Kleinschalig resort/gites/landhuis met huisjes eromheen gezo

04-06-2019 10:50 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze zomer willen we graag op een kleinschalig resort of landhuis/boerderij met vakantiehuisjes-achtige plek vakantie vieren. Ik weet niet wat de naam van zo’n concept is dus het is nogal lastig googlen ;-) Dit is wat we zoeken:

Kleinschalig resort, landhuis of boerderij met maximaal 10 huisjes
Zwembad
Italie/Frankrijk/Zwitserland of Oostenrijk maar maximaal 1100 km rijden vanaf Utrecht
Dochter wil heel graag kunnen paardrijden (voorkeur zelfs voor het strand), zoon wil graag quadrijden, kanoën etc

De kinderen zijn een camping gewend maar dit jaar willen we niet in een caravan of tent en het ook wat rustiger hebben dan op de gemiddelde camping. Als ik bij Gites zoek kom ik vaak uit bij prive-eigenaren die hun vakantiehuisje aanbieden of een deel van hun huis en niet meerdere huisjes. Voor de kinderen lijkt het me leuker als er misschien nog meer gasten zijn.

Heeft iemand een idee hoe je dit concept noemt of heb je leuke tips?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Villa Alwin in Italie, hele goede en leuke ervaringen mee.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op de site van 30pluskids.nl. Of google op domaine + zwembad. Dat geeft ook goede resultaten voor wat je zoekt in Frankrijk. Voor Italie kun je zoeken op agriturismo.
Kijk eens op “Elisa was here” . Dit is een reisorganisatie met wat uniekere locaties en verblijven
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips dames! Hier kan ik mee verder.

Mocht er iemand zijn met persoonlijke ervaringen dan hoor ik dat graag.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
`http://www.luiereninfrankrijk.nl/index.html
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
In Italië heet wat jij zoekt een agriturismo. Wij hebben ooit enorm genoten bij Casale il Sogno (Nederlandse eigenaren) maar heel Italië staat er vol mee.
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
04-06-2019 10:57
Villa Alwin in Italie, hele goede en leuke ervaringen mee.
Deze idd, geweldig ook voor kinderen. Ik ben alleen bang dat ze al vol zitten voor de zomer. Annarella ligt er kort bij, is ook een optie.
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in Blijf ik geloven, omdat dat wel moet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven