Snelweghotels, Formule1 etc.

01-08-2019 16:31 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe werken die prijzen nu eigenlijk? Ik weet al wel dat ze afhankelijk van de drukte etc. de prijzen laten fluctueren, maar of ik nu een twee- of driepersoonskamer kies, de prijs blijft hetzelfde.

Is de prijs dan missschien p.p. in plaats van per kamer?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Vaak is 2- en 3-persoons dezelfde kamersoort, maar bij 3 personen is de bank vaak omgebouwd tot slaapbank/bedbank. Daarom verschilt de prijs waarschijnlijk niet.

Als de prijs pp is, dan staat dat er natuurlijk bij. Maar dat lijkt me niet.
Alle reacties Link kopieren
TIP: we sliepen ooit in een F1 hotel en de kamer stonk naar de rook . Is enkele jaren geleden, maar ik zou dit wel controleren dat dit een eis is! Tenzij het je niet storen zou.
Alle reacties Link kopieren
Vaak een stapelbed boven het twee persoonsbed. Kunnen evt 2 kleinere kinderen in. Een met hoofd bij voetenei d
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het hotel er weinig aan kan doen als iemand net gerookt heeft.

Er is toch ook niet altijd iemand op de receptie?

We hopen op tijd op onze bestemming te zijn, maar staan al meer dan een uur in de file, vandaar dat ik even rondkijk naar een "noodoplossing".

Het werkt alleen wat lastig vanaf een mobieltje, en wisselende kwaliteit internet. Viva-forummers zijn sneller dan Google.

:yes:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een stapje hoger boeken, namelijk in Ibis Budget, het vroegere Étap. Dit zijn ook driepersoonskamers maar met eigen badkamer en wat schoner. Er is ook een redelijk goed en betaalbaar ontbijt bij te boeken.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Doe het niet, doe het niet. F1 is echt verschrikkelijk, dan slaap je nog beter in de auto.

Zoek een hoger segment Ibis of iets soortgelijks.
We’re all mad here
Ik zou ook even verder zoeken dan een F1. Vaak heb je naast de snelweg zo’n heel “klontje” hotels bij elkaar en dan kun je beter gaan voor B&B, campanille, ibis of kyriad. Ik vermoed tenminste dat je in Frankrijk in de file staat nu?

Maar hopelijk is het niet nodig en ga je straks weer rijden en kom je op tijd bij je bestemming.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in de titel niet voor niets etc. gezet.

Formule1 heeft geen eigen toilet/douche? Dan wordt dat hem in elk geval niet.

We hebben net een nachtje op een camping municipal gestaan. Vermoedelijk was dit ooit een vakantiekolonie uit de jaren 50 van de vorige eeuw, met sanitair uit dezelfde tijd... :sick: Ik zit nu dus ongedoucht in de auto.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Noooooooo, doe het niet!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
01-08-2019 17:07
Ik heb in de titel niet voor niets etc. gezet.

Formule1 heeft geen eigen toilet/douche? Dan wordt dat hem in elk geval niet.

We hebben net een nachtje op een camping municipal gestaan. Vermoedelijk was dit ooit een vakantiekolonie uit de jaren 50 van de vorige eeuw, met sanitair uit dezelfde tijd... :sick: Ik zit nu dus ongedoucht in de auto.
Nee toilet en douche zitten op de gang. Allemaal rare figuren die er rondlopen en er zaten bij ons allemaal rare vlekken door de hele kamer. Hoog afwerkgehalte die formule 1 hotels.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
01-08-2019 17:11
Nee toilet en douche zitten op de gang. Allemaal rare figuren die er rondlopen en er zaten bij ons allemaal rare vlekken door de hele kamer. Hoog afwerkgehalte die formule 1 hotels.
Getver...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hoe ver moet je nog naar je bestemming en hoeveel file staat er? Is het echt zo erg of maak je nog een kans je bestemming op redelijke tijd te halen?
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat de reis heen? Naturistencamping ergens? En waar zit je nu in de buurt?
Heb je trouwens al op booking.com gekeken?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
We rijden weer. :cheer:

Wegwerkzaamheden, daardoor van vijfbaans naar tweebaans. Flauw dat je dan ook nog het volle tarief betaalt

We rijden expres op woensdag en donderdag om de "samedi noir" te vermijden.

Nog twee "oranje stukken" op de route volgens maps, het gaat hopelijk lukken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Nevernooitniet ga ik in een F1 hotel. Ik gebruik linksundrechts.com en vind altijd iets leuks. Kost misschien meer, dat heb ik er graag voor over.
Alle reacties Link kopieren
's Avonds alsnog aangekomen op de bestemming. Nu lekker aan het zwembad met slecht internet, wolkjes en soms een zonnetje.

Bedankt voor het medeleven!
:flower:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven