Vakantie voorpret

16-08-2019 18:03 10 berichten
Zelf ben ik echt een master als het gaat om vakantie voorpret. Ik haal mijn geld er zeg maar dubbel en dwars uit. ;)

Wat doen jullie om je voorpret te vergroten?

Mijn lijstje (tot nu toe)
*Aftel app
*Youtube
*Internet afstruinen over vakantieland/plek maar ook travelhacks etc
*Online shoppen

Resultaat is dat ik alweer allerlei "handige reisspullen" heb gekocht hahaha!
Tijdschriften opsparen! :D
Jaaa goede! Maar niet een te grote stapel want dan moet er een jurk minder mee ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik sla interessante plaatsen , restaurants en de hotels etc op in Google streetview. En haal reisgidsen uit de bieb( die ik nooit meeneem) en kijk op Pinterest etc.
Alle reacties Link kopieren
Maar als jij alle sights die je gaat bezoeken al twintig keer met verschillende perspectieven, invalshoeken, belichting en jaargetijden hebt gezien online, hoe ga je dan je eigen eerste ervaring nog 'zuiver' houden? Als je tachtig recensies hebt gelezen, wat vind je er dan nog zelf van (en aan)?
Alle reacties Link kopieren
O leuk!! En herkenbaar ook!
Er staat nu al een poosje een bigshopper in de woonkamer waar ik af en toe wat dingetjes in gooi die ik speciaal voor de vakantie gemaakt heb.
Voor m'n dochter heb ik een aftelkalender gemaakt, en daarnaast 4 plaatjes met de Spaanse woorden daarvoor. Oefenen we elke dag hoe je om een ijsje vraagt in het Spaans. Dochter is 3 jaar en vindt het heel stoer dat ze al wat Spaans kan nu😄
We kijken ook regelmatig op YouTube om bijvoorbeeld te kijken hoe dat nou gaat met een vliegtuig, want dat vindt ze gek en ik volg de Facebook pagina van het resort waar we heen gaan.
Oh, en we gaan volgende week samen een nagellakje uitzoeken speciaal voor op vakantie. Wij gaan eigenlijk nooit op vakantie ivm eigen zaak dus we genieten extra!
Alle reacties Link kopieren
En wat voor handige reisspullen heb je al gescoord?
Oh de taal leren ja!!! Heb een app maar vind t niet echt een fijne app ;)

Mbt hoe ik het nog puur ed hou. Buiten het feit dat ik toerisme heb gestudeerd ;) Brengt het me toch wel extra. Nooit het gevoel gehad dat ik het minder leuk vind omdat ik al zoveel heb gelezen.

Qua handige reisspullen, voor deze vakantie een hangende toilettas en een travelwallet. Oh en een matje voor op bed want Griekenland en de bedden zijn voor mijn doen te hard.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees veel reisblogs. Pluis loneley planet uit. Lees reisfora of meld me aan bij landspecidieke Facebook groepen.

Heerlijk
Ja die FB groepen doen het hier ook goed. En daar valt ook vaak wel wat te lachen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven