leren duiken in Amsterdam

17-08-2007 10:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een duikopleiding gevolgd in Amsterdam? Ben je tervreden over de duikschool of niet?
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf duik bij een Padi-school in Almere. Je kunt eerst een proefduik doen tegen geringe kosten om te bekijken of je het leuk vindt en of je je er veilig bij voelt. Veel succes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een proefcursus daar gedaan (weet alleen niet meer hoe die vereniging heet) en dat beviel ok. Heb PADI zelf in het buitenland gehaald. Ik vond het bij de duikvereniging wel relatief veel zwemoefeningen enzo. Waarschijnlijk best goed voor sommigen onder ons, maar ik vond het saai en overbodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn opleidingen gevolgd bij scubacenter amsterdam in de spaarndammerstraat. Goeie (padi)instructeurs die je echt vertrouwen geven zodat je daarna zelfstandig aan de slag kan. Ik ben nog steeds erg tevredenover deze duikschool. Ze hebben ook een duikteam voor als je na je cursus verder wil duiken in NL.
Alle reacties Link kopieren
Heej Hylke,



Ik heb zelf mijn duikbrevet gehaald bij Holland Diving aan de Amstelveense weg (ingang vlak bij de uitgang van het vondelpark).

Erg relaxte school. Fijn is dat ze zelf een klein zwembad hebben waar je dus op je gemak het duiken kunt leren - en dus niet eerst helemaal naar een ander zwembad moet.

Na de binnenlessen ga je afduiken in de Vinkeveense plassen. Op zich dus ook erg dichtbij.

Ik heb zelf destijds mijn brevet gehaald m.b.v. mijn hbo-opleiding. We konden het toen heel goedkoep doen, dus over prijzen weet ik niet zo veel.

De school zelf was in ieder geval erg leuk en professioneel.

Je krijgt uiteindelijk een SSI brevet wat gelijk staat aan een PADI en het wordt overal geaccepteerd. Heb ondertussen met mijn SSI al gedoken in Afrika en Zuid-Amerika, dus ik kan het weten!



Groetjes,



Beau

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven