Vakantie laatste 3 weken Augustus

15-01-2019 10:25 23 berichten
Hallo allemaal,

Ik ben al een poos aan het zoeken naar een leuke en vooral betaalbare vakantie.
Inmiddels ben ik vrij breed aan het zoeken en kijk ik vooral naar prijs / kwaliteit.

Onze wensen
Vliegen met 2 kinderen
All inclusive
Klein Schalig
Fatsoenlijke reviews op Zoover
Wij willen minimaal 10 dagen weg en maximaal 13 dagen.

Wij hoeven geen enorme glijbanen entertainment.. Maar we willen wel iets wat schoon is met daarbij een zwembad.
Budget ongeveer 3000 euro. (Wellicht moet dit wat bijgesteld gaan worden)

De dingen die ik tegen kom zijn of heel erg duur of het is "goedkoop" met slechte reviews op Zoover.

Misschien zijn er mensen die met mij mee kunnen denken / kijken?
Zoek je op 2 aparte kamers of moet er 'n tussendeur in zitten?
redbulletje schreef:
15-01-2019 10:29
Zoek je op 2 aparte kamers of moet er 'n tussendeur in zitten?
1 familie kamer
Alle reacties Link kopieren
Ik zou langs het reisburo gaan zij hebben alle actuele prijzen en dat hoeft niet duurder te zijn dan zelf boeken. Was bij mij laatst zelfs goedkoper dan ik zelf gevonden had
Ibiza? Of een van de Griekse eilanden?
Turkije of Egypte kan maar wijs ik zelf principieel af.
NYC schreef:
15-01-2019 10:33
Ibiza? Of een van de Griekse eilanden?
Turkije of Egypte kan maar wijs ik zelf principieel af.

Turkije kan, maar dat heeft niet onze eerste voorkeur ook ivm de groote van de resorts en het politieke klimaat van daar.
Ik moet dan wel heel erg blij worden van een accomodatie daar.

Spanje, Griekenland is allemaal een optie. Alleen ik ben nog niks tegen gekomen voor de juiste prijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie onze favo locatie op Kreta staan voor 600 p/p voor 12 dagen in augustus. Das een appartement dus eten komt er nog bij.
vivapimpelmees schreef:
15-01-2019 10:52
Ik zie onze favo locatie op Kreta staan voor 600 p/p voor 12 dagen in augustus. Das een appartement dus eten komt er nog bij.
Griekenland is super leuk, maar als ik in een appartement moet zitten voor 600 pp ex eten en drinken dan gaat er nog een hoop bij komen.
Maar je wil voor 750pp minimaal 10 dagen all inclusive op vakantie, in het hoogseizoen en dan moet het ook nog geweldige ratings hebben.

Lijkt me niet raar dat je dat niet kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Poging3 schreef:
15-01-2019 11:27
Maar je wil voor 750pp minimaal 10 dagen all inclusive op vakantie, in het hoogseizoen en dan moet het ook nog geweldige ratings hebben.

Lijkt me niet raar dat je dat niet kan vinden.
precies.. en je wil niet naar Turkije , daar is het namelijk wellicht wel haalbaar voor dat bedrag, al heb ik geen idee van kwaliteit. Egypte idem.

Het is hoogseizoen dus je bent sowieso meer kwijt.
Alle reacties Link kopieren
love2dance schreef:
15-01-2019 10:30
Ik zou langs het reisburo gaan zij hebben alle actuele prijzen en dat hoeft niet duurder te zijn dan zelf boeken. Was bij mij laatst zelfs goedkoper dan ik zelf gevonden had
Dan zoek je niet goed.. Ik heb nog nooit een goedkoper aanbod bij reisbureau gevonden dan dat ik zelf vond online
Heb je
poldervrouw schreef:
15-01-2019 11:37
precies.. en je wil niet naar Turkije , daar is het namelijk wellicht wel haalbaar voor dat bedrag, al heb ik geen idee van kwaliteit. Egypte idem.

Het is hoogseizoen dus je bent sowieso meer kwijt.
Turkije heeft niet onze voorkeur, maar het is zeker een optie om wel te gaan. De accommodatie moet dan wel heel erg leuk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Al naar Bulgarije gekeken? Via tui vind ik dan 5 hotels, all in voor max 3000,- totaal.
starfish0704 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 12:08
53.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
aaiamfibie schreef:
15-01-2019 10:58
Griekenland is super leuk, maar als ik in een appartement moet zitten voor 600 pp ex eten en drinken dan gaat er nog een hoop bij komen.
Griekenland is zooo leuk dat het zonde is om in zo'n all in schuur te gaan zitten. Je struikelt er over de leuke relatief goedkope restaurantjes.
Voor dat budget is jouw wensenlijst gewoon te uitgebreid.
vivapimpelmees schreef:
15-01-2019 12:07
Griekenland is zooo leuk dat het zonde is om in zo'n all in schuur te gaan zitten. Je struikelt er over de leuke relatief goedkope restaurantjes.
Voor dat budget is jouw wensenlijst gewoon te uitgebreid.

In weet het, wij zijn echt Griekenland fanaten.. Maar denk niet dat ik de kinderen er heel erg blij mee ga maken.
Alle reacties Link kopieren
aaiamfibie schreef:
15-01-2019 12:09
In weet het, wij zijn echt Griekenland fanaten.. Maar denk niet dat ik de kinderen er heel erg blij mee ga maken.
Wat kunnen de kinderen niet leuk vinden dan ? zoek appartementje met leuk zwembad of strand in de buurt. Kinderen hebben lang niet altijd veel nodig hoor, dat vullen wij als ouders vaak in. Hoe meer entertainment hoe meer je ze later moet bezighouden.. Laat ze zichzelf bezighouden.
poldervrouw schreef:
15-01-2019 12:11
Wat kunnen de kinderen niet leuk vinden dan ? zoek appartementje met leuk zwembad of strand in de buurt. Kinderen hebben lang niet altijd veel nodig hoor, dat vullen wij als ouders vaak in. Hoe meer entertainment hoe meer je ze later moet bezighouden.. Laat ze zichzelf bezighouden.
Kinderen hebben inderdaad weinig nodig en ze vinden het best leuk om ergens buiten de deur te eten.
Maar zie ze niet een hele vakantie iedere avond uit eten gaan.
Dan naast het gepiep, dat wil ik niet, lust ik niet, ik ben zo moe..

Vooral om die reden zoek ik iets wat all inclusive is.
Als je maar max 10 dagen wil gaan, is het financieel wellicht aantrekkelijker om de meivakantie te pakken.
Inmiddels zelf ook nog even goed aan het zoeken geweest..
Kom net iets tegen
All inclusive, kleinschalig, wel Turkije maar een rating van 9.5 op Zoover
2400 euro inclusief transfer en koffers en vliegen met Transavia.

Ik ga nu de reis organisatie bellen om te kijken of de prijs klopt.
Alle reacties Link kopieren
aaiamfibie schreef:
15-01-2019 12:15
Kinderen hebben inderdaad weinig nodig en ze vinden het best leuk om ergens buiten de deur te eten.
Maar zie ze niet een hele vakantie iedere avond uit eten gaan.
Dan naast het gepiep, dat wil ik niet, lust ik niet, ik ben zo moe..

Vooral om die reden zoek ik iets wat all inclusive is.
Hoe oud zijn ze dan? Onze kinderen waren jaar of 9 toen we dit voor het eerst met ze deden, was echt geen probleem hoor. En je hoeft niet uitgebreid voor 3 gangen te gaan he, je zit er geen uren.
Alle reacties Link kopieren
aaiamfibie schreef:
15-01-2019 12:20
Inmiddels zelf ook nog even goed aan het zoeken geweest..
Kom net iets tegen
All inclusive, kleinschalig, wel Turkije maar een rating van 9.5 op Zoover
2400 euro inclusief transfer en koffers en vliegen met Transavia.

Ik ga nu de reis organisatie bellen om te kijken of de prijs klopt.
In Turkije is het in de zomervakantie meestal bloed- en bloedheet, hè. Reden waarom wij eenzelfde soort vakantie als jij omschrijft in de meivakantie gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
22-31 augustus naar Kreta?
Voor 3.069,= ALL INCLUSIVE naar 4*-Aphrodite Beach Club met een 8.2 op Zoover.

Zou hier eens goed zoeken. Zeker als je niet AI persé wil, kun je denk ik best wel slagen.

https://www.alltours.nl/package/detail/ ... null%7D%7D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven