Geld & Recht alle pijlers

Advertiser message

21-10-2008 09:35 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vandaag heb ik ineens een 'Advertiser Message' onder aan mijn scherm, elke keer als ik naar een andere pagina ga op het forum.



Het schuift van onderuit naar boven je scherm in, en is vooralsnog een proef omdat er nog geen reclame in staat maar specificaties. (Dimensions: to be discussed)



Het vervelende is dat je deze in elk scherm krijgt en eerst weg moet klikken, wil je verder kunnen werken/typen/scrollen.



Ik weet dat de VIVA van de reclame moet leven, maar mag dit alsjeblieft uit?!? Het houdt namelijk erg op, en met de Google ads en alle reclamefilms op de hoofdpagina vind ik het eerlijk gezegd wel goed zo....



dank!
Alle reacties Link kopieren
Haha twee topics op hetzelfde moment! Zeer irritant inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
inderdaad weg ermee
Alle reacties Link kopieren
Ja, heeeel irritant.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
ik heb op de viva pijlert bij t moderator-topic ook al mijn ongenoegen uitgesproken...zeer irritant ding die balk
Alle reacties Link kopieren
Inderaad heeeeel irritant!!!
Alle reacties Link kopieren
Absoluut! Wat irritant. Ik durf zelfs te zeggen dat dit ding me ervan weerhoudt om lekker op m'n gemak een beetje op het forum te surfen. Jammer, heel jammer.



Viva, mag dit ding alstublieft weg?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb super beveiliging maar lijkt wel of mijn popup blocker ineens verdwenen is, bij jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Heb er ook melding van gemaakt. Serieus hoor, dit is voor mij echt reden om niet meer te forummen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kissyfur79 schreef op 21 oktober 2008 @ 09:39:

Absoluut! Wat irritant. Ik durf zelfs te zeggen dat dit ding me ervan weerhoudt om lekker op m'n gemak een beetje op het forum te surfen. Jammer, heel jammer.



Viva, mag dit ding alstublieft weg?Dit vind ik ook. Elke keer als je naar een pijler of topic gaat verschijnt dat ding. Zelfs voor het typen van dit bericht moest ik eerst dat ding verwijderen.
Hier ook. Inderdaad vervelend én zéééér irritant.



React: Weg ermee!
Alle reacties Link kopieren
zusenzo, je hebt gelijk mijn popopblocker is ook ineens weg
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Gelukkig kan je hem wegklikken. Maar voor je dat door hebt trilt dat ding maar onderin je scherm tijdens het scrollen en als je er per ongeluk overheen komt met je muis..... aaaaargh, schiet er zo'n blok omhoog.



Geen succes.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 21 oktober 2008 @ 09:41:

zusenzo, je hebt gelijk mijn popopblocker is ook ineens weg Is de popup blocker bij jullie ook ineens foetsie, ik heb btw mozilla firefox en nooit last hiervan....grrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn popop blocker op mozzilla firefox altijd om toestemming, maar deze komt er gewoon doorheen!
Of gewoon flashplayer uitschakelen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze ad ook even gegoogled en er kwamen maar twee vage resultaten dus lijkt mij dathet niet van viva komt.



Angels werpen julle een slicht op de zaak pls.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, ik heb geen idee wat het is, ik stoor me er ook aan namelijk :( Ik ben al aan het informeren, geen idee hoelang het duurt voor ik een update kan geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flinterke schreef op 21 oktober 2008 @ 09:47:

Ik heb mijn popop blocker op mozzilla firefox altijd om toestemming, maar deze komt er gewoon doorheen!Is jouw popup blocker er nog dan? de mijne is foetsie.
Kom op, Viva, weg met dat ding!
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzo schreef op 21 oktober 2008 @ 09:49:

[...]





Is jouw popup blocker er nog dan? de mijne is foetsie.Ik heb hem gevonden, maar hij werkt niet meer
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is het een advertentie over adverteren. Wat een raar iets. Volgens mij heeft hyves tegenwoordig ook zoiets, alleen dan geen reclame. SUPER IRRITANT!
Alle reacties Link kopieren
Irritant, gaat dwars door mijn beveiliging heen. Moet het eerst uitklikken voor ik verder kan gaan. Hij komt hier om de zoveel seconde. Niet te harden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Paranoia...maar dit vind ik best scary, popup blocker die niet meer werkt/ of verdwenen is ed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net geprobeerd om mijn cookies uit te schakelen maar dat levert ook niets op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven