Geld & Recht alle pijlers

Marks en spencer. Wat een drama!

04-06-2019 21:22 12 berichten
Ik heb maanden geleden iets gekocht en weer geretourneerd. Ik heb een bevestiging van ontvangst ontvangen met de mededeling dat ik mijn geld terug zou krijgen binnen 28 dagen. Die zijn inmiddels ruim verstreken en er heerste radiostilte van hun kant.

Aangezien ik nergens een mogelijkheid tot fatsoenlijk contact kon vinden heb ik een bericht via hun website gestuurd. Geen reactie gekregen.

Uiteindelijk heb ik maar een dispuut geopend via Paypal. En toen kwamen ze.
Ze vroegen mij het dispuut te sluiten omdat ze dan blijkbaar geen geld kunnen retourneren en gaven aan problemen gehad te hebben met de mail en vragen mij te antwoorden. Echter... ze mailen vanaf een no-reply e-mailadres.

Wat moet ik nou? Ik vind het zo langzamerhand een energievretende geschiedenis worden😔
Je kan ze gewoon bellen hoor, 020 nummer op de site.
Star² schreef:
04-06-2019 21:26
Je kan ze gewoon bellen hoor, 020 nummer op de site.
Klopt. Maar alleen in het Engels las ik?
[quote=jurkmetstipjes post_id=30008919 time=1559676424 user_id=209783]
Klopt. Maar alleen in het Engels las ik?
[
/quote]

Ja, maar jij schrijft dat er geen mogelijkheid tot fatsoenlijk contact was ;-)

Ik zie ook 35 dagen:

Het kan tot 35 dagen duren voordat we uw retournering ontvangen en verwerken; uw restitutie wordt binnen 5 tot 10 werkdagen verwerkt nadat uw bestelling is aangekomen in ons magazijn in het Verenigd Koninkrijk. Wanneer we uw restitutie hebben verwerkt, sturen we u per e-mail een bevestiging daarvan.

Restituties worden automatisch uitgegeven via de originele betaalmethode gebruikt wanneer u uw bestelling plaatste (d.w.z. creditcard, PayPal-account
jurkmetstipjes schreef:
04-06-2019 21:27
Klopt. Maar alleen in het Engels las ik?
Het is een Engels bedrijf he? :lightbulb:
Bel ze, als je de persoon niet begrijpt en diegene jou niet en ze hebben niemand anders die je te woord kan staan laat je het dispuut bij Paypal gewoon doorlopen.
Ook de 35 dagen zijn inmiddels ruimschoots verstreken.
ze schrijven dat de restitutie binnen 5-10 dagen wordt verwerkt nadat ze ontvangen hebben. Ze hebben mijn retournering eind maart ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
04-06-2019 21:26
Je kan ze gewoon bellen hoor, 020 nummer op de site.
Ik dacht dat die toko ermee gestopt was in Nederland?
courtneytt wijzigde dit bericht op 04-06-2019 21:38
Reden: Quote ging niet helemaal goed.
27.96% gewijzigd
We used to be friends...
Rosalind schreef:
04-06-2019 21:30
Het is een Engels bedrijf he? :lightbulb:
Goh.

Ik mail gewoon liever. Ook omdat het dan ‘op papier’ staat en ik kan nadenken over wat ik typ. Een webwinkel moet toch gewoon per e-mail bereikbaar zijn?
jurkmetstipjes schreef:
04-06-2019 21:36
Goh.

Ik mail gewoon liever. Ook omdat het dan ‘op papier’ staat en ik kan nadenken over wat ik typ. Een webwinkel moet toch gewoon per e-mail bereikbaar zijn?
Natuurlijk. Maar kennelijk werkt dat niet voor je.
Alle reacties Link kopieren
Staat het geld niet op je Paypal-rekening?
Ik heb ook eens een hele tijd zitten wachten tot een bedrag weer op mijn bankrekening zou worden gestort, maar toen stond het dus daar.
Er valt toch niet zoveel na te denken over wat je moet zeggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven