Spellen als Partnerlink en Kamasutra, is dat leuk?

07-02-2008 11:31 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Voordat ik een spel als Partnerlink of Kamasutra ga aanschaffen waarvan de prijs toch niet bepaald gering is, wil ik vragen of er vrouwen zijn die dit soort spellen hebben en wat ze ervan vinden. Hoe werkt zo'n spel, is het echt zo opwindend om te doen?



Ik hoor het graag!



4W
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens van die 'vraag/doe' spelletjes gedaan. Maar of het nou zo opwindend was? Nee, maar wel heel leuk en hilarisch als je het met een paar vrienden doet.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om een 1 op 1 situatie, dus geen vrienden ofzo erbij. Is zo'n spel dan nog de moeite (en het geld) waard?
Wij hebben pasgeleden Ultiem verlangen aangeschaft, na diverse enthousiaste verhalen. Tot op heden nog niet "gespeeld" (bewaren we wel voor na de bevalling over 3,5 week ;-) ) maar wat ik ervan kan zien/lezen vond ik het echt veelbelovend.
Alle reacties Link kopieren
Aphrodisia is ook een leuk spel en bovendien de helft goedkoper dan iets als Partnerlink..:)
Alle reacties Link kopieren
amidala84 schreef op 07 februari 2008 @ 12:05:

Aphrodisia is ook een leuk spel en bovendien de helft goedkoper dan iets als Partnerlink..:)
Vertel eens, hoe werkt het en waar is het te koop?
Alle reacties Link kopieren
Sarah Scott schreef op 07 februari 2008 @ 12:03:

Wij hebben pasgeleden Ultiem verlangen aangeschaft, na diverse enthousiaste verhalen. Tot op heden nog niet "gespeeld" (bewaren we wel voor na de bevalling over 3,5 week ;-) ) maar wat ik ervan kan zien/lezen vond ik het echt veelbelovend.
Wilde voor Valentijn, maar dat is al volgende week.. dat ga ik dus niet halen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn die spellen wel leuk, maar moet je er geen hoge verwachtingen van hebben. Het is nu niet zo in ene dat je door het spel een goed sexleven krijgt als je dat daarvoor niet had. Wel kan een spel je op ideeen brengen, je fantasie triggeren of gewoon lekker melig zijn. Sommige opdrachten zullen je opwinding verhogen. Maar ik denk dat je dan al wel in de stemming moet zijn. Andere opdrachten werken behoorlijk op je lachspieren. Zijn er geen recenties te lezen over deze spellen?
Alle reacties Link kopieren
Nou de online recenties vallen me tegen. Eerder verkooppraatjes van de verkopende partij dan dat er wat te vinden is van mensen die het gespeeld hebben. Ik hoop dat er hier wel reacties komen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het spel ultiem verlangen laatst aangeschaft en ook al gespeeld. Het is een spel wat zeker aan te raden is! Het is niet alleen meteen op seks gericht, maar vooral op aandacht voor elkaar. Kijk eens op www.teaseandplease.nl Daar lees je alles over het spel.
Dushi, inderdaad...als de seks al beroerd is, wordt het zeker niet beter door zo'n spel. Maar wat wel zo is, tenminste bij ultiem verlangen, is dat je je eigen "stille" verlangens en die van je partner als het ware bespreekbaar kunt maken. Nu speelt dat momenteel bij ons wel erg, dus vandaar dat we dat spel hebben gekocht :) Denk zeker dat het naast leuk, lekker en grappig, zéker ook nuttig en leerzaam kan zijn voor ons ;-)
Alle reacties Link kopieren
4wheelsand1heart schreef op 07 februari 2008 @ 12:09:

[...]



Vertel eens, hoe werkt het en waar is het te koop?
Op www.aphrodisia.nl kun je het bestellen. Er staan ook een paar proefvragen, dan zie je een beetje wat het is. Ben het wel eens met wat de rest hier zegt; je moet ervoor in de stemming zijn en niet ervan verwachten dat je sexlevener 1000x beter van wordt. Het is wel heel leuk om te doen hoor! Gewoon een leuke extra aanvulling zeg maar..;) En soms zitten er best eh.. inspirerende vragen/opdrachten tussen! ;)

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Kamasutra, moet ergens nog in de kast liggen... vond dat bij nader inzien toch niet echt een leuk spel.

Ultiem verlangen vond ik wel helemaal leuk!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het Partnerlinkspel, als sinds 1999 denk ik (of 2000). We hebben ongeveer 10 spelletjes gedaan, het was leuk en je brengt wat afwisseling in je seksleven, maar uiteraard zal het niet helpen als je seksleven beroerd is.

We willen het nog wel eens doen, maar op een of andere manier lukt het nooit. Als we bijvoorbeeld afspreken om 3 dagen tevoren niet te vrijen, om er echt zin in te hebben op de avond dat we het doen, gaan we de avond ervoor toch weer ongepland vrijen. We stellen het dan weer uit, enz...
Alle reacties Link kopieren
4wheelsand1heart schreef op 07 februari 2008 @ 12:10:

[...]



Wilde voor Valentijn, maar dat is al volgende week.. dat ga ik dus niet halen ;-)


Via bol.com heb je m morgen in huis. Ik heb m net besteld. Had alleen bij afleveradres mijn collega staan @-(, kon het nog net annuleren.

Misschien was het wel wat voor mijn collega geweest ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dan toch voor Ultiem Verlangen, uit de reacties klinkt dat erg positief. En mijn seksleven is prima, dus het puur een extraatje ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit ook is zo`n spel gehad :rofl:

Als ik er al aan denk krijg ik al een lachstuip ;-)

Allemaal van die rollenspellen, en van die flauwe opdrachten.

Ik heb het nooit ten uitvoer gebracht en de seks lukte na het lezen van het boekje ook al niet meer, vanwege een langdurige lachkik :rofl:

Maar dat is mijn ervaring, ik denk dat ik er te nuchter voor ben :-p
Alle reacties Link kopieren
Sarah Scott schreef op 07 februari 2008 @ 13:06:

Dushi, inderdaad...als de seks al beroerd is, wordt het zeker niet beter door zo'n spel. Maar wat wel zo is, tenminste bij ultiem verlangen, is dat je je eigen "stille" verlangens en die van je partner als het ware bespreekbaar kunt maken. Nu speelt dat momenteel bij ons wel erg, dus vandaar dat we dat spel hebben gekocht :) Denk zeker dat het naast leuk, lekker en grappig, zéker ook nuttig en leerzaam kan zijn voor ons ;-)
Wens je er ontzettend veel plezierige uren mee. En vergeet vooral niet te genieten. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Partnerlink vond ik niks, maarja idd als de sex al niks is en de aantrekkingskracht is verdwenen dan helpen dit soort dingen echt niet meer
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben "Love Cubes - Romeo en Juliet" gekocht (je hebt ook andere varianten). Die verkopen ze bij Cristine Le Duc. Was geen succes, met name omdat mijn vriend het helemaal niets vond voordat we behoorlijk begonnen waren. Misschien nog een keer proberen...



Het concept is simpel, je moet met de dobbelsteen gooien en dan vragen of opdrachten uitvoeren zoals "Noem 3 dingen die je zo leuk vind aan je partner" of " geef hem/haar een massage van ..." als je het goed gedaan hebt mag je verder, anders niet. Wie het einde bereikt heeft gewonnen en krijgt een 'sex beloning'. Ik vond de vragen, opdrachten en beloningen niet echt heel creatief, kan je zelf ook wel verzinnen...
Alle reacties Link kopieren
miepje1971 schreef op 07 februari 2008 @ 19:16:

[...]



Via bol.com heb je m morgen in huis. Ik heb m net besteld. Had alleen bij afleveradres mijn collega staan @-(, kon het nog net annuleren.

Misschien was het wel wat voor mijn collega geweest ;-)




Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ze hebben m toch bezorgd :-$ :-$ :-$ :-$

Hoe ga ik me hier uitlullen ....... :'-(
Alle reacties Link kopieren
Dat meen je niet.... Gewoon je collega bellen voordat hij het pakket openmaakt? Zeggen dat het voor je nichtje (of wie dan ook) is? Of toch maar eerlijk zijn en gewoon zeggen dat het voor jezelf is?



Maar waarom staat je collega bij het afleveradres?
4wheelsand1heart schreef op 07 februari 2008 @ 11:31:

Hoi allemaal,



Voordat ik een spel als Partnerlink of Kamasutra ga aanschaffen waarvan de prijs toch niet bepaald gering is, wil ik vragen of er vrouwen zijn die dit soort spellen hebben en wat ze ervan vinden. Hoe werkt zo'n spel, is het echt zo opwindend om te doen?



Ik hoor het graag!



4W
[bewerkt door moderator, dergelijke oproepjes horen op het prikbord]
Alle reacties Link kopieren
4wheelsand1heart schreef op 08 februari 2008 @ 17:46:

Dat meen je niet.... Gewoon je collega bellen voordat hij het pakket openmaakt? Zeggen dat het voor je nichtje (of wie dan ook) is? Of toch maar eerlijk zijn en gewoon zeggen dat het voor jezelf is?



Maar waarom staat je collega bij het afleveradres?


Had laatst iets besteld voor mijn werk, maar ik was op die dag niet thuis. Hadden het dringend nodig op ons werk en daarom bij haar laten afleveren.

Maar ze had het pakketje al opengemaakt ...zucht. Dacht dat het weer voor ons werk was.

Ik heb gezegd dat mijn vriend en ik de site en spel hadden bekeken voor de gein, en dat we m toen perongeluk hadden besteld, Blijkbaar blijft het afleveradres er standaard instaan.

Moest in fractie van een ogenblik iets verzinnen, want ik had nog de hoop dat de postbode nog moest komen. 't Is niet de beste smoes, maar we hebben er smakelijk om gelachen samen.
Alle reacties Link kopieren
We hebben een paar van de spelletjes, maar met zijn 2tjes vinden we er niet zoveel aan (we hebben ze een jaar en een keer of 2-3 gespeeld samen), maar.... met een ander koppel er bij is het wel dikke pret. Ook gewoon van die leuke dobbelstenen (lick, kiss, suck,... - ear, nose, nipple...) zijn heel leuk met zijn vieren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven