Klaarkomen? Waar dan?

27-11-2011 16:14 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het lezen van het topic "Kracht van mannelijk orgasme belangrijk voor vrouwen?" ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie een geile plek vinden om een man klaar te laten komen. Met plek in deze context bedoel ik dus op je lijf, in je vrouwelijkheid, op je borsten of whatever en niet zo zeer in de trein, in het bos, op bed etc. Pffft, lastig uitleggen maar hoop dat het overkomt. :P



Mijn ex waar ik een behoorlijk tijdje mee ging vond het opwindend om op mijn voeten klaar te komen. Ik had hier op zich geen problemen mee maar vond dit zelf niet geil of wat dan ook. Ik vind het persoonlijk sowieso niet zo geil om te zien of te voelen dat een man z'n goedje spuit. Heb het liefst dat ie in z'n eigen hand komt dus. Ben benieuwd hoe jullie daarover denken!
" in je vrouwelijkheid "



?
Alle reacties Link kopieren
Liever buik en borst dan binnenin lijf. Niet in de buurt van mijn haar graag!
Alle reacties Link kopieren
Overal behalve in m'n ogen :(
Alle reacties Link kopieren
quote:hekje schreef op 27 november 2011 @ 16:17:

Overal behalve in m'n ogen :(Eens.
Zonder condoom vind ik het in mij een rommeltje worden als het er weer uitloopt, dus mijn voorkeur gaat uit naar buik of borsten.



Niet in mijn gezicht in ieder geval en op mijn voeten lijkt mij nogal raar.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn been.
quote:latoya schreef op 27 november 2011 @ 16:22:

Op mijn been.Beensex?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 27 november 2011 @ 16:15:

" in je vrouwelijkheid "



?

Vind ik heerlijk, zo in mijn paspoort op de plek waar staat wat mijn geslacht is. Mmmm.

Ik hoef er niet eens per se bij te zijn om daar van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 27 november 2011 @ 16:23:

[...]





Beensex? Ja
Alle reacties Link kopieren
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 27 november 2011 @ 16:23:

[...]



Vind ik heerlijk, zo in mijn paspoort op de plek waar staat wat mijn geslacht is. Mmmm.

Ik hoef er niet eens per se bij te zijn om daar van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Beensex is toch dat ie na het klaarkomen even gaat beenzitten?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Borsten, buik, billen, onderrug, (tussen) mijn billen.
Alle reacties Link kopieren
Titaniumm, waar zit die vrouwelijkheid waar je iets in kunt stoppen dan precies?
Alle reacties Link kopieren
Oh en wat klaarkomen betreft niet in mijn gezicht aub.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 27 november 2011 @ 16:23:

[...]



Vind ik heerlijk, zo in mijn paspoort op de plek waar staat wat mijn geslacht is. Mmmm.

Ik hoef er niet eens per se bij te zijn om daar van te genieten.Pas op hoor, da's niet zo veilig als je denkt! Echt de grootste problemen gehad bij de douane laatst.... blaadjes bleven aan elkaar plakken.
Alle reacties Link kopieren
Mja, je vagina, muts, kutje of hoe je het ook wil noemen. Jezessss probeerde het netjes te omschrijven, maar daar neemt niemand meer genoegen mee tegenwoordig :D



Enne, hmmm, het lijkt wel alsof ik de enige ben die sperma niet opwindend vindt verder. Want de lichaamsdelen die jullie noemen...vinden jullie het ook echt geil als ie daar klaar komt?



En inderdaad, hij moet wegblijven bij m'n haar! Bij m'n hele gezicht het liefst, ook niet in m'n mond, bah. :S
Alle reacties Link kopieren
In mijnen poep?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het persoonlijk erg geil inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Doe maar 'in mijn vrouwelijkheid'. Dat vind ik toch het lekkerst.



Die 'rommel' die het geeft... vind ik eigenlijk ook wel wat hebben
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
In uw kut?
Alle reacties Link kopieren
quote:titaniummm schreef op 27 november 2011 @ 16:33:

Mja, je vagina, muts, kutje of hoe je het ook wil noemen. Jezessss probeerde het netjes te omschrijven, maar daar neemt niemand meer genoegen mee tegenwoordig :DSinds wanneer is iets gewoon bij haar naam noemen (vagina) niet netjes?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het gewoon niet echt passen in de zin die ik formuleerde...
quote:titaniummm schreef op 27 november 2011 @ 16:33:

Mja, je vagina, muts, kutje of hoe je het ook wil noemen. Jezessss probeerde het netjes te omschrijven, maar daar neemt niemand meer genoegen mee tegenwoordig :D



Enne, hmmm, het lijkt wel alsof ik de enige ben die sperma niet opwindend vindt verder. Want de lichaamsdelen die jullie noemen...vinden jullie het ook echt geil als ie daar klaar komt?



En inderdaad, hij moet wegblijven bij m'n haar! Bij m'n hele gezicht het liefst, ook niet in m'n mond, bah. :SOh bedoel je echt geil of opwindend? Nee dat niet, ik word er niet warm of koud van verder, waar het ook terechtkomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 27 november 2011 @ 16:22:op mijn voeten lijkt mij nogal raar.Mja, in het begin vond ik het ook wel "bijzonder", maar na een tijdje was het "gewoon" voor mij. Hij vond het geil en ik had er geen problemen mee. Liever daar dan in m'n gezicht dacht ik maar. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven