. Maar wel het Franse aanbod. Maar ik heb vorige maand nog een goede serie gekeken uit Frans aanbod met Nederlandse ondertiteling ( en gewoon in Engels qua spraak) maar dat zijn maar beperkt aantal series. Je kan wel wat er daar in het aanbod zit allemaal in originele taal kijken en dan Engels ondertitelen en soms dus Nederlands.
Volgende keer voor vertrek netflixseries downloaden die je offline kunt bekijken http://www.netflix-nederland.nl/tips-ve ... p-netflix/
Lees bovenstaande link goed i.v.m. voorkomen hoge kosten dataverbruik.
Veel plezier in Frankrijk!
Alle reacties Link kopieren
Mm npo dus echt niet?
Alle reacties Link kopieren
Vraagje, waarom zou je graag op vakantie tv willen kijken?
Alle reacties Link kopieren
via npo start kun je sommige programma's terug kijken, en via bvn kun je ook sommige dingen kijken
https://help.npo.nl/vragen/69

een andere optie is via een VPN, daar kun je hier meer over lezen:
https://www.debestevpn.nl/nederlands-tv ... nland-vpn/

netflix kun je het Franse aanbod bekijken. het aanbod dat overeenkomt met Nederlands aanbod daar kun je de NL ondertiteling aanzetten als het goed is
Ginerva schreef:
15-07-2017 21:51
Vraagje, waarom zou je graag op vakantie tv willen kijken?
Lijkt me heerlijk. Lekker luieren, doen waar je zin in hebt, muziekje, filmpje, serie.
Dat jij geen plek hebt voor een iPad in je backpack, terwijl je te voet de zijderoute van Marco Polo aflegt, betekent niet dat voor een ander wifi toch echt een vereiste is op bestemming.
Alle reacties Link kopieren
Netflix inderdaad het aanbod van dat land (komt door licenties), dus let op als je een serie begint te kijken, dat je misschien niet het restant in Nederland kunt kijken.

Verder moet het natuurlijk op een apparaat zijn dat al in je Netflix-abonnement zit en waar je nu ook al Netflix op kijkt. Als jij alleen betaalt voor 1 apparaat (je TV), dan moet je eerst upgraden naar twee apparaten als je het nu op je laptop of tablet wilt kijken.

Dat van NPO zal ook wel met licenties te maken hebben. Als je dingen niet wilt missen, moet je ze dus thuis opnemen en later kijken.

Mocht je ook gaan Spotify'en, dat is nóg irritanter, die zet dan alles om naar het Frans en daarna krijg je het nog maar moeilijk terug naar Nederlands. Ik had daar gedoe mee in Spanje, eerst wilde hij niet eens muziek afspelen omdat hij dan denkt dat je een ander iemand bent en illegaal andermans account probeert te gebruiken ofzo. Zo stom, alsof je nooit reist! En toen ik dus eindelijk kon inloggen, zette hij alles om in het Spaans (het hele menu, de knoppen etc en de reclames van Spotify). Ik weet niet meer hoe ik thuis weer het terug naar NL heb gekregen maar dat was wel een gedoe.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
15-07-2017 23:10

Verder moet het natuurlijk op een apparaat zijn dat al in je Netflix-abonnement zit en waar je nu ook al Netflix op kijkt. Als jij alleen betaalt voor 1 apparaat (je TV), dan moet je eerst upgraden naar twee apparaten als je het nu op je laptop of tablet wilt kijken.

dat is toch niet zo? dat gaat toch over op hoeveel apparaten je tegelijk kunt kijken? ik heb netflix op mn telefoon, ipad of kijk op mn computer. mijn moeder kijkt het op haar ipad, chromecast, of computer. we hebben samen 1 abonnement met 2 'accounts' waardoor we tegelijk kunnen kijken. maar dat maakt niet uit op hoeveel apparaten je netflix hebt geinstalleerd, maar over hoeveel schermen je tegelijk kan aanhebben toch?
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
15-07-2017 21:51
Vraagje, waarom zou je graag op vakantie tv willen kijken?
Ik kijk ook graag series en films als ik op vakantie ben, vooral als ik alleen op reis ben. Overdag al veel de hort op, 's avonds ultiem relaxen met een film, documentaire of serie. En dan heb ik geen zin om elke avond naar een bioscoop te gaan daarvoor, waar je 2 uur braaf stil moet blijven zitten in een vaak ijskoude airco-zaal.

Ik lees ook graag boeken, een zwaar geaccepteerde vakantiebezigheid (de kranten staan bol met vakantieboekentips), maar wat is het verschil? Is dat verhevener? Het is allebei gewoon ontspanning, 'vluchten' uit de realiteit, in een ander verhaal. Heerlijk toch?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
15-07-2017 23:12
dat is toch niet zo? dat gaat toch over op hoeveel apparaten je tegelijk kunt kijken? ik heb netflix op mn telefoon, ipad of kijk op mn computer. mijn moeder kijkt het op haar ipad, chromecast, of computer. we hebben samen 1 abonnement met 2 'accounts' waardoor we tegelijk kunnen kijken. maar dat maakt niet uit op hoeveel apparaten je netflix hebt geinstalleerd, maar over hoeveel schermen je tegelijk kan aanhebben toch?
Oh echt? Ik dacht altijd dat het om het aantal apparaten ging. Ik betaal €9,99 voor maximaal 2 apparaten. En je hebt ook een abo van €7,99 geloof ik, en een duurdere voor 3 of meer apparaten. Of heb ik dat dan altijd verkeerd begrepen? Hoeveel betaal jij voor Netflix?
patsy--stone wijzigde dit bericht op 15-07-2017 23:15
1.10% gewijzigd
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
15-07-2017 21:51
Vraagje, waarom zou je graag op vakantie tv willen kijken?
Tegenvraagje, waarom zou jij graag in het weekend willen forummen? :biggrin:
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
ja ik betaal inderdaad 9,99 en daar maken mijn moeder en ik allebei gebruik van op verschillende apparaten, in ieder geval op 4 apparaten dmv geinstalleerde apps en dan nog via de browser
je kan gewoon 2 euro besparen dus als je je account met niemand deelt ;)
Alle reacties Link kopieren
Beide werken zoals eerder geschreven niet/niet goed.
Netflix heeft een ander aanbod en bijv geen NLse ondertiteling (ik heb gelezen dat dat gaat veranderen voor Europa!)
Bij netflix kun je in NL al dowloaden en dat op vakantie kijken
Voor NPO zou je een vpn kunnen gebruiken (Ik gebruik zelf Goose).
Hiermee kun je simpel gezegd je internetverbinding via NL laten lopen waardoor je NPO wel kunt kijken. Echt heel erg simpel in gebruik!
Er zijn ook gratis vpn's maar die moet je na een maand ofzo meestal gaan betalen.
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
15-07-2017 23:19
Tegenvraagje, waarom zou jij graag in het weekend willen forummen? :biggrin:
Omdat ik me anders verveel in de avond :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
15-07-2017 22:48
Lijkt me heerlijk. Lekker luieren, doen waar je zin in hebt, muziekje, filmpje, serie.
Dat jij geen plek hebt voor een iPad in je backpack, terwijl je te voet de zijderoute van Marco Polo aflegt, betekent niet dat voor een ander wifi toch echt een vereiste is op bestemming.
Hoe raad je het zo dat ik een backpacker ben :thumbsup:



patsy--stone schreef:
15-07-2017 23:13
Ik kijk ook graag series en films als ik op vakantie ben, vooral als ik alleen op reis ben. Overdag al veel de hort op, 's avonds ultiem relaxen met een film, documentaire of serie. En dan heb ik geen zin om elke avond naar een bioscoop te gaan daarvoor, waar je 2 uur braaf stil moet blijven zitten in een vaak ijskoude airco-zaal.

Ik lees ook graag boeken, een zwaar geaccepteerde vakantiebezigheid (de kranten staan bol met vakantieboekentips), maar wat is het verschil? Is dat verhevener? Het is allebei gewoon ontspanning, 'vluchten' uit de realiteit, in een ander verhaal. Heerlijk toch?

Boeken lezen vind ik dan weer wel leuk, maar ook dat zal ik niet zo gauw doen als ik op vakantie ben.
Maar als ik thuis vakantie hou dan gaan er wel een paar boeken doorheen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
15-07-2017 21:51
Vraagje, waarom zou je graag op vakantie tv willen kijken?
Voor sommige (of wellicht veel) mensen is tv kijken ontspannend. Waarom zou je je op vakantie niet lekker ontspannen? Misschien heeft ze thuis weinig tijd voor tv en op vakantie wel? Genoeg redenen wat mij betreft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
15-07-2017 23:27
ja ik betaal inderdaad 9,99 en daar maken mijn moeder en ik allebei gebruik van op verschillende apparaten, in ieder geval op 4 apparaten dmv geinstalleerde apps en dan nog via de browser
je kan gewoon 2 euro besparen dus als je je account met niemand deelt ;)
Tgggg weer wat geleerd, ik zie nu inderdaad dat ik het ook op een derde apparaat kan gebruiken. Dank je!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Maar vpn is dus echt Eem abo? Ik heb het slechts voor 2 weken nodig. Ik wil bv graag ik vertrek kijken en 2doc over polygamy (vooral het laatste heel graag!)
Alle reacties Link kopieren
Een heleboel programma's op uitzendinggemist van de NPO doen het wel. Het gaat toch meer om de direct uitzendingen die je niet mag zien.

En zo'n VPN is er gratis en betaald maar ach die paar euro dat je je dat kost. 8-9 euro voor een maand past wel in een vakantie budget.
fietsen varen vrouwelijk doen
Uitzending gemist verdwijnt deze zomer helemaal en daarvoor komt een betaalde VOD dienst (video on demand). Gaat 2 tot 3 euro per maand kosten en je kan veel meer terugzien dan met uizending gemist. Ook veel films ed en alles in HD. En te gebruiken in het buitenland. Het heet NPO plus. Uitzending gemist verdwijnt helemaal.

http://www.filmkrant.nl/nieuws_2017/15459
Alle reacties Link kopieren
Yella78 schreef:
16-07-2017 00:04
Voor sommige (of wellicht veel) mensen is tv kijken ontspannend. Waarom zou je je op vakantie niet lekker ontspannen? Misschien heeft ze thuis weinig tijd voor tv en op vakantie wel? Genoeg redenen wat mij betreft.

Ik vroeg het me gewoon af omdat ik zelf op vakantie nooit tv kijk (en thuis eigenlijk ook maar weinig) maar zo te lezen is tv kijken voor de meeste mensen ontspanning en dat hoort voor veel mensen ook bij de vakantie. Zelf hou ik meer van een actieve vakantie, en had me niet zo gerealiseerder dat er ook heel veel mensen juist van een uitrust vakantie houden en dat daar dus blijkbaar ook tv kijken bij hoort.
Normaal gesproken ga ik op actieve vakantie en kampeer primitief. Geen tablet o.d. mee, wel een e-reader gezien dat veel gewicht en ruimte scheelt.
Maar afgelopen jaar, vanwege familieomstandigheden, aantal keren in B&B/hotel geweest. Dan nam ik tablet wel mee en was ik blij met wifi en dus Netflix, omdat ik daarbij makkelijker even mijn concentratie kon verliezen, dan tijdens het lezen van een boek. Heb het voordeel ervan dus zeker ontdekt. Maar op een camping o.d. zou ik geen netflix of tv willen kijken, maar dat is een persoonlijke keuze.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 16-07-2017 13:10
7.35% gewijzigd
ilske79 schreef:
16-07-2017 07:31
Maar vpn is dus echt Eem abo? Ik heb het slechts voor 2 weken nodig. Ik wil bv graag ik vertrek kijken en 2doc over polygamy (vooral het laatste heel graag!)
Dan kijk je dat toch als je weer thuis bent? Je bent 2 weken weg, geen 2 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
15-07-2017 21:51
Vraagje, waarom zou je graag op vakantie tv willen kijken?
Waarom zou je het niet doen? Lekker onder een boom liggen en een leuke film bekijken? Ik snap niet waarom veel mensen opeens alle technologie links willen laten liggen omdat ze op vakantie zijn. Net zoals internet op vakantie. THuis zoek je alle leuke winkel/restaurants/etc op via internet en op vakantie zou je opeens weer gaan lopen zoeken naar iets. Of met een verouderde reisgids gaan zoeken en er achter komen dat dat restaurant al 4 jaar gesloten is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven