Effect kegeloefeningen

10-07-2007 18:05 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke mannen (en vrouwen) hebben er ervaring met kegeloefeningen ? Ben dit nu zelf een maandje aan het doen, en merk dat mijn orgasme intenser daardoor wordt..(meer samentrekkingen, heviger samentrekkingen ook meer sperma lijkt wel..).
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik ga weer iets nieuws leren... leuk!!

Wat zijn kegeloefeningen?

En welk doel dient het?

Please explain....


:)
Alle reacties Link kopieren
Moet je daar bowlingschoenen voor dragen? :)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me als vrouw er iets bij voorstellen, dat je een of ander kegelvormig ding in brengt en dan je spieren steeds aan spant, dus bekkenbodemspier oefeningen!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht er zelf eerder aan dat ik al spuitend kegel om zou moeten leggen ofzo.. in dat geval: dat kan ik als de beste :D

(geen ballen voor nodig ook, haha)
Alle reacties Link kopieren
Heb even gegoogeld maar daar vind ik alleen maar instructies over inparkeren oefeningen en iets over een slechte adem  na drankgebruik...

Thomas, wat zijn kegeloefeningen?....
Alle reacties Link kopieren


Heb even gegoogeld maar daar vind ik alleen maar instructies over inparkeren oefeningen en iets over een slechte adem  na drankgebruik...

Thomas, wat zijn kegeloefeningen?....


Niet zo gretig Bronny :D Google maar eens in enkelvoud op Kegeloefening.

Voor mij ook een nieuwe term, is trouwens Kegel met een hoofdletter. Wordt ook wel streepjesplassen genoemd. Klik hier voor uitleg voor mannen. En hier voor wikipedia uitleg.



Oh ja, heb er geen ervaring mee... :)
Alle reacties Link kopieren
"A Kegel exercise, named after







Dr. Arnold Kegel







, is an exercise designed to strengthen the







pubococcygeus muscles







. The exercises consist of the regular clenching and unclenching of the muscles which form part of the







pelvic floor







(sometimes called the "Kegel muscles"). "





Ik geef het op. Wie gaat er mee bowlen?
Alle reacties Link kopieren
God, gaat het echt alleen maar over bekkenbodem spieren?

Zucht... wat een tegenvaller...
Alle reacties Link kopieren
En Bronny, ja, gezellig Bowlen.. ik doe mee!! :)
Alle reacties Link kopieren
dus voor 17,95 per uur een baan huren en je verhoogt de intensiteit v je orgasme.Interessant.



Met of zonder strike??
Alle reacties Link kopieren
Tig, weet jij het antwoord hierop niet toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Waarop? Of je een kegel zonder bal omver kan spuiten?
Alle reacties Link kopieren
:D
Alle reacties Link kopieren
Jij wel, denk ik. Ik heb al moeite met een volwassen vent op een brommer...
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal



Volgens mij niet zo moeilijk

Het is (bij mannen) het gedeelte net onder de ballen je kan dit aanspannen zonder de je bibs beweegt

Als ik dit heel snel span en onstspan werkt de toch wel licht erotieserend

Na een paar minuten merk je wel dat het "zwaar" wordt. vandaar dat het getraind moet worden



Succes
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, dat houdt dus in dat er ooit een man was die Kegel heette, die een oplossing bedacht voor incontinentie na een bevalling en toen toevallig ook ontdekte dat vrouwen en mannen er beter door klaarkomen. Interessant...



En thomas, wat zijn die oefeningen dan precies?
Alle reacties Link kopieren
Jij wel, denk ik. Ik heb al moeite met een volwassen vent op een brommer...
Woon jij driehoog dan?
Alle reacties Link kopieren
Kegeloefeningen : google maar eens..



Ze zorgen er voor dat de spier tussen de anus en de balzak getraind worden en je dus hevigere samentrekkingen krijgt bij het ejaculeren, en dus een heftiger orgasme(gevoel). Dit is niet van de ene op de andere dag getraind, maar ik doe het nu een maand en merk al een verschil. Het klaarkomen voelt intenser aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er van overtuigt dat het zeker zal helpen doordat het je bekkenbodemspieren sterker maakt. Simpelweg is het gewoon het trainen van de spieren. Ik heb ooit, 2 decenia geleden eens deels last gehad van ietsepietsies incontinentie en deed toen ook van die oefeningen. Echter, ik ben veel te lui om dagelijks van dat soort oefingen te gaan doen om mijn orgasmes te intensiveren. Wat een gedoe. Ik zou het ook nooit gaan doen voor dat doel. Zoveel uren werk voor dat halve minuutje plezier ...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven