Partner verleiden met sexy lingerie, maar hoe?

03-11-2007 13:35 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mijn vriend heeft aangegeven dat hij het leuk zou vinden als ik hem eens zou verleiden met sexy lingerie. Nou heb ik voor mijn doen vrij verleidelijk spul gekocht (bustier, jarretels), maar hoe nu verder? Graag tips!

Thnx!
Alle reacties Link kopieren
hihi, gewoon aantrekken en hem verrassen!
Alle reacties Link kopieren
Onder je dufste joggingpak aantrekken, hem verleiden tot een avondje voor de buis, verwarming iets hoger en dan je vestje steeds een beetje verder open laten vallen onder het motto van pffft warm hier?

De rest volgt dan vanzelf denk ik zo.....



Of als hij thuiskomt, aan het aanrecht staan met een stalen gezicht in je nieuwe outfit....



Woon je niet samen? Bel 's avonds bij hem aan met alleen een lange jas aan en je nieuwe setje eronder..doet hij open, doe jij je jas open!



Succes verzekerd! \\:-)//
Alle reacties Link kopieren
Bronny schreef op 03 november 2007 @ 14:04:Of als hij thuiskomt, aan het aanrecht staan met een stalen gezicht in je nieuwe outfit....




Hahahahaha, geweldig! Zie het al helemaal voor me!





Suffe pyjama aantrekken, zeggen dat je even dikke sokken gaat halen omdat je het koud hebt en dan terugkomen in je sexy lingerie, liefst weer met stalen gezicht :)
anoniem_56550 wijzigde dit bericht op 03-11-2007 14:27
Reden: whhaaaaaa, kan niet meer typen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sourire schreef op 03 november 2007 @ 14:26:

[...]





Hahahahaha, geweldig! Zie het al helemaal voor me!





Suffe pyjama aantrekken, zeggen dat je even dikke sokken gaat halen omdat je het koud hebt en dan terugkomen in je sexy lingerie, liefst weer met stalen gezicht :)
Met een dikke bril op je kokkerd, haar in de war, eens een keer diep zuchten dat je zo moe bent, zet je hem helemaal op het verkeerde been!!
Alle reacties Link kopieren
Overigens is dat plan meestal gedoemd tot mislukken zodra er voetbal op staat, dus : Be prepared!



Weet je zeker dat het meest opwindende tv-programma Twee voor twaalf gaat worden, dan is dít je avond!
Alle reacties Link kopieren
Vergeet ook niet een paar hoge hakken erbij aan te trekken. Dat maakt het nog verleidelijker.



Maar ook onder je kleding kan lingerie spannend zijn als je elkaar gaat verleiden en hij ineens een mooie bh vind of stringetje. Juist jarretels en kousen zijn leuk om te ontdekken als hij onder je rok gaat. Kies dan ook niet de kortste uit want dat wordt snel ordinair maar kies een mooie soepel vallende langere jurk of rok niets zo spannend als hij langs je been gaat en ineens die jarretels ontdekt.



Met lingerie aan hoef je dus helemaal niet zoveel extra's te doen. Doe wat je normaal doet, verleid zoals je normaal ook verleid of laat je verleiden zoals je al deed. De lingerie doet verder zijn werk wel als verrassing voor hem.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Vanmidag ff de stad in geweest en toen ik terug kwam heb ik onder het mom van 'kijk eens, wat vind je van mijn nieuwe rok' hem zelf laten ontdekken wat er onder zat:-) En het smaakte naar meer! Een heerlijke namiddag gehad, en ik kan je wel vertellen. En inderdaad, de hakken deden het em ook!
Alle reacties Link kopieren
hakken en jarretellen doen het bij mij altijd! ;) Wat ook leuk is: je vriend laten toekijken als je je lingerie/jaretellen aantrekt, doet het bij mij toch altijd.. :)
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar dan moet je er wel wat handigheid in hebben:-) en niet zo staan te klooien met de clipjes haha. En op een elegante manier een beha aantrekken is me geloof ik ook nog nooit gelukt...
Alle reacties Link kopieren
hehe ja vergt wel enige~[center] oefening denk ik wel, zeker met de jarretels.., maar je kan ook vriendlief altijd om hulp vragen en dan gaat het wel vanzelf...;)
Alle reacties Link kopieren
Bolletje,



Maak je niet teveel ongerust. Pikante lingerie is een visuele prikkel.

Je hoeft er dus weinig extra voor te doen.

Een onverwacht moment om het te tonen is voldoende, succes verzekerd.



P.S.

Ben zelf ook een man.
Alle reacties Link kopieren
leuke lingerie is voor mij als een cadeautje in heel luxe verpakking.

je moet het langzaam en voorzichtig uitpakken, en de verpakking zeker bewaren!

het cadeau zelf moet je koesteren, en verwennen, en laten merken dat je het fijn vind dat ze de moeite heeft genomen zich leuk te verpakken.

donker rood doet het hem voor mij wel ( erotisch ), evenals krijtstreep ( luxe ) en lichtblauw ( vriendin heeft donker haar, en blauwe ogen ).



Als zij de moeite heeft gedaan om zich mooi in te pakken, dan neem ik dubbel en dwars de moeite om langzaam en voorzichtig uit te pakken wanneer ik dat mag.
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd vorain! Van mij mag ze het zelf aanhouden als ze wil, voor al de jarretels dan :D
Alle reacties Link kopieren
Wat een handige tips hier allemaal!

Heb zelf ook een prachtige set, maar die draag ik eigenlijk nooit omdat ik niet goed weet hoe ik het aan moet pakken...



Morgen komt m'n lief thuis van een weekje zakenreis en ik denk dat ik deze ideeen maar eens toe ga passen :D



Wat ook een leuke is misschien, is dat je zegt te gaan douchen (en dat ook doet) en je dan mooi optut voor hem - je bent dan helemaal lekker fris en ziet er nog eens mooi uit ook :)
Alle reacties Link kopieren
mijn seksleven is momenteen niet helemaal 100% spetterend (beide moe door werk en al jaren samen, had het nooit gedacht, maar inkakken gebeurde echt).

Zie al voor me dat ik dan sexy setje aan heb onder rokje, compleet met charretels hem wil verleiden en hij dan maar niet met zijn hand onder die rok gaat.. en helaas moet ik dan bekennen dat ik dan waarschijnlijk ongeduldig en geiriiteerd reageer.

Mijn vriend begrijp die subtiele ik wil je verleiden hints vaak niet...

ZIjn verleidingsmethode is ook meestal, op een eerder tijdstip dan gebruikelijk zeggen dat ie naar de slaapkamer wil...

Hoe pak je het dan aan????
Alle reacties Link kopieren
ama2: ga naast hem op de bank zitten, leg een been over zijn benen en leg desnoods zijn handen op jouw been, onder je rok. Als jehem een beetje stuurt en hij voelt wat eronder zit, wil hij misschien wel meer weten.

Andere mogelijkheid is met je rok aan op de bank op zijn schoot te gaan zitten, met 1 been aan elke kant. Stuur zijn handen een beetje en kijk wat er gebeurt.



Sommige Bijna alle mannen zijn horken af en toe, dat moet je gewoon een handje helpen :)
Alle reacties Link kopieren
Ranewen schreef op 21 november 2007 @ 18:50:Sommige Bijna alle mannen zijn horken af en toe, dat moet je gewoon een handje helpen :)


hehe bij mij moet ze maar mn hand op haar billen leggen en ik ben al verkocht..:)

De beentruc is een goeie! of met het voetje langzaam langs zijn benen glijden.. Als dat het niet doet, zou ik het echt niet meer weten ama :)

Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Ranewen en Hammersmith, daar kan ik wel wat mee. Ach en als ik dan lees dat all mannen horken zijn dan denk ik; de mijne valt best mee, is eigenlijk fantastisch.. Ga hem vanavond maar eens verassen denk ik. Moet hem vast weer een zetje in de goede richting geven, hij is namelijk ook een beetje terughoudend omdat hij zich niet op wil dringen.. en daar ben ik ook wel schuldig aan.. Nogmaals bedankt, ik heb er weer helemaal zin in!!

Loop nu naar mijn lingerie la..
Alle reacties Link kopieren
Bronny schreef op 03 november 2007 @ 14:53:

Overigens is dat plan meestal gedoemd tot mislukken zodra er voetbal op staat, dus : Be prepared!



Weet je zeker dat het meest opwindende tv-programma Twee voor twaalf gaat worden, dan is dít je avond!
Nou sommige mensen vinden 2 voor 12 heel erg interessant, hahaha! ;-]
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nog afgelopen ama?? :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Hebben jullie tip's waar ik mooie pikante lingerie kan kopen? Ik wil dit niet via internet bestellen maar in een boetiek. Ik wil het graag passen.

Bij voorkeur in NL limburg, Brabant of BE limburg.



Alvast bedankt voor jullie reactie,

Anouk
Alle reacties Link kopieren
Ook leuk is een spelletje "wel kijken, niet aankomen". Je kan desnoods een hele avond doorbrengen in je lingerie, kachel wat hoger, deur op slot, bel uit, en dan desnoods tergend saai Twee voor Twaalf gaan zitten kijken terwijl hij alleen maar naar je mag kijken. En dat kun je natuurlijk geweldig uitbuiten. Use your imagination.
Hebben jullie ook tips waar je het online kopen kan? Ik heb of 75E of 75F vetschild per merk. Heb al wel eens gekeken maar ben nog nooit geslaagd.
Alle reacties Link kopieren
Heb geen tips.



Wat ik me wel afvraag met lingerie - is de 'verrassing' er na 1 keer dragen er niet vanaf?



Ik wil soms wel iets kopen, maar besef me dan dat ik het voor 1 spannend avondje net iets te prijzig vind (student ;) ) Of dragen julllie dat soort setjes gerust wekelijks?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven