Vakantie met (kleine) kinderen in Nederland

21-10-2018 20:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie leuke plekken om op vakantie te gaan met kinderen. Ik ben aan het rondkijken voor volgend jaar zomer 3 kinderen, oudste is dan 6. Ik hou zelf wel van een iets luxer huisje. Vorig jaar hadden we een super kindvriendelijk (particulier) huisje met hottub in de tuin. Dit jaar niet geweest ivm baby en dus voor volgend jaar nog geen idee. Dus ik hoop eigenlijk op leuke suggesties die ik zelf nog niet gevonden heb.
Ik heb echt een topvakantie gehad bij camping Mast op Terschelling. Geen idee hoe het met de huisjes zit omdat wij een tent hebben, maar een hele leuke camping doordat skelter vrij te gebruiken waren, mijn kinderen crostten de hele dag over de camping heen, mega grote speeltuin bij het terras zodat ik lekker een kopje koffie kond drinken terwijl zij aan het spelen waren.

Naast natuurlijk het strand heel veel activiteiten voor kinderen op loopafstand. Enig 'nadeel' was dat het een christelijke camping is. Merk je verder weinig van, behalve dat ze weken nadien nog christelijke liederen zaten te zingen die ze hadden opgepikt op de knutselclub.
Marveld vonden we leuk.
Eiland van Maurik vonden we ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
https://www.weidebosch.nl (nooit geweest maar staat nog wel op mn lijstje)

Hof van Saksen

(maar beide ws wel erg duur in de schoolvakanties)
Alle reacties Link kopieren
Wintertime16 schreef:
21-10-2018 20:43
https://www.weidebosch.nl (nooit geweest maar staat nog wel op mn lijstje)

Hof van Saksen

(maar beide ws wel erg duur in de schoolvakanties)
Hof van saksen idd al een keer geweest (toen ik nog net buiten de vakanties kon ;-)) weidebosch had ik idd al eens gezien maar toen uiteindelijk voor het andere huisje gegaan omdat ik het idee had dat dat voor de kinderen nog leuker was (en ze vonden het fantastisch zoon wil regelmatig nog eens naar “het huisje”)
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn in september naar Hof van Saksen geweest (met last-minute korting) en dochter van 2,5 wil ook terug naar het ‘huisje’, haha.
Roompot Hof Domburg is ons goed bevallen, lekker zo aan het strand en leuke plaats.

En ook tevreden over Villapark Eureka. Mooi huisje en een ledikant i.p.v. campingbedje voor onze jongste. Hele mooie huisjes en een fijne sauna. Eigen wasmachine, ook heel handig.
Alleen vond ik een groot verschil tussen beneden (heel luxe) en boven (meer basic, beetje viezige vloerbedekking-tegels). Als die vloerbedekking nou eens vervangen zou worden door een fris laminaat zou het een perfect huisje zijn. Sommige bungalows zijn volgens mij gerenoveerd dus misschien is dat inmiddels gebeurd?

Net over de grens, Landalpark Mooi Zutendaal is een fijn park.
Zeker niet over de grens naar Landalpark L’eau d’heure gaan.
Alle reacties Link kopieren
Domburg lijkt me ook heel leuk vroeger ooit geloof ik wel geweest.... nadeel van zeeland vind ik met name dat in het hoogseizoen de prijzen redelijk fors zijn (ook logisch maar toch) had zoon 2 jaar geleden ineens junivakantie (allemaal studiedagen etc aan elkaar geplakt en iets minder meivakantie) hebben ze dat nu niet. Vond junivakantie ideaal kun je net buiten het hoogseizoen maar helaas voor ons zit dat er niet in...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor een huisje of stacaravan op een camping. Super leuk voor kinderen. Op veel campings wordt van alles georganiseerd maar dat heb je vaak niet eens nodig. Lekker spelen met buurkindjes vindt je oudste vast geweldig. En jullie hebben dan meer tijd voor de jongste of voor jezelf.

Wij zijn wel eens geweest op:
De Bongerd
De Leistert
De Beerse Bulten
En nog een paar waar ik de naam niet meer van weet :-?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor een huisje of stacaravan op een camping. Super leuk voor kinderen. Op veel campings wordt van alles georganiseerd maar dat heb je vaak niet eens nodig. Lekker spelen met buurkindjes vindt je oudste vast geweldig. En jullie hebben dan meer tijd voor de jongste of voor jezelf.

Wij zijn wel eens geweest op:
De Bongerd
De Leistert
De Beerse Bulten
De Paal
En nog een paar waar ik de naam niet meer van weet :-?
Alle reacties Link kopieren
pimpelmeesje123 schreef:
21-10-2018 21:04
Hof van saksen idd al een keer geweest (toen ik nog net buiten de vakanties kon ;-)) weidebosch had ik idd al eens gezien maar toen uiteindelijk voor het andere huisje gegaan omdat ik het idee had dat dat voor de kinderen nog leuker was (en ze vonden het fantastisch zoon wil regelmatig nog eens naar “het huisje”)
Wij zijn jaren geleden al eens naar weidebosch geweest met onze oudste van toen anderhalf. Wij vonden het erg leuk en kindvriendelijk. Er is een gewoon houten ledikantje en ook een goede kinderstoel. Wij hadden toen een huisje zonder hottub. De tuin is afgesloten en er was toen ook een speeltuintje en een schuur met traptrekkers ed.
Alle reacties Link kopieren
Waar wil je ongeveer heen?
Wadden of Limburg?
Kust of bos?
Speeltuin in de buurt? zwembad?
Hoeveel slaapkamers?
restaurant dichtbij? supermarkt?
Zoutelande :heart:
Lange brede stranden , uitwaaien, schelpen zoeken , vliegeren, fietsen .
Vlakbij Middelburg en Vlissingen voor een uitstapje .
En geen park maar lekker een huisje in het dorp.


https://www.heerlijkehuisjes.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven