Waar naar toe op vakantie in Februari?

19-11-2017 16:25 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil graag met mijn vriend op vakantie in februari (2 weken ongeveer) en we weten nog niet waar naar toe,
hebben jullie suggesties?

dit zoeken we:
- warm weer
- mooie stranden
- maar ook leuke excursies en bezienswaardigheden
- NIET (al geweest of valt om andere reden af):
Afrika: Marokko, Tunesie, Egypte, Gambie,
Azie: Vietnam,Thailand, Nepal, Laos, Bali, Taiwan, noorden en midden van China,
Midden- Amerika: Mexico, Dominicaanse Republiek en St John, St Maarten, Antigua, Puerto Rico, ABC-eilanden
Zuid-Amerika: Buenos Aires, Iguazu, Uruguay en Brazilie.
(Noord-Amerika: Seatlle, SF, Las Vegas, San Diego; New York, Boston)

O ja, liever ook keen Spaanstalig land, aangezien ik dan plaatselijk alles "moet" regelen aangezien Spaans mijn 2e taal is en mijn vriend het niet spreekt. En dan voelt mijn vriend zich vast ook vaak buitengesloten.

Sorry voor het lange "niet-lijstje", ik ben benieuwd waar jullie mee komen.
gekopreizen wijzigde dit bericht op 19-11-2017 16:50
13.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Topic is niet echt te lezen door alle reklame die dwars door de tekst loopt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
https://www.sawadee.nl/beste-reistijd/februari/
Alle reacties Link kopieren
Sri Lanka, Cuba of Florida.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Colombia. Net fantastische foto's en verhalen gezien van een vriend.
Sri Lanka is net aan te doen in 2 weken, voor Vietnam is het net te kort. Andere optie: Goa eo.

Of al gedacht aan Zanzibar /Tanzania?
Alle reacties Link kopieren
Ik was vergeten Vietnam te vermelden (daar al een keer 5 weken gepackbackt) en oja, mwe zouden ook graag een auto willen huren.
Alle reacties Link kopieren
Viva- Amber:
ik zie geen reclame in mijn topic.
Sri Lanka weet ik niet zo veel van.
Cuba liever niet omdat het Spaantalig is en ik dan de hele dag voor tolk aan het spelen ben voor mijn vriend.
Florida is ms wel een optie, ik zou wel willen duiken met zeekoeien haha! Wat vond jij leuk in Florida?

Erizon: jazeker al aan Tanzanie/Zanzibar gedacht, ben jij daar geweest?

Star: Colombia schijnt idd heel mooi te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zuid-Afrika of Namibie?
Beter een half motto....
Nee, maar schijnt bij uitstek goed te zijn voor februari. Sri Lanka is echt een enorme aanrader, prachtig land (wel geweest).
Alle reacties Link kopieren
Sri Lanka of zuid-India. Allebei geweest en februari is het perfecte seizoen. India heb ik jaren gewoond dus weet ik veel van. Een auto huur je daar, met chauffeur.
Costa rica zo ik zeggen. Kun je ook goed met Engels terecht meestal. Mooie stranden maar vooral mooie natuur. Ik weet alleen niet zeker hoe het weer is. Alleen de regentijd is in onze zomer.
Alle reacties Link kopieren
Langkawi, eiland van Malaysie. Groot genoeg voor twee weken. Prachtige stranden en zonsondergang. Heerlijk eten en taxfree!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven