Madurodam nieuwjaarsdag

24-12-2018 12:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Als gezin (2 zoons van 2 en 6) willen we graag op 1 januari naar Madurodam.
We zijn er nog nooit geweest en ik ben benieuwd naar ervaringen.
Alvast dank voor jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een lief park en je kinderen hebben nu een leuke leeftijd ervoor. Leuke speeltuin bij het restaurant. Je hebt aan 1 dagdeel wel genoeg.
2 jaar geleden geweest. Het was pure geldverspilling. 9 vd 10 "attracties" waar kinderen zelf iets konden aanzetten deden het niet.
Veel gelopen en miniatuurhuisjes gezien.

Nooit weer.

Sprookjesbos in Enkhuizen is veel leuker. Betaalbaar en een soort efteling idee.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 6 vond er werkelijk niks aan, alleen de speeltuin vond ze leuk. Ik zou voor iets anders kiezen. Ik vond er zelf trouwens ook helemaal niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er 1 keer geweest en ik vond er vrij weinig aan eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt niet al te best. Het sprookjesbos in Enkhuizen is dicht op nieuwjaarsdag. Vandaar Madurodam. We wonen rond Deventer en reisafstand is niet zo n probleem. We willen echter naar een leuke plek voor de kinderen zonder dat het al te druk is. Iemand andere suggesties?
Idd niets aan. Ik zou wat anders doen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er vorig jaar geweest met de jongens van toen 3 en 5 jaar. Ze vonden het wel heel leuk, maar snapte niet het principe. Zo zagen we corpus wat langs de A44 staat in het klein, en op de terugweg herkende ze niet dat ze dat eerder hadden gezien. Terwijl het een heel bijzonder gebouw is met zo'n half mens aan de zijkant. De rijdende treinen en vliegtuigen vonden ze heel leuk. Ook de kassen met bloemen en vrachtauto omdat dat voor hun wel herkenbaar is.

Denk dat ik nog wel een keer terug ga als ze iets ouder zijn zo rond 8-10 dan herkennen ze denk ik meer.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het pas leuk als je wat meer van Nederland weet en de gebouwen e.d. herkend en kan plaatsen. Als ze zo klein zijn zien ze alleen maar veel kleine huisjes die ze verder niet veel zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Als klein kind vond ik het heel erg leuk.

Later teruggegaan als volwassene en toen vond ik het duur en er niks aan :p
Alle reacties Link kopieren
Ik zou lekker naar de dierentuin gaan, in Ouwehands in Rhenen is het China lights festival en daar zit ook een hele leuke en grote overdekte speeltuin bij.
Madurodam is echt het geld niet waard. Het stelt niets voor. Je maakt daar kinderen echt niet blij mee.
Ik snap ook niet waarom het zoveel toeristen trekt.
Wat wel leuk is daar in de buurt: Omniversum. Er zijn altijd kinderfilms.
Omniversum in combinatie met museon is leuk.
Ook nog een optie: nieuwjaarsduik bekijken, op het strand wandelen en naar sealife.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven