Geld & Recht alle pijlers

Kan die reclame voor die helderziende niet weg?

24-05-2008 11:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva,



het lijkt me nou een loffelijk streven om Viva vrouwen te bevrijden van achterlijke oergevoelens, brutale praatjes voor de vaak, enzovoort. Onder die naam zou ik ook de paranormaalheid willen scharen. Er is geen een toekomstvoorspeller geweest die nou eens goed vertelde wat er allemaal ging gebeuren. Het paranormale bestaat eenvoudigweg niet. Ik weet ook wel dat de Viva van reclame leeft, maar er zijn wat mij betreft grenzen. Ik vind dat vrouwen moeten leren omgaan met de reeele, harde wereld en niet met een of andere praatjesmaker moet worden opgezadeld, die nog geld kost ook.

Kan de toekomst voorspeld worden?

Totaal aantal stemmen: 28

Als dat waar was kocht een voorspeller winnende loten en wer (61%)
Ik ben benieuwd en laat binnenkort mijn toekomst voorspellen (7%)
Mijn toekomst is in het verleden voorspeld en alles blijkt t (18%)
Als het zou bestaan, wil ik het niet weten (14%)
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb ff contact opgenomen en ik moet zeggen; goeie helderziende hoor! Die voorziet dat Jossine binnen no time boven d'r ouwe gewicht zit, ondanks dat HCG kuurtje dat ze er tegen aan heeft gegooid.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt erop dat sinds de laatste update er ineens google advertenties onder aan de pagina staan. Los van het feit dat ik vind dat er al méér dan zat reclame op dit forum gemaakt wordt (en mega storend ook in een aantal gevallen), staat de tekst vaak net half over de regel VIVA > forum > etc etc heen, en die gebruik ik vaak om te navigeren. Erg vervelend dus.



Kan Viva de google ads aub weer verbannen van de site?!?
HoiPippiLangkous schreef op 24 mei 2008 @ 11:44:

Nou, ik heb ff contact opgenomen en ik moet zeggen; goeie helderziende hoor! Die voorziet dat Jossine binnen no time boven d'r ouwe gewicht zit, ondanks dat HCG kuurtje dat ze er tegen aan heeft gegooid.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Tia Dalma schreef op 24 mei 2008 @ 11:54:

Het lijkt erop dat sinds de laatste update er ineens google advertenties onder aan de pagina staan. Los van het feit dat ik vind dat er al méér dan zat reclame op dit forum gemaakt wordt (en mega storend ook in een aantal gevallen), staat de tekst vaak net half over de regel VIVA > forum > etc etc heen, en die gebruik ik vaak om te navigeren. Erg vervelend dus.



Kan Viva de google ads aub weer verbannen van de site?!?
RETE IRRITANT JA!
Alle reacties Link kopieren
Antonio, goed dat jij er wat van zegt.



Ik krijg steeds zo'n zwaar gevoel van irritatie over me wanneer ik onderaan een pagina beland ben...het drong maar niet tot me door waarom, en nu weet ik het.



Ik vind de reclames op de Viva-site sowieso een hoge irritatiefactor hebben, voortdurend dat geknipper, gepop-up en die ongevraagde geluidseffecten.



Wordt de laatste tijd steeds erger.



Maar.die helderziende-ad is wel een beetje het laatste (laagste) wat ik van de Viva verwacht had.
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



er staan inderdaad sinds kort Google adds op de site. In hoeverre die aangepast of verwijderd kunnen worden is niet aan mij, maar ik ga het in ieder geval doorgeven.



Groet, Nathalie
Probeer in elk geval die idiote "Google ad" weg te halen die regelmatig onder Zoyla's topic over haar dochter Iris verschijnt.



90 minuten in de hemel




Houd toch op, hoe komen jullie op zo'n walgelijk iets ??????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven