Vakantie Portugal, tips gezocht

17-06-2019 11:13 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga over een aantal weken op vakantie naar Portugal, ik verblijf in een klein vissers-dorpje aan de kust.
Vanuit daar ga ik dagjes uit . Ik wil sowiezo naar Lissabon .
Wat voor leuke plekken vinden jullie dat ik zeker gezien moet hebben in Lissabon . Graag ook tips wat betreft lekkere restaurants in Lissabon .
alles is energie
De kust... die is lang hé.
Waar ongeveer zit je?
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
17-06-2019 12:03
De kust... die is lang hé.
Waar ongeveer zit je?
Ik ga naar Ericeira. Naar Lissabon ga ik met de bus . Ik ben 2017 ook geweest, maar kort ik ging toen naar een muziekfestival . Ik zou blij zijn met tips wat moet ik zeker bezoeken in Lissabon . En restaurants . Ook tips over andere plaatsen zijn welkom hoor.
anoniem_290143 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 12:12
Reden: Typfout
1.43% gewijzigd
alles is energie
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen voorjaar naar Lissabon geweest. Ik vond het vooral heel leuk om vanaf het Praça Do Comércio plein naar Castelo de Sao Jorge te lopen. Verder is het leuk om door alle straatjes in die omgeving te struinen. Eten kan daar ook goed, wij hebben bij een heel leuk tentje gezeten, maar kan er even niet opkomen. Wel een tip voor bij de restaurants in Lissabon (weet niet of dit ook geldt voor de rest van Portugal), ze zetten vaak allemaal hapjes op tafel. Zo kregen wij bij een restaurant zonder verdere informatie prosciutto op tafel, waar ik in de kaart zag dat dat schaaltje ons 15 euro zou kosten. Ik was blij dat ik hier vooraf al over gelezen had. Als je er dan naar vraagt vertellen ze je dat wanneer je het niet aanraakt, je er niet voor betaalt. Dat dan weer wel. Gezien ik geen zin had in gedoe achteraf, heb ik het ze maar gelijk weer mee laten nemen. Het broodje met smeersels was wel betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
Dankjwel voor de tips Lou99
alles is energie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven