tip voor een goeie air bnb

22-05-2018 22:04 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

In juli gaan mijn vriend en ik en 4 kids op vakantie naar de Ardeche. We zoeken eigenlijk een air bnb om te overnachten voor 1 nachtje. We vertrekken vanuit Limburg en na zo'n 8 uurtjes rijden zijn we in Macon, Frankrijk.

Iemand een tip voor een overnachtig, air bnb of iets anders in die buurt?
Alle reacties Link kopieren
Voor 1 nacht zou ik gewoon een eenvoudig hotelletje zoeken, eerlijk gezegd. Lekker na die lange rit niks meer hoeven doen, je kamer staat klaar, hoef je niet in een vreemde woning op zoek naar van alles, alles de volgende dag weer netjes schoonmaken en afwassen voor je weg gaat, enz. In Frankrijk zijn genoeg eenvoudige hotelletjes te vinden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens op logis de France kijken of bij booking. Daar boeken wij meestal dat soort overnachtingsplekken. Ik vind het zelf wel fijn om iets verder van de snelweg te logeren, om echt even uit de reis te zijn.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Wat Pejaka zegt. Het is een slaapplaats na (dik) 8 uur rijden.
Of wil je een airbnb omdat dat vaak huizen zijn met meerdere kamers, gezien jullie 4 kinderen die mee gaan?

Dan zou ik gewoon een huis zoeken wat dichtbij de route ligt.
Hou er wel rekening mee dat sommige verhuurders minimaal 2 nachten verhuren, maar dat staat dan op de site. Ook kunnen schoonmaakkosten nogal fors zijn, plus de reserveringskosten.

Voordeel van een hotel is ook dat je er waarschijnlijk ter plekke ook kunt eten, bij een airbnb moet je zelf koken (en afwassen en opruimen) of na aankomst alsnog er op uit om ergens te eten of wat te halen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven