Prijs Ticket NY

22-04-2019 16:23 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
In september vertrek ik voor een werkproject voor twee maanden naar New York. Ik heb weinig ervaring met vliegen/het kopen van tickets. Hier misschien mensen die een idee hebben wanneer ik qua prijs (voor een directe vlucht) het beste een ticket kan kopen en wat de prijzen ongeveer zijn?
Heb je vaste data waarop je wil vliegen of kun je daar flexibel in zijn?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben twee jaar terug in juli geboekt en vlogen vanaf Brussel naar JFK. Dit was (inclusief stoelreservering) €950 voor twee personen, met Brussel Airlines.

Ik hield gewoon de prijzen in de gaten en had voor mijzelf een maximum gesteld.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik nu al wel kopen. September is in NY een zeer drukke maand met veel zakelijke congressen en jaarvergaderingen. Dan is het op sommige dagen zelfs moeilijk een hotel te vinden. Vliegticketprijzen schieten door de lucht heen op zo'n moment. Ik zou dus niet rekenen op goedkope lastminutes en gewoon bijtijds een ticket kopen.

Reken op een bedrag van 450 euro bij KLM als je nu boekt tot 3000 euro als je een week vooraf boekt. Daar tussenin lopen de prijzen op naarmate er meer stoelen worden verkocht. Als je flexibel bent, kun je natuurlijk wat spelen. Vlieg niet heen op zondag of maandag en vlieg niet terug op donderdag of vrijdag. Dat zijn de zakelijke vliegdagen.
stampertje12 wijzigde dit bericht op 22-04-2019 16:32
0.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
22-04-2019 16:27
Heb je vaste data waarop je wil vliegen of kun je daar flexibel in zijn?
Ik heb op zich geen vaste dagen, maar moet wel begin september in NY zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bij vertrek op 10 september al een retour voor € 320 met Norwegian rechtstreeks vanaf Amsterdam en bij vertrek een week eerder € 340
girasole3 wijzigde dit bericht op 22-04-2019 16:34
15.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren