Spaans leren in Spanje

09-10-2007 07:58 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Is er iemand die ervaring heeft met het volgen van een cursus Spaans bij een talenschool in Spanje en wat wil vertellen over zijn/haar ervaringen? (bijv. welke school en beviel dat, in welke plaats, accomodatie, veel geleerd?, gemiddelde leeftijd studenten enz.)
Alle reacties Link kopieren
UNIVERSIDAD DE ALICANTE!!!



Wanneer wil je gaan? Welk niveau ben je? Gemiddelde leeftijd is 24 (met een enkele uitschieter naar boven), het onderwijs is goed en het strand heerlijk. Universiteitsaccomodatie (wordt voor je geregeld) is ook netjes. Nadeel is dat cultuur (zoals in Barca) ontbreekt. Echte zomer aanrader!



Mijn vriendin is naar Granada gegaan en dat vond zij ook super.Niveau was ook prima en je hebt ook cultuur. Ik hoor niet zulke beste verhalen over Salamanca, maar daar is (wel/ook) een leuk uitgaansleven.



Wat vind je belangrijk? Lol maken in Spanje, hoe lang wil je gaan, welk niveau verwacht je? Beginners niveau maakt niet zo veel uit maar mocht je al Spaans kunnen spreken en schrijven, zou ik je aanraden om niet naar een taalschool te gaan maar naar een universiteit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vertrek over 2 weken naar Madrid voor een 4 weekse talencursus op de universiteit van 20 uur per week. Dus binnenkort kan ik je er alles over vertellen!!! Dus mocht je tegen die tijd nog steeds interesse hebben, dan moeten we even in contact komen/blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven