Beekse Bergen met peuter (21 maanden)

12-03-2019 16:40 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,

Wij zijn erover aan het nadenken om in april een weekendje naar de Beekse Bergen te trekken met onze peuter van 21 maanden uit.
We zien echter dat als kinderbed (in de KidsJungalow) een "campingbedje" wordt voorzien. Op de vraag wat hiermee bedoeld wordt, blijft het park ons het antwoord schuldig. We vroegen ons af of dit een stevig bedje is (in hout, vergelijkbaar met de bedjes in Center Parcs), dan wel een opplooibaar, stoffen bedje? We zijn bang dat als een 21 maanden oude-peuter moet slapen in een reisbedje, hij het bedje zo omduwt als hij erin gaat rechtstaan.

Iemand tips of ervaringen hiermee?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Leg je het matras op de grond.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Een campingbedje is z'n inklapbaar ding trouwens.

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die reisbedjes worden vaak tot 2 jaar gebruikt. Dus ik zie de logica waarom jouw dreumes die zou onduwen niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
12-03-2019 16:48
Die reisbedjes worden vaak tot 2 jaar gebruikt. Dus ik zie de logica waarom jouw dreumes die zou onduwen niet helemaal.

Snap ik ook niet.

Of anders tussen jullie in als het niks is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
12-03-2019 16:48
Die reisbedjes worden vaak tot 2 jaar gebruikt. Dus ik zie de logica waarom jouw dreumes die zou onduwen niet helemaal.
Precies dit. Die zijn bedoeld voor kindjes van die leeftijd dus het lijkt me stug dat die omgeduwd zou worden.
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
12-03-2019 16:48
Die reisbedjes worden vaak tot 2 jaar gebruikt. Dus ik zie de logica waarom jouw dreumes die zou onduwen niet helemaal.
Mijn oudste heeft na zijn 2e zeker weten in een campingbedje geslapen en is ook een forse peuter. Ken ook iemand die hem bij 1 kind na de 2e verjaardag als box heeft gebruikt. En dat kindje stond er ook in en het is ook nooit omgevallen oid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven