Erotische huis tuin en keukenproducten

12-12-2007 18:47 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stond mijn laast te douchen, je kent het wel.

Zo was ik ook aan het tandenpoesten en ik had wat tandpasta op mijn hand zitten en hiermee ging ik langs mijn clitje(zonder dat ik dat door had) Het gevolg was een lekker warm gevoel.

Iemand ervaring mee ?



Ik vroeg mij af als er nog meer van zulke huis tuin en keuken producten zijn voor meer pret. iemand ervaring met zoiets ?
Alle reacties Link kopieren
Tijgerbalsem.... geeft ook een lekker warm gevoel:-)



ff serieus, kijk uit voor schimmeltjes hoor, tandpasta lijkt me nogal agressief...
Alle reacties Link kopieren
Ik zat laatst op het internet je kent het wel.

Zo was ik ook op het viva forum en keek ik tussen de nieuwe topics en zat ik ineens een topic te lezen en had ik ineens allemaal stukjes appel op mijn toetsenbord zitten zonder dat ik het door had en dacht ik, ik hoop dat ze het niet met tijgerbalsem probeert.
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
Bij de Gamma verkopen ze kettingen en slangklemmetjes. Die doen het goed op je tepels. X-D
Alle reacties Link kopieren
ohnee floes, tegelijk! :rofl:

was ook wel een inkopper..
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
oja... weet je, men nemen een rode peper, men snijd hem fijn, en dan ff lekker door je vingers laten gaan, geen, ik zeg VOORAL GEEN handen wassen, en ga dan eens lekker over je klitje moet je kijken wat er gebeurd...
anoniem_50460 wijzigde dit bericht op 12-12-2007 19:00
Reden: van schrik een hele zin vergeten...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
summer73 schreef op 12 december 2007 @ 18:57:

ohnee floes, tegelijk! :rofl:

was ook wel een inkopper..
haha, ja idd, kon ook niet missen toch??
Alle reacties Link kopieren
zucht.........



Je gebruikt toch een wel eens slagroom, fruit enz.

zo zijn er toch wel meer dingen ?
Alle reacties Link kopieren
Tja, ooit eens ijsklontjes geprobeerd.... Geen succes!! heb er een gigantische blaasontsteking aan over gehouden, nou das niet fijn hoor... :-$



Ooit ook wel eens met slagroom aan de gang geweest, maar kon er niet erg warm voor lopen...



Ow.... wel een aanrader, champagne :smile:
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend poetste laatst zn tanden terwijl we onder de douche stonden (wie zegt dat mannen geen 2 dingen tegelijk kunnen ;-) ) en toen sabbelde hij steeds even op mn tepels met in zn mond nog de tandpasta. Geeft een redelijk lekker gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Er is nog steeds niets zo geil als keukenzeil. Én echte zinken dakgoten natuurlijk. Die zijn übergeil!
Alle reacties Link kopieren
adapterdraadjes schijnen ook erg plezierverhogend te zijn X-D
Alle reacties Link kopieren
Goh...waar heb ik dat meer gelezen? :-P
Alle reacties Link kopieren
Hahaha krijgen we nu the return of the electriciteitsdraad?? X-D
Alle reacties Link kopieren
Yamuna schreef op 12 december 2007 @ 20:53:

adapterdraadjes schijnen ook erg plezierverhogend te zijn X-D


oh god.. dat was hilarisch! :rofl:

ik heb dat topic helemaal niet meer gevolgd verder.. was het nu echt?
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
niet uit eigen ervaring , maar met gember schijn je ook meer te kunnen doen dan......eh..... wat je anders met gember doet . ( ik doe nooit iets met gember , dus ik heb geen flauw idee )



http://www.samarium.nl/info/technieken/gember.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bij West-Afrikaanse vrouwen is het gebruik bekend om een tampon te weken in gemberwortel en in te brengen. Vooral na een bevalling schijn je daar weer "strak" van te worden. Aldus die vrouwen.



Ook gewoon om "strak" van te worden, wordt dit gebruikt.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Gember schijnt als " martelmiddel " gebruikt te worden ....... moet er niet aan denken , Annapicobella .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef op 12 december 2007 @ 23:11:

Bij West-Afrikaanse vrouwen is het gebruik bekend om een tampon te weken in gemberwortel en in te brengen. Vooral na een bevalling schijn je daar weer "strak" van te worden. Aldus die vrouwen.



Ook gewoon om "strak" van te worden, wordt dit gebruikt.




Ja en daar komt ook de regendans vandaan!

X-D
Alle reacties Link kopieren
Was dat niet van die indianen die gember in hun plasbuis deden ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest laatst een stok (bezemsteel) glad schuren. Voor het gemak even tussen mijn benen geklemd en toen de schuurmachine er op. Pff dat gaf een super gevoel, een vibrator op afstand zeg maar... Direct 's avonds ook aan vrouwlief laten merken. Nog nooit zo'n gladde bezemsteel gehad :-)
Alle reacties Link kopieren
http://student.bmj.com/issues/02/10/education/images/OCTXRAYF7.jpg



met flessen moet je wel uitkijken
Alle reacties Link kopieren
Madame's boodschappenlijstje

Hoe duur is SM? Of liever gezegd, hoe duur is het speelgoed dat je nodig hebt om aan SM te kunnen doen? Op zich heb je helemaal niets nodig om aan SM te kunnen doen. Je fantasie en wat er zich tussen je oren afspeelt zijn op zich al genoeg. Wil je toch speeltjes gebruiken, dan kun je kiezen voor de voor de hand liggende, vaak erg dure spullen uit de erotische winkels. Maar het kan een stuk goedkoper. Hieronder heb ik op een rijtje gezet wat er zoal mogelijk is. Je kan het gewoon kopen in een normale winkelstraat, overal op de wereld, en wellicht heb je sommige spullen zelfs al thuis. En het leuke is: als je eenmaal hebt geleerd de winkels vanuit een ander gezichtspunt te bekijken, dan kom je vanzelf op veel meer ideeën. Ik heb mijn stuk in tweeën gedeeld. Een stuk waarin ik wat mogelijkheden heb uitgelegd en een eenvoudig doch efficiënt boodschappenlijstje. Mail me maar als je iets tegenkomt dat er nog niet op staat en waarvan je vindt dat dat eigenlijk wel zou moeten. En... veel winkelplezier...!





Wat zijn de mogelijkheden?

Naar boven



Bondage



Om je onderdanige vast te binden kun je verschillende materialen gebruiken. Touw koop je gewoon bij de zeilwinkel, of je gebruikt springtouw dat je bij een speelgoedwinkel haalt. Vind je kettingen leuker dan kan je die vinden bij de doe-het-zelf-zaak. Neem, als je daar toch bent, meteen een paar slotjes mee: je onderdanige kan zich niet meer makkelijk losmaken. Gaas dat je bij de apotheek inslaat is ook een alternatief. Of misschien vind je wel ergens wat oude lakens die je in repen kunt scheuren. Je kan je onderdanige ook helemaal inwikkelen in huishoudfolie; wedden dat bewegen erg moeilijk gaat?



Slaan



Je kan je onderdanige slaan en strelen met allemaal verschillende borstels (afwasborstels, nagelborstels, haarborstels, hondenborstels, staalborstels, etc). Elke borstel geeft weer nieuwe sensaties. Om hem te slaan heb je zoveel keuzemogelijkheden dat ik ze niet allemaal ga opnoemen, maar denk eens aan pollepels, vliegenmeppers (of hun elektrische variant), houten snijplanken (voor de afwisseling kan je daarvan één kant bekleden met zacht nepbont). Deze slaginstrumenten zijn allemaal te vinden bij de Hema, Blokker en Xenos. Bij een muziekwinkel kan je ook drumstokjes kopen. En als je toch liever een zweep wilt, koop er dan eens eentje bij de paardrijwinkel. Je hebt daar veel meer keuze dan in een seks- of SM-shop en het is daar nog een stuk goedkoper ook. Je kan ook zelf aan het knutselen gaat: bind een paar veters (van touw, leer of rubber) samen en je zweepje is klaar.



Pijnigen



Klemmen vind je in vele verschillende soorten en maten als je er oog voor ontwikkelt. Naast wasknijpers zijn er ook handdoekenhaakjes, paperclips (te gebruiken op tepels), haarspelden. Klemmen om lunchzakjes mee af te sluiten. Blokker en consorten of een doe-het-zelf-zaak zijn ideaal als je op klemmenjacht bent. Wil je om je plezier te verhogen wat gewichtjes aan de klemmen hangen? Ga eens naar een winkel in visserijbenodigheden voor visloodjes. Of denk eens aan die gewichtjes die je tafelkleed netjes strak houden.



Gag



Piept je onderdanige teveel? Doe hem eens een paardenbit in de mond (te koop bij de paardrijwinkel). Wat ook heel leuk is: twee eetsokjes met tegen elkaar, aan beide uiteinden aan elkaar gebonden met een elastiekje, en daartussen de tong van je onderdanige. Welke mogelijkheid je ook kiest: kwijlen zal hij.



Vernedering



Is al die pijn niks voor je? Je kan hem ook leuk vernederen. Geef hem zijn avondmaaltijd in een hondenbak, of laat hem slapen in een hondenkooi. Zelf hou ik van forced feminization: de drogisterij is voor mij perfect. Daar kan ik altijd een leuke lipstick kopen. Het liefst probeer ik het op mijn lief midden in de winkel. En een voorraad panty's kan ik ook altijd goed gebruiken. Hem leiden aan een hondenketting (met de riem om zijn nek), of voor de verandering aan een frettenriempje (strategisch geplaatst om zijn penis) mist ook zijn effect niet.



Uitrusten



En als je onderdanige moe is geworden van al dat spelen, kan je hem uit laten rusten op een kokosmat. Of op een krukje dat je attent hebt bedekt met bierdopjes (uiteraard met de ribbeltjes naar boven gericht).





Boodschappenlijstje

Naar boven



Hema, Blokker, Xenos, enzovoort



Kaarsen

Wasknijpers

Allerlei soorten knijpers

Handdoekenhangers

Gordijnenhangers

Gewichten om tafellakens recht te houden

Allerlei soorten borstels

Vliegenmepper

Elektrische vliegenmepper

Pizzasnijder

Pollepels

Bakspaan

Deurmatten (van kokos of van kunststof)

Plumeau

Messen (knife play)

Houten snijplank

Paperclips

Elastiek (herinner je je nog die etters... nou is het jouw beurt)



Supermarkt



Huishoudfolie

Doorzichtige vuilniszakken (voor een ademhalingscontrolespel)

Satéstokjes

Cocktailprikkers

Pepers

Gember

Tabasco

Schuursponzen

Zeem (kan je een zweep van maken)



Muziekwinkel



Drumstokjes



Dierenwinkel



Borstels (honden- + kattenborstels)

Hondenbak

Halsband

Hondenriem

Hondenkooi of -mand

Frettenriempje



Winkel voor visserijbenodigheden



Visloodjes



Paardrijwinkel



Rij- en dressuurzwepen

Bit

Borstels

Paniekhaken



Apotheek



Latex handschoenen

Menthololie

Naalden

Alcohol

Gaas

Glijmiddel

Naaldencontainer



Chinese toko



Eetstokjes

Moxastaafjes

Acupunctuurnaalden



Doe het zelf zaak / tuincentrum



Behangroller (met schuurpapier te bekleden)

Bamboestokjes (te gebruiken als cane)

Kwasten

Verfmengstokjes

Schuurpapier

Staalborstel

Kettingen

Slotjes

Haken

Moeren (te gebruiken als gewichten)

Douchestang (de uitschuifbare douchestang te gebruiken als spreidstok)

Plakband

Verschillende knijpers



Zeilwinkel



Touw



Speelgoedwinkel



Tennisbatjes

Speelgoed voor age play

Springtouw



Knutselwinkel / handvaardigheidwinkel



Leren- en rubberenveters

Kralen (voor kralenzweep)

Radeerwieltjes

Kwasten

Paraffine (om zelf kaarsen te maken)



Drogisterij



Panty's

Condooms

Massagehandschoenen

Make-up (Forced Feminization)

Haarborstels

Haarklemmen

Tijgerbalsem

Tandpasta

Massage-olie

Tandenborstel

Oordopjes

Incontinentieluiers



Schoenmaker



Leren zolen

Leren veters

Schoenveters

Ceinturen en riemen



Recyclen



Krukje bedekken met bierdopjes

Vering van bed als bondagetafel

Oude salontafel als bondagetafel

Oud laken

Kleerhangers

Sjaaltjes

Ceinturen en riemen

Fietsbinnenbanden (zwepen maken)





© Madame , november 2003.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven