anaal dan vaginaal

26-04-2007 12:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Met mijn vriend genieten wij van anale sex, maar soms hebben we wel zin in gewone sex erna. Dat word heel erg afgeraden vanwege schimmels die dan kunnen ontstaan, niet zoveel zin in.

Hoe kan je het schoonmaken zodat er geen risico aanzit? gewoon met water en zeep of iets anders?



bedankt



papillone
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken voor anale sex altijd een condoom. Puur omdat we dan niet hoeven te hannessen met wassen o.i.d.

Als je steeds switcht tussen anaal en vaginaal is dat weer geen optie, maar meestal gaan we van anaal over op vaginaal en niet meer terug zeg maar, dus dan gaat het prima.
Alle reacties Link kopieren
Het risico zit niet in het gevaar op schimmels, het risico zit in de enterobacteriën die je overbrengt van je anus naar je vagina. Deze bacteriën geven een groot risico op infecties. Eigenlijk kun je het gewoon zien als poep smeren in een open wondje. Als je er zo naar kijkt dan is het denk ik meteen duidelijk dat je het gewoon nooit moet doen. Hoe geil je ook bent.
Alle reacties Link kopieren
Of ga je tussendoor helemaal onder de douche? Flink sopje Lactacyd (hij gaat per slot van rekening weer jouw vagina in) zal wel wonderen doen denk ik.



(Haha, nu ben ik helemaal confus over wat je bedoelt. Zal mijn eigen gulzigheid wel zijn dat ik dacht dat je bedoelde meteen achter elkaar ;):$)
Alle reacties Link kopieren
Gos, voel me een domme doos, wist niet dat zoiets in een monogame relatie kwaad kon eigenlijk...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ja, het is wat, monogame mensen poepen óók :D
Alle reacties Link kopieren
Shit...:)
Alle reacties Link kopieren
Ik herinner me dat ik er ooit eens, denk zo'n 2 jaar geleden maar niet meer kunnen vinden, al eens iets over verteld heb op dit forum. Heb ik onze ervaringen verteld. In het kort: Wij doen anaal vaak voor het vaginaal. Reden: Mijn vriendin wordt gewoon errrugh geil als ik haar op die plek "bewerk" met vingers en daarna mijn stijve lul erin. Ik vinger haar dan of ze vingert zichzelf en als ik haar dan hard neuk (kan na een minuutje of wat) dan komt ze heel heftig klaar. Ik houd altijd nog even een tijdje in voor er na. Want eenmaal anaal klaargekomen (bestaat in feite niet, anaal klaarkomen, maar ze komt klaar door het anaal neuken, vat je 'm nog?) wil ze daar niet meer verder mee, verzadigd, zeg maar. Natuuuuuuurlijk moet ik dan niet zomaar met mijn "vieze" lul (valt 99% van de keren erg mee) in haar vagina gaan. Dat is vragen om moeilijkheden, blaasontstekingen en mss erger. Wat ik wel doe is even naar de badkamer gaan, m'n lul onder de stromende kraan van de wasbak hangen en met veel water (ja, alleen water, zonder vieze zeep en zo) wassen. Gewoon heel veel stromend lauw water, ook/juist achter mijn eikel en in m'n pisgaatje en ook over de hele schachtlengte, dus tot aan m'n ballen. Zo doen we het al jaren en nooit last ergens van gehad. Nu ik dit intik vind ik het eigenlijk zo logisch dat ik bijna niet begrijp dat anderen daar ook niet op komen. Maar sorry, mss vergeet ik dat ik het al weet (vrnl. ervaring maar ook gezond verstand) maar dat het voor iemand anders mss nog een geheel nieuw gebied is?
.
Alle reacties Link kopieren
Das vragen om problemen. Blaasontsteking bij vrouwen wordt het vaakst veroorzaakt door bacterien uit de anus, en aangezien er bij de sex genoeg nattigheid in omloop is om die twee plekken ERRUG dicht bij elkaar te brengen, is anaal-vaginaal al helemaal out of the question.



Gewoon na anaal allebei ff wassen, met of zonder zeep, doet het over het algemeen goed genoeg. Of anaal met condoom, condoom af, en dan vaginaal, dat kan natuurlijk ook.
Dance like no one is watching...
Alle reacties Link kopieren
Neem anders samen een lekker warm douche. Is romantisch, houd de stemming er in en het belangrijkste.. de boel is weer schoon waarna jullie weer verder kunnen!
Alle reacties Link kopieren
Gos, voel me een domme doos, wist niet dat zoiets in een monogame relatie kwaad kon eigenlijk...


Wist ik ook niet. Deed het ook altijd gewoon na elkaar zonder te wassen, en heb gelukkig nog nooit ergens last van gehad. Zal het maar ff goed opslaan, hihi.

Alle reacties Link kopieren
ik ben heel erg blij met deze info. Wij waren er ons ook niet van bewust van en heb het aangekaart met mijn sexpartner en we hebben alle 2 zoiets van oeps... in "the heat off the moment" stonden we er niet bij stil, maar nu willen we maatregelen gaan treffen. Bedankt voor de eyeopener.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook blij met deze info. Jammer alleen dat ik het twee dagen te laat lees. Maandagavond verkeerd aangepakt :$. Maar ja, volgende keer beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven