Tips Disneyland Parijs

13-03-2018 22:19 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zouden in september een paar dagen naar Euro Disney willen met twee kinderen. Dan 20 maanden en ruim 3,5 jaar oud.
Wie heeft er tips? Hotel of huisje? Hoeveel dagen etc.
Alle reacties Link kopieren
Als je een auto hebt: huisje. Je kunt daar namelijk zelf koken, de kinderen kunnen in een aparte kamer (hebben partner en jij ook nog wat aan de avond) en je hebt toegang tot een zwembad (fijn als 20-maanden moet slapen maar 3,5 jaar nog niet).

Maar, heel eerlijk? Ik denk niet dat ze zich veel zullen herinneren van deze trip. Misschien kun je beter wachten tot ze iets ouder zijn...
Goede schoenen.
Alle reacties Link kopieren
IK zou ook een aantal jaar wachten. Er is zoveel waar je niet in gaat. Lekker naar de Efteling, of beter Sprookjeswonderland.....
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook wachten. Disney is gigantisch duur en ze zullen er zich toch niets van herinneren.
Fayan schreef:
13-03-2018 22:34
Ik zou ook wachten. Disney is gigantisch duur en ze zullen er zich toch niets van herinneren.
Misschien vindt TO het zelf heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
13-03-2018 22:35
Misschien vindt TO het zelf heel leuk.
Dan kunnen ze beter zonder kinderen gaan, dan kan je tenminste nog in wat attracties :P
Fayan schreef:
13-03-2018 22:36
Dan kunnen ze beter zonder kinderen gaan, dan kan je tenminste nog in wat attracties :P
Met de Baby wissel kan je overal in.
Als TO dit graag wil doen gewoon lekker doen :)
Beter dan in zo’n suffe uit de kluiten gegroeide speeltuin lopen.

Mijn nichtje had de leeftijd van de oudste van TO en die heeft echt genoten van alles.
Niet gaan.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn in oktober geweest, mijn jongste was net 8. Ik vond haar achteraf net groot genoeg. Ik zag veel mensen met jonge kinderen in buggies. Die kinderen staan dan gerust ook 45 in de rij voor bijvoorbeeld de olifantenvliegtuigjes of een meet en greet met mickey. Ik zou het afraden.
Alle reacties Link kopieren
Doen! :)

Wij zijn in de zomer met onze 2 en bijna-4 jarigen gweest, en ze vonden het beiden fantastisch. Voor de atracties hoef je ‘t nog niet eens te doen, maar alleen het park zelf is al een mega-belevenis.
Ze hebben het er nu beiden nog wel wekelijks over (onze anna-elsa vakantie :D )

We waren met de auto, hotel ‘residence du parc val d’europe’. Grote kamer (3 slaapkamers) en een keukentje.
Met de bus of auto naar disneyland.
Als je met de auto gaat parkeren bij disney village! Dat scheelt een behoorlijk stuk lopen en is bijna net zo duur als de grote parkeerplek.
In disney village eten bij het Rainforest Café, de kinderen (en wij) hebben onze ogen uitgekeken :)
Met kleintjes moet je zeker een hotel bij het park nemen. Dan kun je tussendoor makkelijk naar je kamer voor een slaapje. En voor allebei een buggy, want het is enorm vermoeiend. Bij veel restaurants staan voor de deur minstens 30 buggy's geparkeerd, die restaurants sloegen wij meestal over ;-)
Het is superleuk, en er zijn best veel attracties waar de kleintjes in kunnen. Voordeel is dat daar de rijen ook niet zo lang zijn.
Ga je voor je zelf, over de kinderen?
In het laatste geval zou ik nog een jaar of 2 wachten.
Moiren’ schreef:
13-03-2018 22:35
Misschien vindt TO het zelf heel leuk.
Dan zou ik samen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn net terug, weekje in hotel New York gezeten.

Aanrader; diner met de karakters in Inventions (duur maar zo leuk), ontbijt in plaza gardens kan ook, is wat 'goedkoper'.

Een hotel op loopafstand (new york, sequioa's lodge, new Port bay of het Disney hotel) want je zit niet te wachten op overvolle shuttle bussen en zo kun je halverwege de dag nog even terug naar je hotel.
Ons hotel lag pal naast Disney village, ideaal.

Gebruik de app om wachttijden te checken.

Gebruik de fastpassen waar mogelijk en maak gebruik van het uur dat je als Disneyland hotel gast eerder het park in mag...

Draag comfortabele schoenen.

Populaire restaurants kun je beter reserveren (kan 60 dagen van tevoren).
Captain Jacks restaurant was superleuk, Jack Sparrow liep daar rond en kwam langs onze tafel, zat goed in zijn rol....

Wanneer je Disneyland zelf erg gaaf vind gewoon doen met je kinderen. Doe je het vooral voor hen dan zou ik nog eventjes even.
Alleen al om de sfeer vind ik het daar super.
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
O ja, zou zeker 3 dagen gaan:
1 voor Disneyland, 1 voor de studio's en de laatste dag om favoriete dingen te doen of attracties die je gemist hebt.

Mis de parade niet en er zijn ook veel andere mooie shows (in ons geval illuminations en de star wars shows).

Ontbijt zit bij Disney hotels niet inbegrepen maar wel wanneer je club kamers hebt. Is soms het extra geld wel waard aangezien je ook gratis drinken krijgt tussen bepaalde uren...

De clubkamers van sequoia zijn relatief gunstig geprijsd, dat hotel heeft ook een leuk zwembad.

New york en new port bay zijn wat luxer en dus duurder. Wel een mooi uitzicht op het meer. Vanuit onze kamer hadden we zicht op de tower of terror en de studio's entree (grote Mickey oren).

Het hotel op het park zelf vond ik te duur maar is wel een echte belevenis....
Live long and prosper
janena schreef:
14-03-2018 00:07
O ja, zou zeker 3 dagen gaan:
1 voor Disneyland, 1 voor de studio's en de laatste dag om favoriete dingen te doen of attracties die je gemist hebt.

Mis de parade niet en er zijn ook veel andere mooie shows (in ons geval illuminations en de star wars shows).

Ontbijt zit bij Disney hotels niet inbegrepen maar wel wanneer je club kamers hebt. Is soms het extra geld wel waard aangezien je ook gratis drinken krijgt tussen bepaalde uren...

De clubkamers van sequoia zijn relatief gunstig geprijsd, dat hotel heeft ook een leuk zwembad.

New york en new port bay zijn wat luxer en dus duurder. Wel een mooi uitzicht op het meer. Vanuit onze kamer hadden we zicht op de tower of terror en de studio's entree (grote Mickey oren).

Het hotel op het park zelf vond ik te duur maar is wel een echte belevenis....
Heb je totaal gemist dat er 2 kindjes onder de 3,5 jaar bij zijn?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan deze mei vakantie, wij verblijven in hotel New Port Bay, compass club kamer.

Persoonlijk zou ik niet met kinderen in deze leeftijd gaan.
Vind het erg jong.
Wij hebben expres gewacht. Onze kinderen zijn 9 en half en bijna 7.
Je maakt toch lange dagen en loopt veel in zo'n park.
Op deze leeftijd kan dat prima.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook in de meivakantie vanaf een camping in de buurt (met gratis shuttlebus). Onze kinderen zijn dan 7 en bijna 5, en nu redelijk in de ban van Disney, wij hebben ook bewust gewacht. Ik denk dat ze nu het park zelf een hele belevenis vinden en wellicht kunnen we over een jaar of 5 nogmaals voor andere attracties. Ik denk dat het in jullie geval ook echt iets moet zijn wat jullie zelf heel leuk vinden om te doen (mijn zus is ook met zo'n ukje geweest, maar die is zelf enorm fan).

Ik lees verder graag mee voor tips voor het park zelf.
Ook ik zou een paar jaar wachten TO. Voor de kinderen zal het niet heel speciaal zijn en met een beetje pech moet je overal lang wachten.
De Efteling, Julianatoren en dergelijke is nu net zo leuk voor ze.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
14-03-2018 00:55
Heb je totaal gemist dat er 2 kindjes onder de 3,5 jaar bij zijn?
Ik ga ervan uit dat de ouders zelf Disneyland Liefhebbers zijn?
Wij gingen ook met toen jonge kinderen. Hoeft op zich geen probleem te zijn al herinneren ze zich weinig.
Live long and prosper
janena schreef:
14-03-2018 12:00
Ik ga ervan uit dat de ouders zelf Disneyland Liefhebbers zijn?
Wij gingen ook met toen jonge kinderen. Hoeft op zich geen probleem te zijn al herinneren ze zich weinig.
Dat is hier echt not done.
De Efteling is voor mij 3 uur rijden, Disneyland 6. Ik zie het probleem niet zo, lang ben je sowieso onderweg. Verder geen tips, behalve dat plezier hebben op de dag zelf ook een goede reden is om iets te doen. Mijn kinderen hebben ook dingen gezien die ze zich niet zullen herinneren, maar op dat moment was het fantastisch.
De eerste keer dat wij er waren, was de jongste net 13 maanden. We kozen wel voor een verblijf van 5 dagen op het park zelf (Santa Fe) zodat wij het rustig aan konden doen en er ook gewoon tijd was voor een middagslaapje.
Het was geweldig, ze hebben genoten! Je had haar snoetje moeten zien toen we in de teacups zaten en er is nog zat wat ze wel gewoon kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven