Niet belangrijk?????

03-07-2007 11:08 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Gister heb ik de herhaling zitten kijken van M-V op talpa.

Het ging op een gegeven moment  over het orgasme faken, en er zat ook een psychologe die verkondigde dat vrouwen het soms doen omdat ze het klaarkomen niet zo belangrijk vinden. Ze vinden het al genoeg zonder klaarkomen.....



Nu mijn vraag aan jullie, is dat nog wel van deze tijd? Wij vrouwen willen toch ook gewoon klaarkomen?





Voor mij persoonlijk is het wel belangrijk ik kan me niet voorstellen dat het zomaar afgelopen is zonder ... dan ben je toch ook nog bloedjeg**l als je daarna gaat slapen of wat dan ook??



Wat vinden jullie??

Floes
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat ook niet echt, maar ik vind het niet altijd even belangrijk.

Soms ben ik ook voldaan zonder orgasme.

Maar dat moet niet 3 keer achter elkaar gebeuren inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ben het helemaal met plib eens
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor (nog) bij de categorie vrouwen die niet makkelijk klaarkomt dus bij mij komt het maar weinig voor.Maar ik voel wel heel veel, ik zit heel vaak 'op het randje' en geniet ontzettend. Ook erna is er bij mij weinig verschil of ik nou wel of niet ben klaargekomen, soms misschien nog wel lekkerder als het niet is gebeurd omdat het dan nog lekker nasuddert. Het liefst had ik wel dat het makkelijker gebeurt zodat ik zelf kan bepalen ja of nee, maar goed, ik maak me er ook maar niet al te druk om, dat heeft toch geen zin, het zal vanzelf wel komen en aan mijn minnaar ligt het (deze keer) niet, die is heerlijk. En ik geniet trouwens altijd zo van zijn klaarkomen dat het voor mij bijna ook als een orgasme voelt. Maar faken doe ik niet, no way.
Alle reacties Link kopieren
Het gebeurt denk ik iedere vrouw weleens om tijdens de daad niet klaar te komen. Om wat voor reden dan ook.



Ik maak er geen punt meer van.......en vraag of hij het even met tong of hand wil afmaken als hij gewoon niet meer kan.

Heeft ie daar geen zin in dan doe ik het gewoon zelf.
Alle reacties Link kopieren
Mmhh, ik kom altijd klaar, daar zorg manlief wel voor :P.

Ik zou het persoonlijk dan ook minder vinden om niet helemaal compleet bevredigd de sessie te moeten afsluiten ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een verkeerde tendens, om te stellen dat een orgasme voor vrouwen niet belangrijk zou zijn....verkeerde voorstelling van zaken.



Maar aan de andere kant  vind ik mannen die koste wat kost willen dat ik klaarkom..( en daar dan alle  "moeite" voor gaan doen) ook rete irritant!



Verder wil ik meestal wel klaarkomen, ja. Behalve wanneer ik het vooral voor hem doe, dan maakt het me niet zoveel uit en vind ik het al mooi dat ik hem genot geef.
Alle reacties Link kopieren
toen de psychologe dit verkondigde keken wij mijn vriend en ik elkaar meteen aan! wat niet klaar komen echt wel !!



Ik kwam in het begin niet makkelijk klaar duurt even voordat vriendlief doorhad hoe ik het wil maar nu hij t doorheeft oelalalaaa

ik kom bij iedere vrijparty zeker 2 keer ik vind het heerlijk en vind het er echt bij horen het maakt het voor mij toch af, heerlijk de ontlading!!

Sex zonder klaarkomen no way en faken zal ik ook never doen dan moeten ze maar iets harder werken of ik zeg gewoon op de man sorry dit gaat niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat wij vrouwen daar zo verschillend tegenaan kijken. :D



Ik vind wel of niet klaarkomen echt totaal onbelangrijk. Ik kan enorm genieten van het vrijen en de intimiteit en/of geilheid van dat moment.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het ook niet zo heel belangrijk. Nou ben ik sowieso niet

zo'n makkelijke klaarkomer dus dat zal dan wel schelen denk ik, dat je

dan je "eisenpakket" wat sneller bijstelt. Ik heb ook verschillende

soorten van opwinding, de eerste soort voel ik vooral in mijn hele lijf

en dan vind ik het niet belangrijk om klaar te komen, vind het dan

eigenlijk wel leuk als het dan niet gebeurt en het tweede gevoel voel

ik vooral in mijn vagina en dan vind ik het heel belangrijk dat het wel

gebeurt. Dus het ligt er bij mij ook een beetje aan wat voor soort

opwinding het is.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik wordt altijd pisnijdig als ik zoiets hoor....hoezo is het niet zo belangrijk voor vrouwen?



En de vrouwen die dit zelf beweren vertrouw ik gewoonweg voor geen cent.



Dan gaan ze maar slapen..?..!



Maar hoe kan je dan in godsnaam slapen als je helemaal opgegeild bent?



In tijden van een slecht relatie met een man die er niks van kon ging ik dan maar gewoon naar de badkamer om het zelf af te maken....god zij dank heb ik nu een betere man waar het gewoonweg altijd wel mee lukt.



Moet er niet meer te veel aan denken....dat het ooit anders is geweest.
Alle reacties Link kopieren
@Toetyfroety



Pardon? Vrouwen die beweren het niet belangrijk te vinden die vertrouw je voor geen cent? Mag ik vragen waarom je mijn betrouwbaarheid ter discussie stelt? Dat jij het belangrijk vindt, is wel duidelijk. En daar is ook helemaal niets mis mee. Maar waarom zou ik het dan ook meteen belangrijk moeten vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan enorm genieten van knuffelen etc. Maar als we echt gaan vrijen, dan wil ik ook zeker klaarkomen! Als het dan eens een x niet lukt (Wat sporadisch voorkomt), dan vind ik het erg jammer..... En dan ben ik idd nog superg**l
Alle reacties Link kopieren
Het wel of niet willen(kunnen) klaarkomen is kennelijk persoonlijk bepaald. Ik kan mij, als man, niet voorstellen dat iemand het niet belangrijk vindt. Mocht ik er na lange tijd achter komen dat er vaak gefaked is dan denk ik dat ik dit erger vindt dan vreemdgaan. Ik dan wel heel erg aan mijzelf twijfelen. Dat mijn vrouw dan zou zeggen "goh ik hecht er niet veel belang aan" kan ik niet geloven.
Ik wil wel klaarkomen. En als dat niet gebeurd heb ik echt een pesthumeur totdat het wel gebeurd is ;)
Alle reacties Link kopieren
Als ik verschrikkelijk geil ben wil ik wel graag klaarkomen en dat is dan ook helemaal geen punt dan  "ga ik als een jekko " , maar zo af en toe ben ik niet verschrikkelijk geil maar heb ik wel zin om even lekker te vrijen  , dan weet ik van te voren dat klaarkomen niet- makkelijk -  gaat lukken en is dan ook écht niet belangrijk. Iemand die dan tegen heug en meug mij een orgasme zou opdringen zou ik dan alleen maar rete- irritant vinden , denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
soms dan "schiet ik langs mijn orgasme heen". Ik kom er qua gevoel wel heel dichtbij, probeer mezelf daar dan ook te houden , ik zit er dus net tegenaan te hikken..... en dan ebt het weg. Af en toe probeer ik zelf te denken dat ik toch een orgasme heb gehad, maar gewoon een stuk minder hevig... maar bij nader denken is dat het toch niet. Kan denk ik wel heel verwarrend zijn voor mannen... iemand die er helemaal in zit en dat dan weer wegtrekt, kan me voorstellen dat een man die me niet kent denk dat ik ben gekomen.
Alle reacties Link kopieren


Leuk al zoveel reacties,



Ik heb zelf ook moeite gehad met klaarkomen hoor, bij mijn exvriendje, man die kon er echt helemaal niets van ! Maarja ik was toen 16, ( hij 20)  en ja toen was ik ook heel verlegen en durfde ik er gewoon niets van te zeggen... ( domdomdom!!) Hij was ook nog eens mijn eerste vriendje!  



Toen ik 18 was kreeg ik verkering ( hahaha wat een woord!!) met wat nu al weer 12.5 jaar mijn mannetje is, en er ging serieus een wereld voor me open! Man wat kon ik er ineens van genieten, en het is echt alleen maar beter geworden in al die jaren!!



Nu kom ik heel makkelijk klaar,  en daar ben ik dus ook heel blij mee!



Ff voor de zekerheid, ik heb deze vraag dus niet gesteld om de vrouwen waarbij het niet lukt te veroordelen ofzo! Ik weet alleen nog wel van mezelf dat ik altijd dacht, is dit het nou? maar dat zal vast aan de creativiteit van je mannetje liggen...



Mn ex kroop er af als hij klaar was, en daar kon ik het mee doen, en bedankt!!



Groetjes weer,



Floes



Doe natuurlijk graag nog meer reacties krijgt!!


Alle reacties Link kopieren


Eh... doe moet natuurlijk zijn die...

Alle reacties Link kopieren
Het wel of niet klaarkomen zal dan per persoon verschillend zijn, maar vooral het faken schiet mij in het verkeerde keelgat. Come on! Dat vind ik inderdaad ook niet meer van deze tijd. Gelukkig kom ik bijna elke keer wel klaar, maar lukt het niet of heb ik er eens een keer geen behoefte aan (af en toe moet ik er zo veel moeite voor doen, dat ik het vrijen fijner vind zonder orgasme), dan ga ik toch niet faken! Lijkt me ook frustrerend voor een man.
What we\'re looking for... What\'s looking for us...
Alle reacties Link kopieren
Faken zou ik ook niet doen nee. Maar ik kan me zo voorstellen als je

zo'n man als Rojoba hebt dat je dan maar doet alsof want hij gelooft je

toch niet als je zegt dat het je niks uitmaakt. Ik zou dus al spontaan

niet komen van een man die persé wilt dat het me lukt, dat is toch iets

van mezelf en daar heeft hij toch verder niks mee te maken? Het wordt

dan wel een erg prestatiegericht iets op die manier.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even reageren op het programma m/v. Had het nl ook voor een deel gezien. Daar zag je 2 vrouwen klaarkomen (alleen hoofd in beeld hoor) en dan moest je raden welke fake was en welke echt.

Nou sorry hoor, maar ik kom verschillend klaar. Als ik vrij ga ik helemaal op in mijn gevoel en prompt die avond voor dat programma had ik best veel lawaai gemaakt en leek volgens mij wel op vrouw 1 (die achter fake was dus), dacht echt: nou bedankt....alsof mijn orgasme dus fake lijkt hahahahahaha.

Gelukkig zat vriend achter internet dus zag het niet, maar mannen zullen zo nog rare ideeen krijgen.....Heb het daarna wel gemeld bij hem hoor over wat ik zag en dat maar vreemd vond.

Voor de duidelijkheid: ik fake niet. Kom vrij makkleijk klaar en als het niet echt heftig was (of snel wegebt) zeg ik eerlijk zoiets als: het was een kleintje :$

De ene keer kom ik heftiger klaar de een andere keer.

Zo is iedereen verschillend.....

En oja antwoord op je vraag: ik vind klaarkomen wel belangrijk op zich, maar gebeurd het niet dan niet....volgende keer beter, geniet ook van hele vrijparty op zich hoor. Wat iemand eerder al zei: 2 soorten gevoel, als het op vagina gericht is blijf je opgewonden ja en dat is wel vervelend (heb wel eens meegemaakt dat ik opgewonden was en hij geen zin had, te moe.....frustrerend is dat wel.....



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Nou muis 80 dit is wel heel kort door de bocht.

"Ik kan mij, als man, niet voorstellen dat iemand het niet belangrijk vindt"

Dat is wat geschreven heb en niet dat ik haar niet geloof. 

Ook moet het van mij niet perse, het gaat er mij om dat je niet na een lange tijd deze informatie pas krijgt als partner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven