Vriend kijkt nog op datingsite

22-08-2017 20:21 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat ik hiermee moet meiden.
Ik ben een dik half jaar samen met mijn vriend die ik via een online datingsite heb letten kennen.

Nu ben ik er pas achter dat hij nog ingeschreven staat op een andere site en daar af en toe profielen bekijkt.

Ik zag een mail voorbij komen op zijn telefoon.... ik was niet stiekem aan het zoeken dus. Hij kreeg een melding. Maar ik krijg zelf ook nog spam dus ik zocht er niets achter. Maar nu heb ik het via via gehoord..... Ik schrok ervan. Moet ik hem dit zeggen?

Of is dit normaal? Ik heb me uitgeschreven en ik ken hem ook via een hele andere site...
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je niet gewoon aan je vriend waarom hij er nog op staat?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb hem fout geplaatst zie ik.....
Je hebt hem precies goed geplaatst.

Retourtje enkele reis namelijk. Richting al die andere vrouwen.
"Of is dit normaal?"

Deze vraag meen je niet. Zeg dat je deze vraag niet meent, alsjeblieft??
Tornacense schreef:
22-08-2017 20:29
Je hebt hem precies goed geplaatst.

Retourtje enkele reis namelijk. Richting al die andere vrouwen.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
22-08-2017 20:29
Je hebt hem precies goed geplaatst.

Retourtje enkele reis namelijk. Richting al die andere vrouwen.

Que?
Alle reacties Link kopieren
Ik word altijd onzeker en ga twijfelen over dit soort dingen. En te veel nadenken.....misschien kijkt hij omdat hij zich verveelt.....
Ik weet zeker dat hij niemand anders ziet nu. Daar ben ik niet bang voor. Maar waarom dan kijken op die site?
1981Bloem schreef:
22-08-2017 20:36
Ik word altijd onzeker en ga twijfelen over dit soort dingen. En te veel nadenken.....misschien kijkt hij omdat hij zich verveelt.....
Ik weet zeker dat hij niemand anders ziet nu. Daar ben ik niet bang voor. Maar waarom dan kijken op die site?
Om te zien of er iets beter passeert.

Duidelijk dus dat hij geen match is en er geen toekomst mee op te bouwen valt.
Alle reacties Link kopieren
Toch is het vrij serieus. Ik heb zijn familie ontmoet, dat is iets wat hij niet snel doet...
Heb ik ook gehad.
Dumpen zo'n gast.
Alle reacties Link kopieren
Hij is met alles heel serieus en ook wat ouderwets daarom verbaast mij dit.

Ik twijfel of ik hem zal vragen of hij nog ingeschreven staat....
Alle reacties Link kopieren
Je kan niet verwachten om je van alle sites uit te schrijven, die mails blijf je gewoon houden meestal is het reclame. Ik zou zelfs niet eens weten hoe je je zelf kunt verwijderen van een website als Relatieplanet. Dus niet zo argwanend doen.
"Moet ik hem dit zeggen?"
Ik ga er vanuit dat hij het zelf wel weet.
Alle reacties Link kopieren
Mails krijg ik ook ja. Maar ik kijk niet meer op profielen van andere vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Wat stond er precies in die mail dan? Was het geen algemeen iets?
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg van de week ook een mail van Lexa

Nou heb ik al anderhalf jaar een vriend en eigenlijk al 3 jaar niet eens meer op Lexa geweest.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mail krijg ik ook, maar mijn profiel gaat dicht zodra ik een date of 3, 4 met iemand gehad heb en dat verder wil uitdiepen.
Ook meegmeaakt dit ja, met een man met wie ik vakantieplannen had voor de zomer, na vier maanden was ie gewoon nog actief op lexa. Ik ben lekker in mijn eentje op vakantie gegaan.

Ik zou het gewoon met hem bespreken, dat je dit niet wilt. Als ie moeilijk doet, weet je genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
22-08-2017 21:13
Ik kreeg van de week ook een mail van Lexa

Nou heb ik al anderhalf jaar een vriend en eigenlijk al 3 jaar niet eens meer op Lexa geweest.
Dit dus, je profiel verwijderen op een datingsite is vaak echt een hel.

Daarnaast heb ik ook vaak zat op datingsites zitten kijken toen ik in een relatie zat, niet omdat ik op zoek was naar iets beters. Wel bijvoorbeeld met vriendinnen als we ons verveelden of om te kijken of collega's of oud-dates er nog op stonden. Verder deed ik er niets mee.

Ik zou het hem vragen als ik jou was, dat is de enige manier om erachter te komen waarom hij er op staat. En ga het gesprek open in in plaats van beschuldigend, laat hem zijn verhaal doen en bepaald daarna of je hem geloofd en zijn verklaring voldoende vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven