Hoe stop ik deze verslaving.......?

13-05-2008 03:53 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al maanden een goede en vurige sexrelatie met iemand die 9 jaar jonger is , ik ben 26.Meer zit er niet in we moeten er mee stoppen het is waanzin ....We hebben dit al meerdere malen besproken maar zodra het weekend is en je komt elkaar weer tegen we drinken wat .....en dan ineens ligt hij zondagmorgen weer naast me .Help wie geeft mij de tip hoe we dit stoppen kunnen...... of moeten we dit niet stoppen ???
Wees jezelf een ander word je nooit
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je ermee stoppen dan? Omdat hij 9 jaar jonger is? Ik zou zeggen; geniet ervan!
Ja geniet er van. Of, als je er echt mee wil stoppen, ga niet naar dezelfde kroeg als hij en ontloop hem. Als je er écht mee op wil houden dan is dat natuurlijk te regelen. Je bent geen willoos ding, je kunt denken en beslissen en als jij besluit dat het voorbij is, is het voorbij. Maar daar moet je dan wel achterstaan.
Wat moet je in hemelsnaam met een puber in je bed?
Alle reacties Link kopieren
misschicken schreef op 13 mei 2008 @ 06:38:

Wat moet je in hemelsnaam met een puber in je bed?
Die puber en zichzelf bevredigen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is wel minderjarig......
Alle reacties Link kopieren
Dus ja stoppen lijkt me een goed plan...kan hij met leeftijdgenoten spelen.
Alle reacties Link kopieren
sweety32 schreef op 13 mei 2008 @ 07:39:

Hij is wel minderjarig......
Lijkt mij een goede rede ermee te stoppen!
Alle reacties Link kopieren
sweety32 schreef op 13 mei 2008 @ 07:39:

Hij is wel minderjarig......




19 en 26 vind ik echt niet zo'n waanzinnig verschil,

beetje een eo opmerking dit, leeftijd is geen reden tot ermee stoppen (in dit geval dan)



Wel als je er niet (meer) van geniet,

Ga dan bij jezelf te rade waarom je niet kunt stoppen, en als je echt wilt stoppen doe dat dan ook, in het andere geval

gewoon van genieten...



*edit* trouwens ben je met 18 meerderjarig
anoniem_28222 wijzigde dit bericht op 13-05-2008 08:54
Reden: edit
% gewijzigd
26 - 9 = 17
Alle reacties Link kopieren
26 - 9 = 17
Alle reacties Link kopieren
sweety32 schreef op 13 mei 2008 @ 07:39:

Hij is wel minderjarig......
Was het niet zo dat je vanaf 16 jaar seks mag hebben in nl ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
26-9 is heel moeilijk om uit te rekenen hoor X-D
668, the neighbour of the Beast
borodini schreef op 13 mei 2008 @ 09:00:

[...]





Was het niet zo dat je vanaf 16 jaar seks mag hebben in nl ?




Volgens mij is dat ook zo, en van mij mag het ook.......ik snap alleen niet wat je met zo'n pielie in je bed moet....

Zit er al haar op? X-D
Alle reacties Link kopieren
neu precies, ik zou het ook niet willen, maar de reden "hij is minder-jarig" slaat nergens op, het is niet strafbaar volgens mij ( zat druk te googelen, kom niet tegen dat het strafbaar is )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het probleem niet. Mijn man en ik schelen 8 jaar, ik was 16 toen we iets kregen.
Alle reacties Link kopieren
excuses, ik las dat hij 19 was! sorry, ben nog niet wakker...
Alle reacties Link kopieren
Marels schreef op 13 mei 2008 @ 09:01:

26-9 is heel moeilijk om uit te rekenen hoor X-D
en dan te weten dat ik in de financieele dienstverlening zit, en de hele dag loop te rekenen, :whoops:
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan zolang het duurt, zolang je niet bij zijn ouders op de koffie moet is er geen man overboord toch.
speel de lotto
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die negen jaar verschil in dit geval toch echt doorslaggevend. Ben jij 36 en hij 27 dan zijn jullie in ieder geval allebei volwassen en hebben jullie allebei een beetje meer levenservaring. Maar asjeblieft zeg, hij is pas 17, hij pubert waarschijnlijk nog zelfs!

Zouden de dames hier de boel ook aanmoedigen als het een 26-jarige vent betrof die het hield met een 17-jarig meisje, vraag ik me af? Ik vind het sowieso niet kunnen.

Als je ervan overtuigd bent dat je moet stoppen, dan stop je. Kwestie van gewoon doen...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind minderjarig wel een heel goede reden.

Die knullen zijn helemaal vol van sex en hormonen. Hartstikke gezond maar ik persoonlijk zou als 9 jaar oudere mijn lusten daar niet op botvieren.

Een iets oudere man kiest bewust een jonge knul loopt zijn piemel achterna....

En Borodini...even correctie...JIJ vindt het nergens op slaan en dat mag. Dat is heel wat anders dan te stellen""het slaat nergens op"
Alle reacties Link kopieren
Heel goed Ligeia: Andersom zou die man voor smeerlap worden uitgemaakt...
Alle reacties Link kopieren
En Mystic Angel: Nee ik ben niet van de EO maar ik kan wel rekenen ;-)
Loopt lekker tegen zijn vriendjes op te scheppen dat ie een vrouw van 26 tussen de lakens heeft...
Alle reacties Link kopieren
So what?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven