Klaarkomen? Waar dan?

27-11-2011 16:14 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het lezen van het topic "Kracht van mannelijk orgasme belangrijk voor vrouwen?" ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie een geile plek vinden om een man klaar te laten komen. Met plek in deze context bedoel ik dus op je lijf, in je vrouwelijkheid, op je borsten of whatever en niet zo zeer in de trein, in het bos, op bed etc. Pffft, lastig uitleggen maar hoop dat het overkomt. :P



Mijn ex waar ik een behoorlijk tijdje mee ging vond het opwindend om op mijn voeten klaar te komen. Ik had hier op zich geen problemen mee maar vond dit zelf niet geil of wat dan ook. Ik vind het persoonlijk sowieso niet zo geil om te zien of te voelen dat een man z'n goedje spuit. Heb het liefst dat ie in z'n eigen hand komt dus. Ben benieuwd hoe jullie daarover denken!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 27 november 2011 @ 18:34:

[...]





Vind je in j mond echt fijn? Ik vind dat zelf zo vies .Gewoon goed kauwen
Alle reacties Link kopieren
lol @ beensex. Das nog raarder dan op je voeten klaar laten komen. :D
Alle reacties Link kopieren
quote:hyperion schreef op 27 november 2011 @ 18:43:

[...]





Gewoon goed kauwen
Alle reacties Link kopieren
In je mond vies? Ik vind dat erg geil. Tussen mijn borsten vind ik dan weer helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
Liefst in haar mond natuurlijk. Heerlijk. Maar afwisseling is troef, dus ook regelmatig in haar kut (eeuh sorry, "vrouwelijkheid") , over borsten of gezicht.



Ogen en haar probeer ik wel te mijden, dan vindt geen vrouw leuk. Maar sommige vrouwen zijn er sowieso vies van, gelukkig niet allemaal
quote:hyperion schreef op 27 november 2011 @ 18:43:

[...]





Gewoon goed kauwen * Burp * .
Alle reacties Link kopieren
Liefst gewoon IN het condoom.. En als het moet maar over mn buik of in me maar heb daar weinig mee.
Internagelaktisch
Ach, het maakt bij ons niet gek veel uit waar. Op de bank, tegen de TV, op haar buik, borsten, billen, het tapijt, keukenkastjes of lamp.

We hebben een lieve hond die alles oplikt, dus ook geen gedoe met zakdoekjes enzo
Alle reacties Link kopieren
Tegen de TV? Da's nog eens bijzonder. Tijdens het weerbericht krijg je dan weer een heel nieuw beeld van het fenomeen "natte sneeuw"...
Het liefst in het tuitje van het kapotje
Wat denk je van een tsunami dan?
Alle reacties Link kopieren
Ligt helemaal aan de situatie. In mijn vagina vind ik het fijnst als we eerst geneukt hebben, maar als ik hem pijp, kan ik er wel van genieten als hij in mijn mond komt. Bij handwerk gewoon zoals het uitkomt; op mijn borsten of buik, soms gezicht (dat laatste alleen als ik toch mijn haar ga wassen).



Ik vind het fijn om te zien hoe mijn vriend klaarkomt, en heb geen moeite met zijn sperma op me of in me.
Alle reacties Link kopieren
Als ik in de stemming ben vind ik zijn zaad heerlijk (alles van m eigenlijk :P)

Dus dan maak ik me niet druk om mn haar of wat dan ook.

Hoe het uitkomt dus. Al vind ik die zooi in mijn ogen wel iets minder natuurlijk, maarja, kan een keer gebeuren, ga dan niet afgeknapt lopen doen.

Over mij heen vind ik wel een geil gezicht, maar het gevoel van zo'n ontlading terwijl hij in me is, vind ik ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
In mn mond of op mn lichaam kan ik er ontzettend van genieten, zolang het maar niet in mn ogen komt
Alle reacties Link kopieren
Overal welkom.



Maar graag niet in mijn haar of ogen. Want dat prikt zo.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vind het opwinden om over me heen te komen. Mij maakt het niks uit niet in ogen of haar en zolang het maar wordt opgeruimd. Verder boeit het me niet zo zeer. Als hij het fijn vind doe ik het graag voor hem zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Een pijp/handjob vind ik het geilste. Het mag dan overal vanaf mijn kin naar beneden terecht komen. Heerlijk als dat kwakkie tussen mijn vingers doorloopt. Daarna even afspoelen onder de douche en we zijn weer schoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alles prima!

Het liefst in mijn mond of in de buurt van mijn gezicht.

Me haren vind ik niet erg, gewoon nog lekker even samen douche na de seks!



Bij het neuken is mijn buik en me vagina de favoriet!





En of het me ook echt opwind?

Ja! Heerlijk om te zien wat ik voor elkaar krijg en dat hij daar zo van geniet!
Alle reacties Link kopieren
Het windt me alleen op als mijn man in mij klaarkomt. Een enkele keer in mijn mond. Overal anders vind ik het niet interessant.
Alle reacties Link kopieren
Afwisseling houdt het leuk, ligt aan de situatie en de sex. Het mag op zich overal ,maar liever niet onaangekondigd in mijn mond/gezicht en mijn haar is een "no go area"
Alle reacties Link kopieren
gewoon in mijn vrouw!

Is gewoon het lekkerste en persoonlijkst en bovenal opwindend
quote:postitiefingesteld schreef op 01 december 2011 @ 18:39:

gewoon in mijn vrouw!

Is gewoon het lekkerste en persoonlijkst en bovenal opwindendSorry, maar ik ken jouw vrouw helemaal niet!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren nog klaargekomen in een pond rundergehakt. Gekruid, dat dan wel.
Alle reacties Link kopieren
Ligt er helemaal aan op wat voor een manier ik sex heb.

Met vaste vriend tijdens lieve sex wil ik graag dat hij in me klaar komt, maar als ik echt heel opgewonden ben kan ik er enorm van genieten als hij op mijn lijf klaar komt. Liefst dan op mijn buik, venusheuvel of billen.



Na het pijpen mag het graag in mijn mond.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal niks met dat mannelijke, roomwitte klaarkomgoedje. Of ie nou in, op, of naast mij komt.

Ik vind de geluiden die hij maakt als hij komt of bijna komt... veel opwindender...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven