Kokhalzen bij pijpen, wie helpt??

10-07-2007 12:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik heb geweldige sex met mijn lover, en hij klaagt nooit over mijn pijpbeurten, alleen wil hij graag dat ik zijn pik nog dieper in mijn mond stop, maar dan moet ik vaak kokhalzen.

Nou heb ik weleens gehoord dat er 'technieken' bestaan om dit te voorkomen.

Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat je hoofd een beetje naar achteren in je nek ligt. Niet te ver, het moet wel makkelijk blijven. Zuig hem niet te hard naar binnen. Rustig opbouwen, je moet het eerst nog leren. Gewoon hem je keel in nemen tot je net niet kokhalst, en dan weer rustig naar buiten. Dan wen je eraan.
Alle reacties Link kopieren
hahahaha, ik moest wel lachen om je topictitel... wie helpt!!!

Wat wil je dat ik doe? Je mond open houden? Hoofd naar achter? Voordoen?



;-)



Ik ga verder met Wildthing mee, niet teveel in 1 keer... gewoon rustig aan steeds heel langzaam iets verder.

en ik zorg dat ie via mn gehemelte glijdt zeg maar... zodat ie niet opeens tegen mn huig aanzit
Alle reacties Link kopieren


Wat bij mij helpt bij deap-throat, is doen alsof ik hem doorslik, dan hoef je ook niet te kokhalzen. Hoop voor jou en je lover dat dit voor jou ook zo werkt.



Kuss.


Alle reacties Link kopieren


Hallo!



Ik heb geweldige sex met mijn lover, en hij klaagt nooit over mijn pijpbeurten, alleen wil hij graag dat ik zijn pik nog dieper in mijn mond stop, maar dan moet ik vaak kokhalzen.

Nou heb ik weleens gehoord dat er 'technieken' bestaan om dit te voorkomen.

Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt!







Lover klinkt als... vriendje voor erbij. Dus iemand waarmee je beschermt vrijt, of zou moeten.

Let wel dat je met deap throaten risico loopt voor soa en hiv.

Verder, veel plezier natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren


hahahaha, ik moest wel lachen om je topictitel... wie helpt!!!

Wat wil je dat ik doe? Je mond open houden? Hoofd naar achter? Voordoen?



;-)





Nou, als dat zou kunnen.... :-) Nee, ik geloof dat het me wel alleen gaat lukken, haha!



Bedankt voor de tips zover, ga het zeker in de praktijk brengen!

Nog andere tips, anyone?
Alle reacties Link kopieren
Ga beiden op je zij liggen in standje 69, op de hoogte dat hij bij jou zou kunnen en jij bij hem. HIj hoeft natuurlijk niets te doen, dat mag ;), maar deze hoek is, voor mij iig, het aller makkelijkst om hem diep te pijpen. Zo komt hij niet tegen huig of wat dan ook aan wat aanzet tot kokhalzen kan geven.



Alle reacties Link kopieren
hoi misschien helpt dit ik ben er achter gekomen dat het er ook aan ligt wat hij gegeten heb  ,die sperma want het smaakt dan heel zout of juist heel zuur en is papperig ook een reden om te kokhalzen , ik slik het dus daarom nog steeds niet door
Sluit me aan bij de eerste reacties... je hoofd naar achter helpt altijd...dan rustig opbouwen, niet teveel bij nadenken enzo.

Het is echt een kwestie van oefenen en ff door de kokhals heen hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven