Zaaddodende pasta en orale sex

30-11-2007 14:18 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me al suf gezocht op het Internet, maar kan het nergens vinden. Als je een pessarium gebruikt, met zaaddodende pasta, is orale sex dan mogelijk. En bovendien, is het dan nog wel lekker.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
Mogelijk: ja. Lekker: nee. Tenzij je snel en handig bent ;-)



Die pasta moet je op het pessarium smeren. Als je het pessarium ingebracht hebt heb je onderweg vaak die pasta wel zowat rondgesmeerd (sorry :-$ ), tenzij je er echt handig in bent geworden. Je kunt de buitenkant natuurlijk een beetje weer afvegen en schoonmaken, en als je dan niet al te lang wacht dan kun je prima orale sex hebben.

Maar als je langer wacht dan komt er natuurlijk, ehh...met het natuurlijke vocht, ook wel weer wat van de geur en de smaak van die pasta naar buiten. 8-P

En dat spul is niet ongezond of zo, maar het smaakt gewoon niet lekker. Het is vrij zuur.
Alle reacties Link kopieren
glijmiddel of massageolie met smaakje eroverheen gooien?



En bedenk ook nog even dat een pessarium niet echt een veilige anti-conceptie methode is..... toch iets anders proberen misschien?????
Alle reacties Link kopieren
Ja, hoor, als je je pessarium inhebt met zaaddodende pasta kun je me gerust pijpen, merk je niks van en ik ook niet! |-)
Alle reacties Link kopieren
extrahalo schreef op 30 november 2007 @ 14:37:

glijmiddel of massageolie met smaakje eroverheen gooien?



En bedenk ook nog even dat een pessarium niet echt een veilige anti-conceptie methode is..... toch iets anders proberen misschien?????
Olie met een pessarium: NOOIT doen! Dan wordt een pessarium inderdaad een heel onveilige methode ja. Olie tast het rubber aan. Olie mag je nooit in combinatie met condooms of pessarium gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Tja kwestie van een beetje een handige volgorde aanhouden?
Alle reacties Link kopieren
Je likt toch niet over je baarmoeder ofzo? Gewoon inbrengen en dan even met een washandje navegen aan de buitenkant lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Likken over de baarmoeder is wel erg knap. De baarmoedermond zit er ook nog tussen :P



Maar het is net wat eerder is gezegd, bij het inbrengen komt overal wel wat van dat spul terecht.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
Laat je het toch gewoon bij oraal......kan je geeneens zwanger van worden en heb je helemaal geen zaaddodende pasta meer nodig.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven