pijnlijke standjes

26-05-2007 18:46 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet zo veel ervaring, maar als we andere standjes proberen doet het soms nogal zeer, omdat ie dan dieper stoot of zo? Ik bovenop hem is voor mij niet zo erg lekker, aangezien dit dan dus zeer doet. Als ik voorover boven op m zit gaat t nog wel, maar rechtop ziten doet echt zeer. T is gelukkig niet erg of genant, we geinen erom en proberen gewoon een ander standje, maar wat experimenteren vind ik geen slecht plan. Iemand tips over hoe we toch andere standjes kunnen proberen zonder dat het zeer doet en waarom doen die bepaalde standjes wel zeer?
Alle reacties Link kopieren
Het kan ervaring zijn of dat je nog wat gespannen bent, je bouw (niet elke vagina is even diep) of je vriend zijn penis is langer dan gemiddeld en raakt je baarmoedermond. In de eerste twee gevallen is het een kwestie van tijd.. in het laatste twee een kwestie van doseren (je vriend kan in bepaalde standjes niet doorstoten en zal zich moeten inhouden) of het gebruik van trucjes (hij of jij houden als een soort manchet en hand rond de stam van zijn penis zodat een deel je vagina niet inkan)....
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik denk inderdaad dat hij dan mijn baarmoedermond raakt ( of dat aan hem of aan mij ligt zou ik niet weten :) ) Ik zal t er eens met hem over hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven