cybersex

07-07-2007 20:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben toch eens benieuwd naar wat wij van cybersex vinden. Mensen die het internet opgaan puur en alleen om samen met een ander in een chatroom of zelfs op msn klaar te komen. Wat vinden jullie daarvan.



Ik vind dat het moet kunnen, maar volgens mij is het verschrikkelijk taboe...



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
ik heb het ook wel eens gedaan, maar zonder webcoam. het is lekker ,maar kan niet tippen aan het echte werk zeg maar!!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het geen taboe is in die zin dat volgens mij honderdduizenden mensen dat doen. Anders zouden er geen honderden sites zijn waar je zoiets (al dan niet tegen betaling) kunt doen.



Tegelijkertijd is het wél een taboe, in die zin dat het niet gebruikelijk is om het er in het dagelijks leven over te hebben. Gaat ook niemand iets aan natuurlijk (behalve je evt. partner :)) wat je met wie erotisch uitvreet, al dan niet virtueel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vroeger gecybersext in een MSN Community, maar later ook een keer in World of Warcraft, waarbij het een onderdeel is van roleplaying. Ik doe het niet op een plek waar veel andere karakters rondlopen, maar afgelegen, of in een inn, vergelijkbaar met IRL sex.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Met de juiste persoon, de juiste interactie, aan elkaar gewaagd zijn... damn, HOT!
Alle reacties Link kopieren
Met de juiste persoon, de juiste interactie, aan elkaar gewaagd zijn... damn, HOT!
Very hot yeah en super bevredigend!
Alle reacties Link kopieren


quote: geilmetstijl reageerde



Met de juiste persoon, de juiste interactie, aan elkaar gewaagd zijn... damn, HOT!



Very hot yeah en super bevredigend!





Durf hier niets meer te zeggen krijg ik Frank over mij heen.
Alle reacties Link kopieren
Nog een maandje geduld Jannus, dan komt er een speciaal hengelaarshoekje op het nieuwe forum. ;)
Alle reacties Link kopieren
Heb je al je visacte klaarliggen zeker Frank ??



Zie je wel een  visserstype in je!!



:P
Alle reacties Link kopieren
Psies Johan, en ik ben nog bi ook, dus heb ook nog een twee keer zo grote vijver om in te vissen. :D Maar heb helemaal geen tijd om te vissen, want dan heb ik geen tijd meer om te forummen (zit ook nog op andere forums).
Alle reacties Link kopieren
Nog een maandje geduld Jannus, dan komt er een speciaal hengelaarshoekje op het nieuwe forum. ;)
Joh meen je dat.Wat goed voor je dan.Kan je 2 keer hengelen toch.
Alle reacties Link kopieren


quote: geilmetstijl reageerde



Met de juiste persoon, de juiste interactie, aan elkaar gewaagd zijn... damn, HOT!



Very hot yeah en super bevredigend!





Hengel mij wezenloos maar nog nooit beet gehad hoor.Lijkt mij ook hot en .......
Alle reacties Link kopieren
Nog een maandje geduld Jannus, dan komt er een speciaal hengelaarshoekje op het nieuwe forum. ;)




Dat lijkt me een prima initiatief! Ik heb nooit begrepen waarom het "hengelen" verboden is. Ik kan mij voorstellen dat niet iedere forummer erop zit te wachten maar er zijn ook vast wel forummers die er geen bezwaar tegen hebben.



Eerlijk gezegd vind ik sommige forumregels een beetje "roomser dan de Paus zijn".
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Heb er nog geen ervaring mee maar lijkt mij hartstikke hot. Ik weet wel dat mijn vriendin er niets van wil weten. Alhoewel, als zij (veilige) cybersex zou willen zou ik dat alleen maar toejuichen. Internet hoort er tegenwoordig gewoon helemaal bij zo is dat gewoon. Vroeger was vroeger en nu heeft ook iedereen mobiel, GPS en noem maar op. Het www geeft gewoon nieuwe mogelijkheden waar we nu nog ietwat spastisch mee omgaan, maar wat ongetw over enkele jaren (10) doodgewoon is. Lekker cybersexen met iemand op deze hele aardkloot. Veilig, spannend, on demand, heel veel keus en voor ieder wat wils, schoon ... Ik zie alleen maar voordelen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven