Geld & Recht alle pijlers

Doorlopend Krediet ING

10-03-2019 20:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij hebben op 1 rekeningnummer een Doorlopend Krediet bij ING. Deze is afgelopen januari omgezet van roodstaan op de rekening naar dat Doorlopend Krediet. Netjes de maandelijkse aflossing betaald maar nu is sinds een aantal dagen het Doorlopend Krediet verdwenen uit het overzicht van de app / Mijn ING. Volgens ING zou er een storing zijn maar is er bij andere mensen ook het krediet nog steeds niet zichtbaar?
Bel morgen even
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
10-03-2019 20:57
Bel morgen even
Ga ik ook doen morgen. Had woensdag contact gehad via de chat met een medewerker van lenen en die bevestigde de storing. Ze hoopten het donderdag opgelost te hebben. Maar ik vind 't 'zo lang' duren, hou liever het overzicht :)
Alle reacties Link kopieren
Een lening die verdwijnt lijkt mij juist positief.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-03-2019 07:09
Een lening die verdwijnt lijkt mij juist positief.
Alleen als je hem hebt afgelost. ;-)
Anders zou ik er juist heel zenuwachtig van worden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, als hij afgelost is is het prima, en heb 'm bijna helemaal in een keer afgelost maar het restje staat nog open dus dat is de reden niet.

Net contact opgenomen en de storing is nog steeds niet opgelost, dus het duurt gewoon wat langer.
Alle reacties Link kopieren
Manu17 schreef:
11-03-2019 09:21
Inderdaad, als hij afgelost is is het prima, en heb 'm bijna helemaal in een keer afgelost maar het restje staat nog open dus dat is de reden niet.

Net contact opgenomen en de storing is nog steeds niet opgelost, dus het duurt gewoon wat langer.
Ik neem aan dat hij gewoon nog te zien is als je inlogt bij ing.nl? Dan zou ik mij er verder niet druk om maken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
11-03-2019 09:28
Ik neem aan dat hij gewoon nog te zien is als je inlogt bij ing.nl? Dan zou ik mij er verder niet druk om maken.
Nee hij is niet zichtbaar in zowel de app als mijn.ing.nl. Maar er is dus nog steeds een storing volgens een medewerker van lenen, dus ik neem maar aan dat dat klopt :)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet van kredieten maar moet een grote aankoop betalen enwilde daaom overschrijven van spaar naar lopend en ook dat ging niet o_o
Alle reacties Link kopieren
Hoi, bij mij is die lening ook niet zichtbaar. Nu al bijna 1 week.
Alle reacties Link kopieren
Bianca37 schreef:
14-03-2019 20:32
Hoi, bij mij is die lening ook niet zichtbaar. Nu al bijna 1 week.
Hier ook nog steeds niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven